Ready or not (PC)

WildaDLink

Mies, joka ei tiedä mistään mitään!
Liittynyt
02.10.2017
Viestejä
122
Keskustelua juuri Alpha vaiheeseen tulleesta pelistä.
Peli siis SWAT tyyppinen realistinen räiskintä, joka saapui alphatestaukseen maanantaina 19.8.2019 supporter tilaajille.
Alla linkki kotisivuille:
Ready Or Not | VOID Interactive Ltd


Videoita:






Mahtaako löytyä muita peliä jo aikaisessa vaiheessa pelaavia?

Itse pari tuntia pelanneena voi todeta, että erittäin potentiaalinen peli näin alkutuntumalta.

Gungame on random porukassa aivan loistavaa viihdettä ja gameplay toimii loistavasti. Videossa näkyy olevan hidastettua ja "könkköä" meininki, mutta itse pelissä paljon nopeampaa. PvP toimii hyvin ja osumat rekisteröityy loistavasti. 3 mappia tällä hetkellä PvP:ssä ja co-op tilassa ilmeisesti yksi toistaiseksi.
 
Tätä on tullut kuolattua varmaan ensimmäisistä videoista asti, SWAT sarja oli niin kova. Onko @WildaDLinkillä siis tämä supporter edition ostettuna ja pääsee pelaamaan sillä alphaa? Onko mitään tietoa kauanko tuo alpha on auki, että kannattaako ostaa supporter editionia sen takia? Kuitenkin suh. koht hintava paketti vielä :D
 
Moro,
Minulla on ko. Peli ja supporter Edition. Peliä saa pelata betaan asti eli kesäkuulle 2020. Tämän jälkeen betasta julkaisuun. Tuo siis sisältää pelin, alpha/beta accessin, oman supporter/dev discord kanavan, 1. Ilmaisen laajennuksen, nimen lopputeksteihin :facepalm: ja pelin sisäistä sälää.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä nyt pelkkä nettipeli vai voiko tässä SWAT pelin tyylisesti pelata myös yksinpelinä tarinaa?
 
Olipas mukava uutinen! Just tänään satuin tsekkaamaan huikeen pitkän toivelistani (kaks peliä) julkaisupäiviä eikä EA:sta ollut vielä mainintaa. Hyvä!
 
Taitaa vaatia enemmän kuin vähän hiomista. Vihollisten hämmentävästä liikehdinnästä tulee erehdyttävästi Arma mieleen. :D On kyllä aika hyvä pohja mille rakentaa, mutta todella todella hiomattoman oloista meininkiä.
 
Miten helvetissä tässä lopetetaan tehtävä? Kaikki objektiivit on suoritettu, mutta mitään nappulaa ei ole valikossa millä tehtävä loppuu eikä esim. autolle palaaminen tee mitään.

Edit: Ilmeisesti pitäisi olla automaattinen eli vissii bugasi?
 
Viimeksi muokattu:
Eli vielä ei kannata hätäillä tämän kanssa. Taidan odotella, että saavat valmiiksi.
Swat oli aikoinaan niin kova, että hienoa kun tulee samantyylistä menoa. Noihin moninpelihin vähän kyllästynyt.
 
Joo, vielähän tää raakile on mut potentiaalin huomaa jo helposti. Itse oon toistaiseks yksin vedellyt ja nautin kyl jo nyt kovasti. Äänet aivan hemmetin hienot ja rakastan tätä rauhallista ja taktista puolta realistisuuden kera. Aseet myös hyvällä tavalla jytyjä ja niiden modaaminen mukavaa. Muutenkin toi lobby-homma hauskasti toteutettu. Graafisesti jo nyt kelvollinen ja muutamia oikeesti hienoja yksityiskohtia. Hyvä tästä tulee jos vain nyt saisivat vähän vauhtia EA:n myötä päivittelyyn.
 
Vanhat kunnon Rainbow Six -fiiliset tuli videoita katsoessa. Rogue Spear ja Raven Shield -tyyppistä peliä on ollut ikävä.
 
Miten helvetissä tässä lopetetaan tehtävä? Kaikki objektiivit on suoritettu, mutta mitään nappulaa ei ole valikossa millä tehtävä loppuu eikä esim. autolle palaaminen tee mitään.

Edit: Ilmeisesti pitäisi olla automaattinen eli vissii bugasi?
Joo elikkäs vinkkinä kaikille muillekin että kun kaikki objektiivit on suoritettu niin pitää painaa page up:ia jotta tehtävä päättyy.
 
Onhan tässä jo niin paljon positiivista, että suosittelen kyllä ainakin kaikille kenelle SWAT sarja on tuttu ja samanmoista meininkiä kaipaa. Jos tämä menestyy kovin, niin saavat ehkä muutaman lisäjäsenen palkattua tiimiin ja vähän joudutettua kehitystä. Kannattaa muuten tsekata myös Zero hour, ei ole hinnalla pilattu ja siinäkin on paljon hyvää.
 
On kyllä aika nautinnollista pelata pelkästään yksinpelinä tekoälyn kanssa. Aika hienosti toteutettu tuo komentovalikko ja sen sulava käyttö. Ja äänet on kutakuinkin parhaat mitä peleissä on tullut vastaan varmaan ikinä, tuntuvat todella rajuilta.
 
Onkos tässä vielä moninpeliä? Toiveissa on, että tämä on se peli, mikä RS: Siegen olisi pitänyt olla.
 
On kyllä aika nautinnollista pelata pelkästään yksinpelinä tekoälyn kanssa. Aika hienosti toteutettu tuo komentovalikko ja sen sulava käyttö. Ja äänet on kutakuinkin parhaat mitä peleissä on tullut vastaan varmaan ikinä, tuntuvat todella rajuilta.
Itse kyllä näen että pelissä on loistava runko ja kova potentiaali, mutta juurikin yksinpelin AI tekee tästä lähes pelikelvottoman.

Esim. monesti saa useamman kerran käskeä flashbang & clear johonkin huoneeseen ennen kuin tiimi toimii. Välillä unohtavat heittää flashbangin ja sitten sisään mennessä puolet omasta tiimistä päätyy ruumissäkkeihin. Kerran tiimi muisti heittää flashbangin, mutta päättivät sitten mennä selkä edellä huoneeseen ja tulitaistelun alkaessa sai taas laskea omien ruumiita.

Vihollisetkin tuntuvat vaihtelevan joko täysin ylivoimaisen ylijumalan joka pystyy 100m päästä nollakulmasta ampumaan ykkösellä päähän ja täydellisen idiootin välillä joka ei mitenkään reagoi siihen että viereisessä huoneessa on tulitaistelu ja räjähdyksiä.

Myös tuohon tiimin komentamiseen olisi hyvä saada huomattavasti enemmän vaihtoehtoja ja ominaisuuksia. Esim. synkronoidusti laskea 2 eri tiimiä kahdesta eri ovesta sisään, ikkunan/seinien tuhoamiset, huoneen sisään menon jälkeen tapahtuvien liikkeiden esiohjelmointi/suunnittelu jne.

Pelissä on kova runko, mutta nykyisessä tilassa on aivan helvetisti työtä vielä. Pääseekö peli sitten koskaan hyväksyttävälle tasolle jää nähtäväksi.

Edit: Olisi myös äärimmäisen kova teko jos avaisivat pelin kunnolla modaamiselle ja antaisivat communityn tehdä tehtäviä, mappeja, aseita jne.
 
Peli tullaan julkaisemaan early accessiin loppuvuoden aikana.
Kehittäjätiimihän kyllä myöntää, että peli on vielä varsin raakile eivätkä alun perinkään olisi halunneet tuoda sitä vielä Steamiin, edes Early Accessina. Joten ehkä tässä vaiheessa ei rahoille kannattakaan odottaa suurta vastinetta, vaan nähdä tämä Kickstarterin tapaisena apurahana kehittäjätiimille.

Pitääpä kyllä pistää rahat itsekin tähän kiinni, tällaista peliä kyllä kaivataan ja toivottavasti saavat Steamin lisätulojen avulla pidettyä kehityksen yllä.
 
Itse kyllä näen että pelissä on loistava runko ja kova potentiaali, mutta juurikin yksinpelin AI tekee tästä lähes pelikelvottoman.
Ehkä nämä korostuu sitten kun on enemmän pelannut. Omalla kohdalla nyt vasta 10 tuntia takana niin ei ole vastaavia vielä tapahtunut vaan AI suorittanut tehtävänsä toimivasti. Vihollisetkin sopivan omalaatuisia ja arvaamattomia. Se on tullut jo vastaan että jotkut eivät aseistaan luovu millään vaikka on jalkaan ammuttu ja pippurisumutteella suihkittu naamalle ja silti pakenevat. Tuo melee lyönti tuntuu siksi jopa turhalta.
 
Tietääkö joku muuten miten tässä paikataan oma haava jos on ottanut iskua ja meinaa vuotaa kuiviin?
 
Millasest fiilikset pelistä tällä hetkellä? Onko moni pelannut viimeaikoina? Onko tästä pelistä yksin pelaajalle iloa? Ja onko jotain yleistä match makingia, jos haluaa pelata randomien kanssa? Pitäis varmaa eka ite ostaa että sais pari frendiä houkuteltua pelaamaan jos peli toimii hyvin ja on hauskaa.
 
Millasest fiilikset pelistä tällä hetkellä? Onko moni pelannut viimeaikoina? Onko tästä pelistä yksin pelaajalle iloa? Ja onko jotain yleistä match makingia, jos haluaa pelata randomien kanssa? Pitäis varmaa eka ite ostaa että sais pari frendiä houkuteltua pelaamaan jos peli toimii hyvin ja on hauskaa.

Kaikinpuolin lupaavaa settiä, mutta aika nopeasti kävi niin että fillis on "katsotaan vuoden päästä uudestaan". Tekoäly oli vielä ainakin hetki sitten todella rikki.
 
Mää olen pelaillu yksin tätä ea:n julkaisusta. Oon tykänny aivan tosi paljon vaikka tekoäly ei vielä täydellinen olekaan. Silti kuumottavaa pelailla etenkin kun on vedellyt toisinaan lone wolfina. Mekaniikat, grafiikat, aseet ja niiden modaus, äänet (yhdet parhaista ikinä) ja kentät on aivan mahtavia. Sisältöä ei tieteysti ole vielä ihan hirveesti mut kyllä tämä nyt jo on tyydyttäny erittäin hienosti kun tällästä peliä oon ootellut sit SWAT 4:n jälkeen.
 
Modi kenttiä löytyy mistä osa on todella hyvin tehty et pelattavaakin saa helposti lisää.
 
Modi kenttiä löytyy mistä osa on todella hyvin tehty et pelattavaakin saa helposti lisää.

Löytyykö steam workshopista vai jotain muuta kautta ladattava?

Ensimmäiset pelit parin frendin kanssa takana. Loppuillasta meni kyllä vaan enemmän ja enemmän perseilyksi mutta hauskaa oli. Joissain mapeissa vihut kyllä ampuu helvetin kovaa ja tarkasti takasin.
 
Löytyykö steam workshopista vai jotain muuta kautta ladattava?

Ensimmäiset pelit parin frendin kanssa takana. Loppuillasta meni kyllä vaan enemmän ja enemmän perseilyksi mutta hauskaa oli. Joissain mapeissa vihut kyllä ampuu helvetin kovaa ja tarkasti takasin.
Nexusmodsista ainakin löytyy kattavasti kaikkea.
 
Kyllähän tämä ihan helvetin kovalta peliltä vaikuttaa.
+ Munakkaat ja hyvät äänet
+ Hienot kentät
+ Valo-efektit
+ Grafiikka varauksella (narkkiluolat saatu näyttämään juuri narkkiluolalta)
+ Aseiden kustomointi ammuksia myöten

- "Teko-äly" (pilvessä olevat narkkarit ovat supertarkkoja ja nopeita ajoittain) ja oma timi enempi vähempi palloilee
- Animaatiot varauksella (lkuolinanimaatiot aika tönkköjä, ilmeisesti ADAM-päivytys korjannee tämän?)

Näen kyllä aikamoisen potentiaalin tässä. Pitkästä aikaa peli jota tällainen perheellinen voi pelata lyhyen aikaa per ilta ja tuntee että kehittyy ja peli joka palkitsee kärsivällisyydestä (onnistunut tehtävä).
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tämä ihan helvetin kovalta peliltä vaikuttaa.
+ Munakkaat ja hyvät äänet
+ Hienot kentät
+ Valo-efektit
+ Grafiikka varauksella (narkkiluolat saatu näyttämään juuri narkkiluolalta)
+ Aseiden kustomointi ammuksia myöten

- "Teko-äly" (pilvessä olevat narkkarit ovat supertarkkoja ja nopeita ajoittain) ja oma timi enempi vähempi palloilee
- Animaatiot varauksella (lkuolinanimaatiot aika tönkköjä, ilmeisesti ADAM-päivytys korjannee tämän?)

Näen kyllä aikamoisen potentiaalin tässä. Pitkästä aikaa peli jota tällainen perheellinen voi pelata lyhyen aikaa per ilta ja tuntee että kehittyy ja peli joka palkitsee kärsivällisyydestä (onnistunut tehtävä).
Samaa mieltä. Tähän kun saadaan vielä PvP, niin käsillä on sellainen peli, minkä toivoin RS: Siegen olevan.
 
Ei ollu kauhean onnistunut päivitys tämä viimeisin iso pätsi. Valaistus muutokset oli ihan osassa onnistuneita mutta sitten taas esim. Cherryessa Farm muuttu yöstä iltapäiväksi eikä ole yhtä toimiva valossa. Yön valojen tunnelma hävisi muutamasta kun niiden hämäryys ja lievä sumuisuus loistaa nyt poissaolollaan.

Myös tekoäly palasi taas yli-inhimilliseksi ja ampuvat sekunnin murto-osassa ja näkevät pelaajan seinien läpi.
 
Ei ollu kauhean onnistunut päivitys tämä viimeisin iso pätsi. Valaistus muutokset oli ihan osassa onnistuneita mutta sitten taas esim. Cherryessa Farm muuttu yöstä iltapäiväksi eikä ole yhtä toimiva valossa. Yön valojen tunnelma hävisi muutamasta kun niiden hämäryys ja lievä sumuisuus loistaa nyt poissaolollaan.

Myös tekoäly palasi taas yli-inhimilliseksi ja ampuvat sekunnin murto-osassa ja näkevät pelaajan seinien läpi.

Joo ainakin Port Hokanissa kaikki red dot tähtäimet aivan käyttökelvottomia kun ei kertakaikkiaan erota koko tähtäinkuvaa taustasta kuin tummaan seinään.

Näköjään latailee nyt jotain pienempää patchia, niin liekö fiksanneet.

E: Eipä ainakaan tähtäinkuva parantunut. Myöskään ovien peekkausanimaatio ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Myös tekoäly palasi taas yli-inhimilliseksi ja ampuvat sekunnin murto-osassa ja näkevät pelaajan seinien läpi.
Oman kokemuksen mukaan ainakin co-opissa tuntuivat vihut olevan paljon hitaampia kuin aiemmin ja onnistui kentät tosi hyvin ilman omia tappioita. Yksinpeli tuntui samanlaiselta mielestäni näin parin tunnin kokeilulla :hmm:
 
Tämä näyttää olevan Steamissa tammikuun 5. päivään saakka pienessä alessa.

1672224699198.png


Vaikuttaa kyllä pelinä edelleen ihan lupaavalta, mutta odottelen suosiolla valmiimpaa versiota.

Tässä mainio video pelin kontrollien ja mekaniikan toiminnasta:




Edit.
Kappas, ovat heittäytyneet ahneeksi ja poistaneet tästä mahdollisuuden käyttää Steamin Family Sharea.
 
Viimeksi muokattu:
Uusin päivitys vaikuttaa parantaneen tekoälyä mukavasti, ei tule heti kuulaa otsaan kun kun vihollinen näkee pelaajan. Huomasin, että pidätys kannattaa viedä kerralla loppuun: sain yhden pyssymiehen tiputtamaan aseensa ja menemään polvilleen ja kun olin matkalla suorittamaan em. rikollisen pidätystä, tsekkasin yhden toisen huoneen - tällä välin em. rikollinen oli ottanut ritolat :lol:
 
Tuli taas pitkästä aikaa tätä pelailtua ja nyt on lukuisten päivityksien jälkeen ilmennyt kyllä melkoisia ongelmia.
Onko muilla ilmennyt satunaisia jäätymisiä tämän pelin kanssa? Siis ihan pysyvä jäätyminen ja vaatii pelin uudelleen käynnistämisen. Saattaa tulla ihan missä vaiheessa kenttää vaan.
 
Tästä näemmä kaksi ketjua liikenteessä:
Vois melkein yhdistää? Toisessa kun on käyty läpi 1.0 jälkeisiä asioita ainakin jonkin verran.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 438
Viestejä
4 537 847
Jäsenet
74 798
Uusin jäsen
STW1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom