Reddit keskustelun "tabin" sotkut. Mitä ihmettä? (kuva)

Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Hei kaikille!


Redditiä selatessa tuli seuraava ihmetyksen aihe vastaan, jota ei ole koskaan ennen tapahtunut. Jostain syystä Chrome ja Edge sotkevat yhden postaajan yhden viestin "tabin". Alla kuva listauksesta ja itse viestistä. Kukaan viestiin vastanneista ei ole maininnut asiasta, joten olen varmaan ainoa, joka pääsee nauttimaan häröilystä. Itse viesti löytyy seuraavan LINKIN takaa, jos joku haluaa käydä kokeilemassa, toistuuko ihmetyksen aihe myös omassa koneessa.

Screenshot 2020-12-27 071515.jpg


Mikähän mahtaa olla aiheuttaja? Grafiikkavirheitä ei ilmene peleissä ja tämä on todellakin ensimmäinen kerta kun olen mokomaan törmännyt. Selaimen uudelleenkäynnistys ei poista ongelmaa.

LISÄTTY: Koneen uudelleenkäynnistys ei korjaa virhettä.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Hei kaikille!


Redditiä selatessa tuli seuraava ihmetyksen aihe vastaan, jota ei ole koskaan ennen tapahtunut. Jostain syystä Chrome ja Edge sotkevat yhden postaajan yhden viestin "tabin". Alla kuva listauksesta ja itse viestistä. Kukaan viestiin vastanneista ei ole maininnut asiasta, joten olen varmaan ainoa, joka pääsee nauttimaan häröilystä. Itse viesti löytyy seuraavan LINKIN takaa, jos joku haluaa käydä kokeilemassa, toistuuko ihmetyksen aihe myös omassa koneessa.



Mikähän mahtaa olla aiheuttaja? Grafiikkavirheitä ei ilmene peleissä ja tämä on todellakin ensimmäinen kerta kun olen mokomaan törmännyt. Selaimen uudelleenkäynnistys ei poista ongelmaa.

LISÄTTY: Koneen uudelleenkäynnistys ei korjaa virhettä.
N̵̢̜̘̘̩̰̟̈́̀̈́̏͘͜͝i̴̢̢̩̠̭̯̩̦̭͉̘̖͆̈́̍̎́́́̓͝í̴̡̳̝̱͙̟͉̩̠̬̞̙͓͙̮̿̅̒̈́̇͗̎̈́͌̚͝͝ṫ̴̡̢̼̫̞̣̫̳̬̱̣̰̫̾̀̈́͑̓̅̚̚̚ą̸̞͈̦͎͉̼͓̮̜̲͇̺̺̈͆͆͂̈́̈́́ ̸͇́̋͛̄̂̅̕v̵̡͎̘̺̠͔͍̖̫̯̘̆͜ͅǫ̸̡̛̪̦̟̙͓̹̬̠̗̜̣̖͕̥̼͂̇̾̍́̚͠i̵̫̓͆̽͗̆̚͠͝ ̴̻͙͈͓̩̼̤̞͂̈́̃̋͘͠ļ̸̨̨̱̜͍̹̯̯̬̟̰̝̺̝̩̈́̊ͅu̸͕̓ǫ̷̛̥̘̠̍̿̎̅̽̃̿͒̿̀̅̃̈̈́͘̕ď̴̩̞̤̺͎̘͝a̸̢̳͔̪̱̙̗̠̤̤͐͆̆̽͋̽͘ ̵͍͔͚̟̮̖͈͉̦̳̖͝ȋ̸̧̛̬̝̫̮̱̐͌̔̌̿̈́̉̈̐̏͘̕̕͝t̴̡̗͓̘̠͚̳̣̣̗͇̯̓̈́̑̈̒͛̀̊̓͆ś̴͙̭̘̭̒̀͠ͅe̵̬̰̙͇͛͋̓̂̄͂̐͒͝ ̸̡̰̮̮̮̗̘͕͕̭̼͉̝͌͊̈́̏͆̅̿Z̵͉̘̭̦̜̟̖̞͔̖̣̝̣̰̻̫̬̃͌̋̉̌̐̋͆̈́͆̾̏̄͊̀̾͝ą̶̝̳̫̺̠͖̯̞͎̟̎̓̔̑͜ļ̷̢̮̼̲͇̞̀̇̉͂̊̀͛̆̈́͌͐̈́͗̀͠ğ̴͂̏͂̂͊̕͜ǒ̵̞̹̗̗͙͈̠̯̩̑̽͐̎͘ ̷̢̗͎̫̯̯̩̳̠̪͕͉͎͕͉̜̮̌̎͗͂̀̿̓͂̎̐͑̇̈́̐̕t̷̢̜̤̜̖̖̬̄̈́̽̇̑̇͗̾ē̶̡̙͍̯̞̭̖̲̌̍̑̓̾̾͊͘͜͝͝k̵̪̻͙̟͍̋͜s̴̨͙̱̘̥̣̰̰͇̞͋̓̇̉̾̈̍̇̊̍͝͝ͅt̸̢̖̠̗̯̘̱̻̩̪̩̀̊̍͜͜͝i̶̧̡̲͚̺͉͕̪͉̼͓͔͓͔̿͑̇̅̏͂̆̓͜g̸̣͛̓̀̈́̄̀̎̀̔͐́̑̚ę̴̝̳̯͉̞̪͓̲̼̃̾̽̾͊̅̒̄̌͜n̸̢̨̩͙̯̰̹͖̱̻̞̫̰͊̔̑̉́̍̋̈̽̓̚̕͘̚͠͝e̶̞̦͇͐͗r̷̟̖̦̝͕̙̄̈͒̇̇͂͌̇̓̕ã̵̧̱͈̺̤̬̠͓̜͚̖͔̿̀̑̈̉͠͝a̸̧̧̡̻͉͚̘͖̪̠̅͒͊̃̈̿̿̍̃͛͌̈͘̕͜ţ̸̺̣̤̼̟͉̲͇̜͈̙͙͓̀̚͜͜t̴̠̮̭̜̖̤̽ó̴͎̻̭͖͚̝̠̯̪̔͆͜ͅr̶̬̠̂͗͒̏̎͊̐̒̚͠͝i̵̜̙̥͕̪͇̋͑̄̏̓̀͛͗̋̍͋̒͘̕͝͠͝l̴̛͔̖̘͈̻̗̙̳͎̯͖͙̦̟̇̅̎̎͝l̴̡̨̢̨̜̮̤̪̱͇̟͒̋͐͠͠ͅa̴̢͍̪͓͉͚͍̯̞̰͙̥̩̼̹̬̓͐̋̊͐̈́̋͐̃̐̄͝.̸̛̣̒͆̉̑͛̀̄͆͆̒͌͆͝͝͝ ̷̜̫̲͇̻̤̼̹̬̬̟̰̗͚̆̊̐̇̀͗̒͑̕̚͝E̷̛̟̓͒̈́̓̈́̌̆̌ş̸̛͎͚̗̜̳̼̠͙̈́̈̽̀͑̀̏͗̄̍̃̿͘̕͝i̶̧͈̼̬̠̬͆̄̑͂̎͊̓͆́͒̃͜͠m̷̛̘͔͓̖̟̘̳͑͒̽̉̍̎̏ͅ.̵͙̘̥͇̼̄͑ ̵̨̢̨̤͍̱͚̫̭̟̪͕̳̒͆̈͂͐͘ţ̷̨̲̹͓̦̖͙̦̝̱̰̜̮͊͑̿̈̊̋ä̷̙͚̬̟̪̬͚͈͚͎̹̦̾͊̿̓̇̒͊̓̅̈́̕͘͜͝͠ä̶̛͈̼̪̜̲̙̣̲͕̹̪̳̰͆̌̎̽̄̽͛̇̄̎̿͘͜ ̸̨̹̬̠͔͚̘͚̲̤̯͌͆͑͑t̴̤̠̠̤̋͂̈̏͂̒͗̈́̚͝e̶̙̣̝̦̅̍͐̿̏̎̓̉͝k̷͎̭̖̼̖͛͐̑̈́͝ͅş̸̛̤͎̙̹̼̥̩̱̪̭͕̅̃̇͛͋̌̒̇́͆͘ͅt̵̬͙̘̹̺̣̻̦̞̜͕͔̜̊̍͊̊͜i̷̡̨̛̥̹̰̻̖̻̞̼̰̾̄̋ͅ ̶̩̤̣͓͑̈̅̐̈́́̔͑͜ͅǫ̷̛̛̻̟͙̣͕͔̖͓̫̪̻̦̟̯̙͙̀̃̂n̸̛̹̥͕̬̻̉̃̇͋̿͂͗̾̇̽̉̎͘̚ ̴̢͎͕̗͈̯͈͍̠̗̭̮̠̖̓̓̂͐̽̍̔͒͐͆̕͠ͅl̶͇̠͇̯̞̳͇̒̄͝u̷͙̺̭̯͈͇̠̔̚͝o̷̢̲͎̩̗̹̖͙̿̊͛̀̏̓̔̏͑͒̚͝t̴̨̠̩͖̱̜̳̺̻̲̲̦͍̯̫̰̉̽̓̈̎̑̀͐̔͐̔̾̈̓͋͒́ͅu̷̖̔̓̌͌͊̾̑̀͑̿͌̋͝ ̶̨̡̛̦̖̭̲̝͍̙̘̭̻̽̍̇̈́̅̐̿̎̏͋̊͑̈́̚̕t̸̡͚̍̓̌̊̿̈́̅̈́̆͒͠͝͝͝ä̷̢̡̰̮͉͕̃̐͒̂̔͛̒̾͜͝ͅä̷̺̤͚̪̻̫̗̪̰̗͙̲̱̜̭̾̃̈́͐̅̌ͅĺ̶̨̖̆̀̒l̸̡̧̻̝͇̦̲͙̦̞̻̽͗̾͛̊̚͠ͅä̴͕̯̲̪̫̟̣̬̜͙͍́̃̈́͛̚̚͝:̵͔̲̏̏ ̵̢̡̛͓̝͚̞͙͇̹̰͇͍̣̟͗̍ ̷̥̹͖̠̮̝̟̝͖̭̟̱̲̓̂̋͘̚͜h̴̛̯̱̞͈͒̿̋͌̅͊̽̓͐̕͝ͅt̸̪̟͑͊̈́̿͊̈́͘t̸̜͉̼̝̭̮͉͖̲̓͆͂̌̓͋̌̔͐̾̾p̸̧̧̡̢̛̳̫̯͈͔̻̹̩̻̜͔͎̥̔͗̽̀̈́̏̈́̐̍̏̕̕ș̶͍̹͕̭̱͛̇͗̅̈́͋̔̎̊͂̉̈:̷̮͎̙̰̥͖̅͜/̴̢̢̝̬̘͖̞̭̅͆̏̄́͛̾̀͑͗͋̐̅̿͒̅͘/̷̢̥̞̲̦̖͇̮̳̥͈̒̈́̉̓̔͛͌͘͝͠ẕ̵̱̫͉͉͎͔̜͈̜̬̆̐̓̒̍͊̀̾a̷͔̳͉̖͋͒̿̾ļ̷̛͕̺̞͍̼̔͆̓͂̔̓͒̍͋̈́̽̄͝g̵̢̈́́͗̊̀̈́̉̇̀ơ̵̧͎̮͖͎͇͓̊̒̇͗̈́.̷̨͆̇o̶̧̲̯͕̥̦̻̭͖̥̝̪͎͓͕̮͐͛̂̍r̵̖̠͚̳̞̬̼̯͚̤͉̽̈̅̊̔́̌͂̔̀̀͐̋̿̀̂͘g̸̤̝̫̗̰̳̜̔̉̾̕/̶̢̨̲̰̟̟̫͓͔̰͖̠̜͍̍͂̏̀̄̂͑͊̓̎̃͘̕͠͝
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Kiitos! Nyt tiedän sitten tämänkin. Koskaan aikaisemmin en ole moista töherrystä nähnyt.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 652
Viestejä
4 197 379
Jäsenet
70 762
Uusin jäsen
JaffaTheNeste

Hinta.fi

Ylös Bottom