Myyty Referenssi RX 6900 XT (Oulu)

Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
117
Myytävä tuote: otsikossa
Hinta: 650€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): amd.com, 5/2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuu voimassa, ei avattu. Löytyy myös alkuperäinen laatikko.
Muuta huomioitavaa:
Moitteettomasti toiminut kortti satunnaisesta pelikäytöstä. Ollut ITX-lanikoneessa suurimman osan elämästään (SSUPD Meshilicious), eikä ole koskaan ollut ongelmia lämpöjen kanssa. Mainattu ei sekuntiakaan.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Oulu, Jääli
Toimitustapa: nouto, postitus onnistuu ostajan piikkiin
Maksutapa: mieluiten MobilePay
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2020
Viestejä
104
Tarjotaan 650€ sis. Postit.
Tosin, kun sinulla ei ole hirveämmin noita myyntipalautteita niin en ala hirveän innokaasti laittelemaan rahoja ennen tavaran saapumista.
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
117
Jos ei kahdeksan 100% positiivista palautetta sulle riitä, niin sitten olen sulle väärä kaupantekokaveri. Ja sulleko pitäis yhdeksällä palautteella lähettää tuote puolestaan ilman maksua? :D Aika huumoriveikko olet.
 
Liittynyt
20.06.2020
Viestejä
104
Jos ei kahdeksan 100% positiivista palautetta sulle riitä, niin sitten olen sulle väärä kaupantekokaveri. Ja sulleko pitäis yhdeksällä palautteella lähettää tuote puolestaan ilman maksua? :D Aika huumoriveikko olet.
Ostaahan osaa kuka tahansa. Myyntipalautteet, joita sinulla siis on vain kaksi ns. merkitsee tässä tilanteessa.
En sanonut että en suostuisi lähettämään esim. puolia rahoja ensin ja toinen puolisko kun tavara on saapunut, jos tämä olisi ollut molemmille hyväksyttävä.
Perutaan kumminkin edellinen tarjous varmuudeksi ja ostetaan sitten joltain asiallisemmalta myyjältä.
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
117
Ostaahan osaa kuka tahansa. Myyntipalautteet, joita sinulla siis on vain kaksi ns. merkitsee tässä tilanteessa.
En sanonut että en suostuisi lähettämään esim. puolia rahoja ensin ja toinen puolisko kun tavara on saapunut, jos tämä olisi ollut molemmille hyväksyttävä.
Perutaan kumminkin edellinen tarjous varmuudeksi ja ostetaan sitten joltain asiallisemmalta myyjältä.
Sovitaanko niin, että lähetän sulle puolet näytönohjaimesta ensin ja toisen puolen sitten kun puolet rahoista tilillä? :D
 
Liittynyt
20.06.2020
Viestejä
104
Sovitaanko niin, että lähetän sulle puolet näytönohjaimesta ensin ja toisen puolen sitten kun puolet rahoista tilillä? :D
Laittaisitko itse täysin tuntemattomalle 650€ etukäteen ilman mitään varmuutta siitä että myytävää tuotetta on edes olemassa, varsinkaan kun myyjällä ei ole hirveästi näyttöä siitä että hän on luotettava kauppakumppani? Miten minun tulisi luottaa sinuun 650€:n edestä, kun sinä et ole valmis edes tulemaan puoleen väliin vastaan?
Mutta tarjoukseni on jo peruttu ja kauppoihin tuskin päästään, niin jospa jätettäisiin se tähän...
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
117
Laittaisitko itse täysin tuntemattomalle 650€ etukäteen ilman mitään varmuutta siitä että myytävää tuotetta on edes olemassa, varsinkaan kun myyjällä ei ole hirveästi näyttöä siitä että hän on luotettava kauppakumppani? Miten minun tulisi luottaa sinuun 650€:n edestä, kun sinä et ole valmis edes tulemaan puoleen väliin vastaan?
Mutta tarjoukseni on jo peruttu ja kauppoihin tuskin päästään, niin jospa jätettäisiin se tähän...
Olisin hyvinkin voinut tehdä tällaisen kompromissin, jos keskustelunavauksesi ei olisi ollut niin tökerö. Ja itse katson palautteissa mieluummin kokonaisuutta (mukaan lukien tilin ikä), enkä myynti/ostosuhdetta, johon itse viittaat. Noh, meillä on selvästi hyvin erilaiset lähtökohdat ja katsantokannat tässä asiassa, joten eiköhän jätetä turhanpäiväinen lätinä. Kummallakin meistä on onneksi oikeus tehdä kauppoja sellaisten myyjien/ostajien kanssa, joiden kanssa päästään samalla aaltopituudelle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 320
Viestejä
4 334 829
Jäsenet
72 165
Uusin jäsen
toni.kangasluoma

Hinta.fi

Ylös Bottom