Random musta ruutu.

Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
2
Hei, minulla on 2 monitoria joita käytän säännöllisesti. viikko vai kaks sitten mun toinen näyttö alkoi sammumaan 1-2 sekunniksi ja alkaa toimia normaalisti. Tämä ongelma tapahtuu randomisti. Joskus on päiviä milloin tätä ei tapahdu ollenkaan. Jos esimerkiksi käytän main näyttöä niin välillä se toinen näyttö sammuu. Välillä mun main näyttö sammuu ja sitten toinen näyttö pysyy normaalina. Ikinä ei ole tilannetta milloin molemmat näytöt sammuu samaan aikaan. Tein performance testin ja kaikki toimii täydellisesti. Sain koneen 2 vuotta sitten. Kun tämmöinen tapahtuu niin se on vaan kerran päivässä. Mietin minkä minkä takia saan satunnaiset mustat ruudut lähes päivittäin. Toivottavasti näytönohjaimessa ei ole mitään vikaa. Olisin kiitollinen jos joku osaisi sanoa mistä tämmöinen johtuu ja voiko sitä korjata ettei näin kävisi enää.

Mun tietokone:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 268
Ettei johtuisi staattisesta sähköstä...

 
Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
2
Ettei johtuisi staattisesta sähköstä...

Voi olla, mutta kun mulla ei ole mitään karvamattoja eikä lemmikkejä. En tiedä paljoo staattisesta sähkö asiasta enempää kuin ilmapallolla hankaamisesta saa staattisen sähkön. Joten en tiedä millä muulla tavalla voi tulla staattista sähkö tietokoneellani. Käytän välillä villasukkaa pelatessa ja istun maton päällä myös. Onkohan kaapelissa jotain vikaa sitten?
 
Liittynyt
08.09.2022
Viestejä
11
No mulla tässä duunissa ainakin pimenee näytöt hetkeksi aina kun tuolilta nousee ja tämä staattisen sähkön takia, sähkäri kävi jo katsomassa kaikki maadoitukset ynnämuut kun alkoi tosissaan jo ärsyttämään tämä ilmiö. Toisinaan riittää että kaveri tossa takana nousee omalta työpisteeltään niin minulla napsahtaa pimeäksi molemmat näytöt.
Ettei johtuisi staattisesta sähköstä...

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 405
Viestejä
4 236 301
Jäsenet
71 206
Uusin jäsen
Jocn Rock

Hinta.fi

Ylös Bottom