Red Dead Redemption 2

En pysty olemaan eri mieltä @friBBB & @karik134 mutta lukemani perusteella rockstargamesin tuki ei ole ihan sieltä joustavimmasta päästä ja ne jotka vastaavassa tilanteessa ovat onnistuneet, on vaatinut rutkasti hermoja ja yritteliäisyyttä.

En välttämättä tarvitsisi edes tilin palautusta koska en omaa yhtään peliä, joten itse tilin menetys ei sinänsä haittaisi mutta jokin ratkaisu olisi kiva kun kuitenkin omaan sen pelin.

Uusi avain rockstargames-palveluun ei tosiaan paljon maksaisi mutta steam avain taasen kustantaisi joka siis minulla entuudestaan on.

Sähköposti löytyi tukeen joten saatan vielä yrittää sitä kautta, se kuuluisa amerikan serkku tarvittaessa kylläkin auttaisi.
Itsellä oli sama ongelma eli steamin kautta ostettu rdr2 oli naitettu tiettyyn R tiliin joka vaati kirjautumisen minkä tunnus oli unohtunut ja spostiin ei ollut pääsyä. Olikohan kolmas tiketti minkä tein heille niin pääsin seuraavalle levelille minkä kautta sain tuon auki. Vaativat screenshotit kaikkien R pelien ostokuiteista ainakin. Mutta lopulta he vapauttivat sen naiton steamin ja R tunnuksen välillä. Toki kaikki tallennukset jne menivät siinä samalla mutta itsellä sillä ei ollut väliä.

Edit: Kaivelin tuon vanhan keskustelun niin heille piti oikeasti ratakiskosta vääntää asiaa etten voi ottaa yhteyttä vanhasta sähköpostista koska sitä ei ole olemassa. Mutta näyttäisi että 4 tikettiä avasin tuonne samasta asiasta ja aina samat kysymykset ja lopulta he taipuivat, katajainen kansa ei luovuta. :D

Viimeksi muokattu:
Pakko sanoa että aikoinaan pelasin PS4 sitä alku ja silloin varsinkin peli ei napanut kun olin just pelanut Assasins Creed odysseyta jossa pelaaja hahmo liikkui "vähän" ketterämmin.

Mutta nytten jotain viikkoja sitten tuli tarjous Humblesta vastaan että Epic versio maksaa 15€ ja siihen tartuin.

Totta kai vanhana modi fanina katselemaan modeja:

W.E.R.O (Western Euphoria Ragdoll Overhaul)
A Dynamic World
Ped Damage Overhaul
Longer Days
Smoking Complete
Gun Tricks
LITE - Multiplayer Asset Enabler
BloodLust
Renewal - Visual Overhaul
Remove Speed Limits
HDR - High Definition Redemption
(+Toki pakolliset hookscripitit ja mitä muita nexuksen ulkopuolta piti lataakaan)

Nytten peli onkin vetänyt mukaansa, voisi melkein sanoa että tämän kanssa kävi Witcher 3 kun alun pieneten kankeuksien jälkeen pääsi eteenpäin erityisesti sen talvimaiseman, suosittelen että kannattaa puurtaa sen yli koska kun koko maailma avautuu ja en tiedä miten paljon modit vaikuttaa mutta God damn! lähes 8v helmi odotti pelaamista ja tykkäsin aikoinaan kovastikin RDR1:sta kyllä mutta koska tiesin Rockstarin mieltymiset "tamagotchiin" GTA:SA kohdalla niin ei mua niin napanut mutta kiitos "longer days" modin niin aika menee noin 10x nopeudella vs vanilla mikä on 30x niin statsit ei kulu niin nopeasti.

ja varsinkin kiitos PDO:n Arthur ja viholliset eivät ole luoti syöppöjä vaan parista hyvin tähdytystä laukauksesta voi taivaan portit aueta suuntaan tai toiseen.

Tietenkin kiva laittaa sikari palamaan toiminta kohtauksen jälkeen niin alkaa Dead Eye palautumaan(Kiitos Smoking modin)

En tiedä onko tämä Renewalin ansiota mutta tykkään todella että yöt ovat pimeitä:

1772186329737.jpeg

Aikoinaan spoilasin tuben kautta että mitä pelin lopussa tulee käymään(Mulla oli kyllä vähän vihiä RDR1 takia tapahtumista) mutta ei se määränpää vaan se matka!

Ymmärrän kyllä pelin haukkumiset koska itsekin sen takia vierastin peliä mutta kiitos modien(?) ja Rockstarin käsittämättömän ammattitaidon pienissäkin yksityiskohdissa on omaa luokkaansa ja tuntuu että jokainen päivä on oikeasti erilainen ja mitä tahansa voi tapahtua.

Arthur kesken metsästyksen kuulee neidon hädässä ja valkoisena prinssinä toki auttaman hädässä olevaa neitoa mutta sitten olikin vain katala juoni Arthurin päänmenoksi ja Arthur sai kylmän luotisuihkun.

Vaikka olen pelanut noin 3-40h ja olen vasta Chapater 2 kun innostuin metsästämään kun IRL metsästäjä itsekin ja etsin erilaisia eläimiä että saan päivitettyä kantolaukkuja että mahtuisi enemmän tavaraa, tämä pakkomiele muuten jäänyt jo Far Cry(3) peleistä aikoinaan.

Vähän tätä nyt yrittänyt pelata, mutta kyllä tuo on tuskaisen hidasta, esim. kamojen loottaus animaatioineen.

Varmaan jokin pätsi voisi olla paikallaan jos etsisi..

Vähän tätä nyt yrittänyt pelata, mutta kyllä tuo on tuskaisen hidasta, esim. kamojen loottaus animaatioineen.

Varmaan jokin pätsi voisi olla paikallaan jos etsisi..
Rampage trainerissa pitäs olla ominaisuus välittömälle loottaamiselle.
(Mutta katso että sinulla ei ole todellakaan tätä koneella jos menet online puolelle lähes varmat bannit)

Itseäkin tuo häiritsi pelin alussa mutta jostain syystä nytten kun nylkee eläimet ja loottaa vihollisia sikari suussa se melkein kuin tuntuu että se kuuluu tähän "fiilistely" juttuun.

Minä saatan välillä kesken ratsastuksen pysähtyä ja alkaa ruokkimaan hevosta ja puhdistamaan sitä, tehdä nuotiolla ruokaa ja kiilotella aseita kahvin kanssa.

Tämä aika hassua sinänsä minunkin kohdalla kun yleensä peleissä vaan juoksen määränpäästä määrän päähän kuin aivoton kana mutta tässä, en osaa sanoa mitä Rockstari onnistunut tämän kanssa tekemään.

En tiedä sitten jos tottunut nytten RDR2 verkkaiseen tyyliin miltä sitten muut pelit tuntuvat tämän jälkeen.

Edit:
Vinkkinä jos pelaatte Xbox Series ohjaimella Win10:ssä ja haluatte Share nappulan hyötykäyttöön kuten minulla on se steamissa nappaa kuvankaappauksia nopeasti niin käynnistäkää Steamin kautta rockstarin clienti(Ulkopuolisena pelinä) ja sitten kun Rockstarin clienti on steamissa päällä niin käynnistäkää Epic launcheri(jos omistatte pelin siellä kuten minä) ja sitten Steamin ohjain valikosta saa "Share" Xboxin nappulelle luotua kuvankaappaus jutun ja näin saa ohjaimellakin pelattaessa kunnolliset screenshotit HDR kera ja nopeasti ettei tarvitse näppistä etsiä käteen.

Enemmän tuosta löytyy täältä->Klick!

Tämä kaikki siksi koska ainakin Steamin client osaa ottaa HDR peleistä oikein noi kuvat.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
301 374
Jäsenet
81 982
Uusin jäsen
Aleksi94

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom