Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kehtaan myös väittää jos ajelee Venäjällä, ne random itsemurhaladat tulee joka käänteessä vastaanJossain tämän dlc:n arvostelussa mainittiin ja hieman parjattiin tietokoneen ohjaamien autojen arvaamatonta käytöstä esimerkiksi liikenneympyröissä. Mitä nyt hieman olen itse ehtinyt kokeilemaan, niin eihän tuo eroa tosielämästä mitenkään - tarkkana saa olla![]()
Bussit nyt vielä menee, mutta henkilöautojen tuonti rekkasimulaattoriin on tosiaan vähän hassua. Vaan eipä siinä, toimiipahan paremmin junnujen ajo-opetuksessa.Alkaa vähän hävitä/hämärtyä näiden pelien rekkuus. Kun ETS2 saa linja-autot, niin ATS päästään Road Trippailemaan Fordeilla.
![]()
American Truck Simulator - Ford Car Pack on Steam
Engines at the ready! Hit the highways of American Truck Simulator like never before with the Ford Car Pack, a DLC add-on for the new Road Trip gameplay module!store.steampowered.com
Mods - SCS SoftwareOstinpa itsekin tuon uuden Nordic Horizonin. Oli kyllä hauskaa ajella omassa kotikaupungissa, kun tunnisti paikat ja tiet. Muutenkin tunnelmallisia ja yksityiskohtaisia maaseututeitä. Valoisa kesäyö näytti myös hienolta. HDR-päivitys oli kova sana Mini-LED näytön omistajalle ja aiemmin ostettu Logitech G29 toimii tässäkin hienosti. Tulee sopivasti haastetta lisää, kun hämmentää itse vaihteet ja kuorman kanssa pitää luistattaa kytkintä.
Aloitin aivan uudella profiililla puhtaasti, mutta latasin jumpstart-modin, jolla sai ensimmäisestä keikasta 100k XP:tä ja 400k rahaa. Sillä ostin itselle uuden Volvon kaikilla herkuilla, poistin modin ja nyt alan tienaamaan rahaa ahkerasti sekä rehellisesti. Vanhalla profiililla oli rehdisti tienattuna kymmeniä rekkoja ja melkein loputtomasti rahaa. Ei jaksanut enää pelata sillä
Uusi DLC kyllä huutaa täysperävaunuyhdistelmiä. Lisäksi joku Winter DLC olisi aivan upeaa. Saisi ajaa oikeasti kunnon lumisissa maisemissa liukkaalla ja pikkuteillä olisi riski jäädä jumiin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.