Riittääkö 6 GB muistia puhelimelle.

Olen ostamassa Samsung Galaxy A35 128/6GB puhelinta äidilleni. Riittääkä 6GB muistia sujuvaan käyttöön?

The Galaxy A36 offers adequate performance for a midranger and it will do a good job for most day-to-day tasks and light games. It is far from a powerhouse, and we'd say it is on the verge of being below average as there are more powerful phones for a few bucks more. But still, we'd say it is a solid performer in its price range.

And speaking about the Galaxy A34, we can also say the raw performance hasn't improved since, despite featuring new chip models.

Riittävä suorituskyky keskihintaluokan puhelimelle, selviytyy hyvin useimmista päivittäisistä tehtävistä ja kevyistä peleistä. Kaukana tehopelistä, siinä ja siinä onko teholtaan keskiarvon alapuolella, ok suorittaja hintaluokassaan. Raaka teho ei ole kehittynyt sitten A34:n.

Päivityksiä saa pitkään mutta mahtaako alkaa lagaamaan ajan myötä.

e. olitkin A35:sta ostamassa, no jääköön tämä nyt tähän kuitenkin. Pikaisesti katsottuna GSMarenan arvostelun mukaan A35 olisi parempi kuin A36.

Riittää. Samsungilla kyllä on aktiivinen muistihallinta, joka voi vähän vaikeuttaa/hankaloittaa käyttökokemusta. Itsellä on Galaxy A34.

Itse katsoisin lähinnä, että mikä on valmistajan päivityslupaus, ts. kuinka monta vuotta on vielä käyttöaikaa, että tulee päivityksiä. Oma äitini käyttää puhelinta ihan viimeiseen asti, niin 5v pitää vähintään olla tukea luvassa vielä ostohetkestä.

Tämähän riippuu ihmisestä. Mulle riittää 4 GB, ostin tuollaisen viime BF. Harkitsin myös +30e 8 GB mallia, mutta päädyin tuohon koska siinä oli uudempi piirisarja. Toisaalta jos nyt ostaisin, niin ehdottomasti 8 GB, koska niitä saa vähän väliä tarjouksesta satasella. (ymmärrän toki että jonkun satunnainen äiti ei välttämättä haluisi just sitä sattumanvaraista mallia joka täyttäisi tarjouksessa tuon kriteerin, itse kuitenkin lähinnä katsoisin tuon koska se on merkittivän erottava tekijä halvemmissa)

Mutta onko tuo muutoin suositeltava puhelin? 6 GB ja 250 euroa? Samsung lisällä eikö tuon pitäisi olla jotain 150-180? Mä en tietenkään näistä niin ymmärrä mutta en välittömästi näe spekseissä mitään mikä selittäisi tuollaista hintaa. Kahta 8 GB mallia saa hieman edullisemmin, niinkuin Samsungeista. Esim. millä tavalla tuo on parempi kuin A25 joka on 200 euroa 8 GB malli?

Riittää. Tässä oma Galaxy A55 ja 8GB tuntuu ihan turhalta.

1744827827668.png

Statistiikka

Viestiketjuista
274 946
Jäsenet
77 252
Uusin jäsen
infernaalinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom