Myydään Rikaman SER-nurkka, kaikenlaista rautaa ja sälää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rikama
  • Aloitettu Aloitettu

Rikama

Asiaton titteli
Toimitustapa: Nouto etusijalla, posti ostajan piikkiin
Maksutapa: Mobilepay / pankki / käteinen

Osa tuotteista myös Torissa myynnissä.

Tuote: Kolink 500W Enclave 80 PLUS Gold virtalähde, modulaarinen
Hinta: 25€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 21.10.2020, kuitti löytyy, takuu päättynyt 21.10.2023
Muuta huomioitavaa: Etsin vielä loputkin kaapelit mikäli löytyy, nyt tuohon saa pakollisten lisäksi PCI-E 2x8pin ja 2x SATA
Kuva:
20241203_152034.jpg
Tuote: i5 3470
Asus P8D77-M
8GB DDR3
Scythe Ninja 3
Hinta: 30€
Kuva:
1733231369782.png

Tuote: Alpenföhn Gross Clock'ner prosessoricooleri, AM2(+)
Hinta: 10€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 2012
Muuta huomioitavaa: Pelkkä AM2-kantainen kiinnitys siihen vakiokehikkoon mikä emolla. Tuulettimessa siniset ledit.
20241203_151141.jpg

Tuote: Asus / Google Nexus 7 (2013 malli)
Hinta: 15€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ostettu uutena aikoinaan
Muuta huomioitavaa: Rootattu, joku Android 6.0.1 buildi sisällä. Melko vähän käytetty, akunkestosta en osaa sanoa. Siisti kunto muuten, mutta mattakalvo asennettu huonosti ja sen alla näytössä naarmu joka näkyy kuvassa oikealla alhaalla.
Kuva:
20240725_192107.jpg
20240725_192225.jpg

Tuote: Steelseries Apex M800 Näppäimistö
Hinta: Nouda ilmaiseksi, postitus 20€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Saatu lahjana
Muuta huomioitavaa: Muuten toimiva, mutta Enter-näppäimen hatun kaulus murtunut. Pysyy paikallaan metallisaranan avulla ja toimii, mutta heiluu.

Tuote: Belkin Nostromo n52te SpeedPad näppäimistö
Hinta: 15€
Muuta huomioitavaa: Muuten toimiva, mutta tuo "spacebar" on vähän huonon / jäykän tuntuinen, ollut alusta asti. Käytetty todella vähän.
Kuva:
20240725_191632.jpg

SLI & CF siltoja, koko nippu 5e sis. kirjepostit
20241204_163306.jpg

Myydyt:
Tuote: Toshiba Satellite L755-18Z (Pentium, 4GB, 500GB, 1366x768 Glossy)
Hinta: 20€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Uutena jostakin joskus
Muuta huomioitavaa: Akku kiinni sammuu bootissa. Pelkän piuhan päässä toimii. Toimitetaan tyhjänä ilman käyttöjärjestelmää.
Kuva:
1721906340882.png

Viimeksi muokattu:
Ketju kun herätettiin eloon niin päivittelen lähipäivinä tilanteen tarkemmin

Ideapad Y500 on seuraavilla spekseillä:
i7 3630QM
GT650M SLI
8 tai 16GB muistia, pitää vielä tarkastaa
Massamuistia ei tule mukaan
15" FHD Glossy paneeli

Tuossa ideapadissa on jotakin omituista tahmaisuutta, mikä ei ole uudelleenasennuksella tms korjaantunut. Toimii kuitenkin, ulkoinen kunto ok. Tuon saa noutaa 20€:lla tai postitettuna 35€.

Lisätään myös prossu + emo + muisti + jäähysetti:

i5 3470
Asus P8D77-M
8GB DDR3
Scythe Ninja 3

Viimeksi muokattu:
Tuossa ideapadissa on jotakin omituista tahmaisuutta, mikä ei ole uudelleenasennuksella tms korjaantunut. Toimii kuitenkin, ulkoinen kunto ok. Tuon saa noutaa 20€:lla tai postitettuna 35€.

mulle toi, hp + posti
heräsi kiinnostus, että saisiko sitä viriteltyä parempaan kuntoon

(näytön tarttis silti olla ehjä eikä täynnä kuolleita pikseleitä jne, se on ehto kaupalle)

Tulen jonoon tuolla 35 € sis. postit, taisin sen verran tarjota jo joskus aikoinaan koneesta (näköjään 27.7.), mutta et ikinä vastannut mitään.

Tulen jonoon tuolla 35 € sis. postit, taisin sen verran tarjota jo joskus aikoinaan koneesta (näköjään 27.7.), mutta et ikinä vastannut mitään.
Tarjosit tosiaankin. @lors lara onko vastalausetta jos laitan koneen menemään Luckille, kun oli tuosta jo nykyisen pyynnin tarjonnut aiemmin?

Tarjosit tosiaankin. @lors lara onko vastalausetta jos laitan koneen menemään Luckille, kun oli tuosta jo nykyisen pyynnin tarjonnut aiemmin?
Minun puolestani voit kyllä myydä koneen @lors lara :lle, jos hän sen haluaa ostaa. Kyllä noita projektikoneita riittää jo valmiiksikin aika monta, mutta olen silti jonossa tähän.

Minun puolestani voit kyllä myydä koneen @lors lara :lle, jos hän sen haluaa ostaa. Kyllä noita projektikoneita riittää jo valmiiksikin aika monta, mutta olen silti jonossa tähän.

kyllä mä sen mielellään ostaisin, ei oo koskaan "peliläppäriä" ollut niin mielelläni kattoisin tommota vähän tarkemmin kun nyt ei hintakaan ois esteenä

kyllä mä sen mielellään ostaisin, ei oo koskaan "peliläppäriä" ollut niin mielelläni kattoisin tommota vähän tarkemmin kun nyt ei hintakaan ois esteenä
Jatketaan yv

@Korvakarva
25€. Löytyy lisää kaapeleita, mutta en tiedä ovatko ko. powerin, joten käyttö täysin omalla vastuulla. Voin postittaa noilla kaapeleilla mitkä tuossa oli kiinni.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 274
Jäsenet
74 777
Uusin jäsen
TL123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom