Razer Edge on Razerin pelinavaus Android-pelikonsoleiden markkinoille

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 205


Razer on julkaissut Yhdysvalloissa ensimmäisen Android-pelikonsolinsa. Razer Edge -pelikonsolinsa, joka esiintyi jo aiemmin Verizonin kiusoitteluvideolla. Laitteen sisuksissa on Snapdragon G3x Gen 1 -järjestelmäpiiri, 8 Gt LPDDR5-RAM-muistia, 128 Gt tallennustilaa sekä muistikorttipaikka ja sen 6,8-tuumainen näyttö tarjoaa Full HD+ -resoluution 144 hertsin virkistystaajuudella. Laitteen akku on kapasiteetiltaan 5000 mAh. Razer Edgen ohjainosat ovat irrotettavissa tabletosiosta.

Razer Edgen suositushinta Wi-Fi-yhteyksillä on 399,99 dollaria ja Founders Edition -mallina Hammerhead True Wireless -kuulokkeiden kanssa 499,99 dollaria. Saataville tulee myöhemmin myös 5G-yhteyksillä varustettu versio, jonka hintoja Razer ei sivuillaan vielä paljastanut. Laitteen saatavuudesta Yhdysvaltojen ulkopuolella ei ole toistaiseksi tietoa.

Lähteet: Razer
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
198
Elikkä videolta huomaa että Razer teki android gamepadin lisäks kulmikkaan puhelimen ja laitto samaan pakettiin :D
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 356
Plussaa:
+ Tehokkain Android-tabletti 7-tuumaisten kokoluokassa

Miinukset:
- Näytön kulmissa todella jyrkät pyöristykset
- Myynti alkaa vasta tammikuussa
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
417
Todella hyvältä vaikuttaa verrattuna Logitech G Cloudiin, jossa sd 720G, 4 Gt RAM, 64 Gt tallennustila, 60 Hz LCD. Hintaeroa kuitenkin vain 49,99 USD perusmallissa.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
1 547
Itse ohjain näyttää aika raa'asti olevan kopioitu Backbonen muotista.

 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 205
Itse ohjain näyttää aika raa'asti olevan kopioitu Backbonen muotista.

Sukunäköä kieltämättä on, mutta huomion arvoisena seikkana tämä Edgen ohjainpuoli vaikuttaisi olevan käytännössä identtinen valmistajan oman iPhonelle ja Android-laitteille tarjolla olevan Kishi-ohjaimen kanssa, eli kyseessä on pykälän itse konsolia vanhempi muotoilu jo Razerilta itseltäänkin.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 133
Sukunäköä kieltämättä on, mutta huomion arvoisena seikkana tämä Edgen ohjainpuoli vaikuttaisi olevan käytännössä identtinen valmistajan oman iPhonelle ja Android-laitteille tarjolla olevan Kishi-ohjaimen kanssa, eli kyseessä on pykälän itse konsolia vanhempi muotoilu jo Razerilta itseltäänkin.
Razerin sivuilla sanotaankin, että Edgen kanssa tulee Kishi V2 Pro ohjain. Eli todennäköisesti sama ohjain kyseessä kuin erikseen myytävä Kishi V2 mutta ehkä ovat jotain pientä kehitystä tehneet "Pro" lisänimen myötä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 740
Viestejä
4 204 838
Jäsenet
70 958
Uusin jäsen
AkuKJ

Hinta.fi

Ylös Bottom