Myytävä tuote: Revopoint Inspire 3D-skanneri
Hinta: 360€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 08/2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä / kyllä
Muuta huomioitavaa:
Todella vähän käytetty 3D skanneri ylimääräisenä myyntiin. Pariin projektiin tätä tarvitsin, mutta sen jälkeen käyttöaste ollut hyvin pientä joten joutanee uudelle innokkaalle käyttäjälle!
Sisältää:
+ Itse skannerin perustarvikkeineen (pyörityspöytä, skannausalustoja, kalibrointialusta, kohdistuspistetarroja yms yms.)
+ Mobile Kit - lisätarvikepaketin, jonka avulla voit skannailla ilman tietokoneen raahaamista mukana. Itse mm. käyttänyt skanneria vain tämän Mobile Kitin avulla, toimii. Käy Androidille sekä Applen iosille.
Skannattu max 5 tuntia, kaikki mukana mitä alkuperäisenäkin.
Skanneria pidetty tarkasti, linssi virheetön / naarmuton.
Lisäosineen uuden hinta liki 500€, tästä käytännössä uutta vastaava skanneri huokeampaan hintaan! Ostettu 8/2023 joten 2 vuoden takuustakin vielä jäljellä rapiat 1v ja 2kk.
Etusijalla nouto, mutta voin myös postitella jos ei noudolla löydy helposti ostajaa.
HP: 360€
Myynnissä myös muualla.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: Nouto / postitus
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen
Hinta: 360€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 08/2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä / kyllä
Muuta huomioitavaa:
Todella vähän käytetty 3D skanneri ylimääräisenä myyntiin. Pariin projektiin tätä tarvitsin, mutta sen jälkeen käyttöaste ollut hyvin pientä joten joutanee uudelle innokkaalle käyttäjälle!
Sisältää:
+ Itse skannerin perustarvikkeineen (pyörityspöytä, skannausalustoja, kalibrointialusta, kohdistuspistetarroja yms yms.)
+ Mobile Kit - lisätarvikepaketin, jonka avulla voit skannailla ilman tietokoneen raahaamista mukana. Itse mm. käyttänyt skanneria vain tämän Mobile Kitin avulla, toimii. Käy Androidille sekä Applen iosille.
Skannattu max 5 tuntia, kaikki mukana mitä alkuperäisenäkin.
Skanneria pidetty tarkasti, linssi virheetön / naarmuton.
Lisäosineen uuden hinta liki 500€, tästä käytännössä uutta vastaava skanneri huokeampaan hintaan! Ostettu 8/2023 joten 2 vuoden takuustakin vielä jäljellä rapiat 1v ja 2kk.
Etusijalla nouto, mutta voin myös postitella jos ei noudolla löydy helposti ostajaa.
HP: 360€
Myynnissä myös muualla.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: Nouto / postitus
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen
Viimeksi muokattu: