Elikkä minulla on erään jo nurin menneen firman eräs laite ja tiedän että se on linux-pohjainen ja laitteen CF-kortilla on ReiserFS-osio. Itseäni kiinnostaisi (siis epäkaupallisessa mielessä, ihan omaan käyttöön) heidän laitteensa eräs toiminnallisuus. Laite toimii kyseisellä CF-kortilla moitteettomasti mutta kun laitan kyseisen kortin omaan desktop-linux-koneeseen niin kone kyllä tunnistaa kortilla olevan ReiserFS-osion mutta ei osaa tehdä sille mitään. Oma kone vaan väittää että osio on rikki eikä osaa tehdä sille mitään mutta kyseiseen laitteiseen laitettuna kyllä boottaa normaalisti ja käynnistää softansa eli kortti on mitä ilmeisimmin ehjä.
Itse en tunne tuota ReiserFS:n sielunelämää sen enempää eli onko tuossa kenties joku salaus/kryptaus vai miksi oma linux-koneeni ei osaa lukea kortilta mitään? Jos homma on mahdoton niin sitten pitää vaan ruveta keksimään pyörää uudelleen...
Itse en tunne tuota ReiserFS:n sielunelämää sen enempää eli onko tuossa kenties joku salaus/kryptaus vai miksi oma linux-koneeni ei osaa lukea kortilta mitään? Jos homma on mahdoton niin sitten pitää vaan ruveta keksimään pyörää uudelleen...