• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Razer Ornata Chroma V2

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 741
Aito mekaaninen voittaa tuon suunnilleen 100-0. Ja on omaa kokemusta tuosta näppiksestä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
209
Aito mekaaninen voittaa tuon suunnilleen 100-0. Ja on omaa kokemusta tuosta näppiksestä
Ite vetäny viimeset 3vuotta tuollaisella ja ei kyllä kiinnosta paluu mekaaniseen. En tiedä missä mekaaninen voittaa, mutta tää on ainakin hiljaisempi ja matalempi profiili, mikä itselle melko tärkeä...
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 786
Mistä saa "aidon mekaanisen" hintaan 35 euroa?
Ei varmaan mistään. Toisaalta kaikki harrastukset ovat kalliita ja sitä saa mistä maksaa

Tuota kannattaa seurata jos haluaa halvan oikean mekaanisen. Eli siis tilaa ilmoitus tuolta. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
803

Näitähän tuntuu Gigantilla riittävän.
Meillä on taloudessa jo kolme tällasta.
Kaksi ruskeilla ja yksi punaisilla kytkimillä.
Toki jos täysikokoista haluaa niin ei ole vaihtoehto.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 741
Ite vetäny viimeset 3vuotta tuollaisella ja ei kyllä kiinnosta paluu mekaaniseen. En tiedä missä mekaaninen voittaa, mutta tää on ainakin hiljaisempi ja matalempi profiili, mikä itselle melko tärkeä...
Logitech G915 TKL voittaa tuon mennen tullen. Kun onnistuin saamaan sen puoleen hintaan, niin tuohon Razeriin ei ole tullut enää koskettua ollenkaan
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 928
Logitech G915 TKL voittaa tuon mennen tullen. Kun onnistuin saamaan sen puoleen hintaan, niin tuohon Razeriin ei ole tullut enää koskettua ollenkaan
itekkin saman näppiksen muistaakseni gigantista vähä alle satkun oli, ja oon erittäin tyytyväinen. Ei kyllä pidä ääntä ellei kunnolla hakkaa ja matala profiili :) (mun mielestä.) edit: mulla ei siis TKL malli vaan normaali.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
209
Logitech G915 TKL voittaa tuon mennen tullen. Kun onnistuin saamaan sen puoleen hintaan, niin tuohon Razeriin ei ole tullut enää koskettua ollenkaan
No varmasti. Halvin g915 tällähetkellä 200eur ja tänvuoden halvin ollut about 140e ja tämä tosiaan 40eur...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
209
itekkin saman näppiksen muistaakseni gigantista vähä alle satkun oli, ja oon erittäin tyytyväinen. Ei kyllä pidä ääntä ellei kunnolla hakkaa ja matala profiili :) (mun mielestä.) edit: mulla ei siis TKL malli vaan normaali.
Ei kyllä näkynyt hinta historiassa, itsekkin kyllä ottaisin normi kokoisen alle satasella
 
Liittynyt
07.11.2023
Viestejä
36
Itsellä ollut tää käytössä vuoden verran, sen verran tykännyt että oli pakko laittaa toinenkin tilaukseen varuille kunnes nykyisestä aika jättää.
Taisin saada viimeisen kun näyttää olevan loppu verkkokaupassa.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 058
Omasta kokemuksestani huono näppis, niin näppäintuntumaltaan kuin ominaisuuksiltaan. Näppäimet huonolaatuista muovia, joka murtuu vähänkin kovemmasta painalluksesta. Kaiken kruunaa umpipaska Razerin softa, jossa ei toimi oikeastaan mikään, jopa normiledien näkyminen vaati ulkoista softaa (Ei Razer). Eikä nuo kytkimet ole juuri mekaanista näppäimistöä hiljaisempia.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 741
Omasta kokemuksestani huono näppis, niin näppäintuntumaltaan kuin ominaisuuksiltaan. Näppäimet huonolaatuista muovia, joka murtuu vähänkin kovemmasta painalluksesta. Kaiken kruunaa umpipaska Razerin softa, jossa ei toimi oikeastaan mikään, jopa normiledien näkyminen vaati ulkoista softaa (Ei Razer). Eikä nuo kytkimet ole juuri mekaanista näppäimistöä hiljaisempia.
Hirveä kilinä. Tuntuu, että siinä on haettu kilisevää kumikupua
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 105
Viestejä
4 346 321
Jäsenet
72 349
Uusin jäsen
Masatin

Hinta.fi

Ylös Bottom