Ostettu Rikkinäisiä näytönohjaimia tai prossuja/emoja jossa pinnit taittuneet (Siilinjärvi, Vuorela)

Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
2 159
Eli ostetaan rikkinäisiä komponentteja, lähinnä näytönohjaimia tai sitten emoja/prossuja joista pinnit taittuneet. Kiinnoistaisi välillä tällainenkin korjailu harrastelu, tarjoa yv:llä tai ketjuun. Mielummin noudolla jolloin näkee todellisen kunnon mutta myös posti käy jos palautteet kunnossa.

Aikakausi jotain 2010-2017, mutta prossu voi olla miltä aikakaudelta tahansa. Toki uudempaa voi tarjota jos sopuhintaan lähtee

Edit: yksi pinnivikainen Emolevy ostettu, katsotaan kuinka käy
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
157
Mä en mun palautteista tiiä, mutta löytys yks emo missä palaa cpu:n vikavalo. Asus sabertooht joku 97?
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
598
Mulla olisi 1080ti aorus extreme, löytyy ek blokki ja backplate sekä vakio ilmajäähy. Pimeni kesken pelien, pcie-väylän vieressä oleva sulake näkyisi olevan palanut kun tutkin yleismittarin kanssa tuota, mitään fyysistä vikaa tai vauriota en itse ainakaan tuosta löytänyt. Nyt siis blokki kiinni tuossa.
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
2 159
Mulla olisi 1080ti aorus extreme, löytyy ek blokki ja backplate sekä vakio ilmajäähy. Pimeni kesken pelien, pcie-väylän vieressä oleva sulake näkyisi olevan palanut kun tutkin yleismittarin kanssa tuota, mitään fyysistä vikaa tai vauriota en itse ainakaan tuosta löytänyt. Nyt siis blokki kiinni tuossa.
Laitan yv sulle myöhemmin, mutta ehkä turhan kallis kortti jos ei sit saakaan kuntoon
 
Liittynyt
06.09.2021
Viestejä
205
Moi, millä aikataululla kattelet? Mulla ois läjä jotain uutta ja vanhaa komponenttia PC:hen, näyttövikaista peliläppäriä yms. johon oma kiinnostus ei enää riitä. Voin parin viikon sisällä heittää sulle kuvat ja listata pikkuvikaiset komponentit
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
2 159
Moi, millä aikataululla kattelet? Mulla ois läjä jotain uutta ja vanhaa komponenttia PC:hen, näyttövikaista peliläppäriä yms. johon oma kiinnostus ei enää riitä. Voin parin viikon sisällä heittää sulle kuvat ja listata pikkuvikaiset komponentit
Tämä mennyt ohi, laittele mulle vaikka yv kun pystyt, tunnuksesi liian uusi siihen että voi laittaa yv:tä, pitää kaksi viikkoa odottaa. Muille laiteltu myös yv
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 584
Viestejä
4 205 198
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom