Realm Royale (standalone BR)

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381


MITÄ? Battle Royale
Keneltä? HiReziltä (mm. Paladins, Smite)

Realm Royale on ns. "standalone" Paladinsista, joka kulki jokin aika sitten vielä nimellä Paladins Battlegrounds, mutta sitten pelistä päätettiin luoda ihan oma pelinsä nykyisellä nimellä.

Peli eroaa muista BR-peleistä sillä, että aseiden löytämisen ohella löydetään Paladinsistakin tuttuja skillejä ja aseita voi forgella luoda.

Peli on ilmainen Steamistä ja Realm Royalen sivuilta.

Realm Royale on Steam
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Näyttää kyllä aivan liikaa Fortniteltä. Ei se oikein riitä lyödään joku aseforge valmiin idean kylkeen.

Sama strategia kuin Paladins, kopioidaan Overwatch ja keksitään siihen päälle jotain omaa.
Taas näitä "kopioidaan Overwatch", en jaksa edes alkaa enää vääntämään tästä. Yhtä lailla sitten tällä periaatteella Overwatch kopioi Team Fortress 2:sta, mutta tämäpä ei edes kuulu tähän aiheeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Ei siitä tarvi vääntää. Se on vaan mun oma näkemys että on liikaa samankaltaisuuksia peleissä etteikö sitä voisi ajatella kopioinniksi. Varmasti paladinissa on paljon omaansakin ja on ehkä ajan saatossa saattanut muuttua enemmän erilaiseksi kuin mitä betan aikana oli. Ja kyllä Blizzard varmasti kopioi TF2:n ideoita myös Overwatchia tehdessään.

Voihan se olla niinkin että ne asiat mitä HiRez lisää peliin tekee siitä paljon paremman kuin esikuvansa, mutta voi olla myös toisinpäin.

Onhan Fortnitekin kopio PUBG:stä joka on kopio H1Z1:stä jne....
Se mitä ajoin takaa, on se, että nykyään väistämättä on mahdoton tehdä peliä ilman että siinä olisi vähääkään kopiointia mistään muusta jo olemassa olevasta pelistä. Mutta, se siitä eiköhän palata aiheeseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Pubgeetä yli 1000 tuntia takana ja tää maistuu ihan mukavalle! Vaihtelu virkistää! Ihan hauska peli kyllä. Tosin tämäkin lagailee alussa turhauttavasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
51
PUBGia en ole ostanut, fortnite en ole koittanut koska rakentelu vaikuttaa typerältä ominaisuudelta ja poistyöntävältä mutta tämän oma mauste sai kiinnostumaan tarpeeksi että korkkasin ekan oman BR pelin (yhden first person matsin pubgia olen testannut kaverin luona pikaisesti ja alhainen fps + jökkivät controllit eivät vakuuttaneet maksamaan pelistä).

FPS peleistä tähän asti viimeisen vuoden olen pääpainotteisesti pelannut overwatchia ja siltä taustalta tämä on oikein kiva BR peli. Myöskin mmorpg pelejä pelanneena helppo lähestyä, ainut ärsyke että hudissa ei ole mitään indikaattoreita mitä olet poiminut eri slotteihin, toisin sanoen taistelun timmellyksessä jos yrität opetella mitä skillejä on matkassa mukana niin pitää vain arvailla ikonien perusteella. Vaihtoehtoisesti uudella hahmotyypillä pitää ekat pelit riskeerata että ottaa turpaan kun rauhassa keskittyy tutkimaan mitä eri skillejä löytyy arkuista ( ja toivonmukaan oppia ne ulkoa kerralla että 5 min myöhemmin tappelussa muistat vielä että mitä sitä onkin tullut otettua maasta ylös)

Mutta itse peli on tyylikäs, sulava ja kontrollit toimii instantisti niinkuin on muista hyvistä fps-peleistä tottunut joten pelaaminen on helppoa ja mukavaa. Tuntuu että itse olen ehkä juuri sitä pelaajakuntaa jota tälläisella pelillä koitetaan kaivaa, joille pubgi ja fortnite on jääny pelaamatta kun ei ole riittävän osuva paketti ollut niissä että niille antaisi mahdollisuuden. Ehdottomasti mielestäni PUBG ja Fortnite rinnalla tälle on paikkansa ja ainakin hypeä on riittävästi että pelaajakuntaa riittää (En tiedä miten paljon on vain BR hypeä, mutta jää nähtäväksi kartuttaako peli tarpeeksi pelaajakuntaa itselleen pysyäkseen menestyvänä.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Ihan mukavaa ajanvietettä tämä peli. Fortniteä en ole edes kokeillut koska kuten yllä, rakentaminen on mielestäni täysin typerää tässä genressä.
Eniten nauruja tuonut Magen lentäminen koska lähtöääni on hyvin samankaltainen kuin Wormsissa Super Sheepin lentoon lähtö :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Pelaako tätä enää kukaan täällä? Pari päivää nyt nakutellut solona ja diamondissa jo. Omasta mielestäni paras BR-peli ja nuo classit tuo mukavasti variaatiota peliin :)
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
613
Milloinkohan tätä pääsee testailemaan pleikalla? :)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Pelaako tätä enää kukaan täällä? Pari päivää nyt nakutellut solona ja diamondissa jo. Omasta mielestäni paras BR-peli ja nuo classit tuo mukavasti variaatiota peliin :)
Jonkun verran tullut, omista hölmöilyistä tulee tipahdettua yleensä aika alussa :D millä taktiikalla ja hahmolla olet nakutellut itsesi diamondin?
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Jonkun verran tullut, omista hölmöilyistä tulee tipahdettua yleensä aika alussa :D millä taktiikalla ja hahmolla olet nakutellut itsesi diamondin?
Aika paljon tulee vaihdeltua classia. Eniten kuitenkin pelaan engineerillä ja warriorilla. En tiedä onko mitään erityistä taktiikkaa, mutta sen olen huomannut että tässä pelissä ei kauheasti kannata kykkiä muuten tulee viimeisen 10 pelaajan kanssa aika tukalat paikat.

EDIT: Ja kannattaa käyttää Burst Rifleä, täysin OP ase ja peittoaa suoraan monet classien omatkin legendaryt
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 692
Viestejä
4 189 230
Jäsenet
70 783
Uusin jäsen
tolvmaister

Hinta.fi

Ylös Bottom