RedMagicilta Snapdragon 8 gen 3 -piiriä käyttävä Nova-taulutietokone pelaamiseen

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 737
1725636852159.png


RedMagic on esitellyt uuden pelaamiseen suunnatun Nova-taulutietokoneen. Se tarjoaa aktiivijäähdytetyn Snapdragon 8 gen 3 -piirin, jopa 24 Gt RAM-muistia ja teratavun tallennustilaa, 10,9" 144 Hz 2,880 x 1,800 LCD-näytön, 20 megapikselin etukameran ja 50 megapikselin takakameran sekä 10100 mAh akun 120 watin pikalatauksella.

Nova on saatavissa Kiinassa 3999 yuanin (507 €) lähtöhintaan ja on luvassa myöhemmin myös kansainvälisille markkinoille.

Lähde: Red Magic Nova gaming tablet announced with Snapdragon 8 Gen 3 SoC
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 206
Kännykkäpelejä? Tabletilla on liian iso ruutu sellaisiin.
Kyl oon joskus miettiny että vois noita Total war medieval II tai XCOM 2 android käännöksiä pelailla kesälomalla tabletilla, mut jääny testaamatta niin en osaa sanoa hyötyisikö lisätehoista. Luulen että hyötyy kyllä.

En nyt ite satsaisi tommoseen laitteeseen kun en jatkuvasti pelaa tabletilla, mutta ymmärrän että joku voi hyvinkin maksaa tuosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 441
Kyl oon joskus miettiny että vois noita Total war medieval II tai XCOM 2 android käännöksiä pelailla kesälomalla tabletilla, mut jääny testaamatta niin en osaa sanoa hyötyisikö lisätehoista. Luulen että hyötyy kyllä.

En nyt ite satsaisi tommoseen laitteeseen kun en jatkuvasti pelaa tabletilla, mutta ymmärrän että joku voi hyvinkin maksaa tuosta.
Itseä epäilyttää vahvasti kuinka joku Total Warin hiirivetoisuus on saatu onnistuneesti tuotua kosketusnäytöille. Civilization olisi muuten ok tablettipeli mutta Civ6 on niin onnettoman buginen Androidilla että käytännössä pelikelvoton eikä julkaisijaa kiinnosta korjata mitään. Kerroin mitä ongelmia ilmeni Galaxy S10+:lla aikanaan niin estivät vain asentamisen Play Storesta tuolle puhelimelle.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 206
Itseä epäilyttää vahvasti kuinka joku Total Warin hiirivetoisuus on saatu onnistuneesti tuotua kosketusnäytöille. Civilization olisi muuten ok tablettipeli mutta Civ6 on niin onnettoman buginen Androidilla että käytännössä pelikelvoton eikä julkaisijaa kiinnosta korjata mitään. Kerroin mitä ongelmia ilmeni Galaxy S10+:lla aikanaan niin estivät vain asentamisen Play Storesta tuolle puhelimelle.
Juu, no pointti ei oo siinä onko joku tietty peli optimaalinen kosketuskontrolleille, mutta nykyään löytyy PC porttauksia hyvistäkin peleistä. Aikoinaan pelasin XCOM 1 läpi tabletilla ja hyvin onnistuu vuoropohjaisena.

Onhan nuo Fortnite ja PUBG mobiiliversiot vissiin aika suosittuja tuolla aasiassa, niin markkinaa on vaikka laitetta ei ole tehty juuri sinulle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 229
Viestejä
4 388 429
Jäsenet
72 957
Uusin jäsen
VeLaa

Hinta.fi

Ylös Bottom