Rikki menneen läppärin kovalevyn tiedostojen siirto uudelle koneelle (Ratkaistu)

Liittynyt
22.01.2023
Viestejä
7
Vanha Lenovon L440 läppärini sanoi sopimuksensa irti. Akku ei enää lataudu. Yleisjännitemittarilla mittasin jännitteen ja vaikuttaa, että virtapiiri mennyt sököksi. Kovalevyltä haluaisin saada tiedot talteen. Jos otan kovalevyn irti, niin pystyykö sata usb adapterilla ottamaan tiedot talteen toiselle läppärille esim. tällä: AXAGON 3.2 Gen1 USB-A -adapteri 2.5" SATA III 6G HDD/SSD:lle, musta - 9,90€

Jos tuo adapteri kelpaa, niin onhan tuossa Lenovon läppärin kovalevyssä tuo 2.5" SATA liitin. Tämä maailma vähän vieras mulle. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 152
Jos tuo adapteri kelpaa, niin onhan tuossa Lenovon läppärin kovalevyssä tuo 2.5" SATA liitin
Todennäköisesti, jolloin tuo kelpaa hyvin tietojen talteen ottoon. Pieni mahdollisuus että on minisata. Myös m.2 ssd on mahdillista, mutta jos läppärillä on ikää(kuten rivien välistä tulkitsin), niin tämä on varsin epätodennäköistä.

Purkamalla sitä läppäriä asia selviäisi.
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Vanha Lenovon L440 läppärini sanoi sopimuksensa irti. Akku ei enää lataudu. Yleisjännitemittarilla mittasin jännitteen ja vaikuttaa, että virtapiiri mennyt sököksi. Kovalevyltä haluaisin saada tiedot talteen. Jos otan kovalevyn irti, niin pystyykö sata usb adapterilla ottamaan tiedot talteen toiselle läppärille esim. tällä: AXAGON 3.2 Gen1 USB-A -adapteri 2.5" SATA III 6G HDD/SSD:lle, musta - 9,90€

Jos tuo adapteri kelpaa, niin onhan tuossa Lenovon läppärin kovalevyssä tuo 2.5" SATA liitin. Tämä maailma vähän vieras mulle. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Jos Helsingin suunnalla olet niin voin lainata sata usb sovitinta
 
Liittynyt
22.01.2023
Viestejä
7
Kiitti ystävällisestä tarjouksesta. Helsingin suunnalla asun, mutta tein jo tilauksen ja luulen, että tuolle on kuitenkin sen verran tarvetta, että hyvä olla olemassa myös itsellä
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 690
Jahka olet saanut tiedostot talteen, voit käyttä sekä adapteria että kovalevyä jatkossa varmuuskopiointiin -johon tämä tapahtuma ehkä motivoi...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 593
Viestejä
4 205 564
Jäsenet
70 923
Uusin jäsen
Rezponze

Hinta.fi

Ylös Bottom