Ram-muistien rgb ei saa muutettua käynnistyksessä, sama default rainbow aina.

On tullut viimeisen päälle laitettua esteettistä puolta koneessa kuntoon, ja jäänyt häiritsemään kun bootatessa syttyy aina oksennussateenkaaret muisteihin. Eli muistit on ddr5 Kingston Fury:t ja lankkuna Asus Rog B650. Armoury crate ei edes tunnista muisteja ja asuksen bios vaikka laittaa aura off niin silti muisteissa on rgb bootatessa... Kellään fixiä...?
Oon jo katsellut uusia muisteja kun häiritsee 😜

edit.
ja siis Kingstonin omalla Fury Ctrl -softalla ei ole tietääkseni "hardware applya" niin kuin vaikka Corsairilla.

Viimeksi muokattu:
Täytyy muuten hehkuttaa tätä rgb-kontrolleria: Home - Nollie

Halpa ja hyvä, koskaan ollut mitään ongelmia ja sisäinen muisti boottiin kun käyttää noiden omaa NollieRgb -softaa.

Mulla oli vastaava tilanne RAM RGB kanssa, joskin Gigabyten softa ne kyllä tunnisti, mutta efekti meni päälle vasta kun softan käynnisti.

Kiersin tekemällä Task Scheduleriin tehtävän, joka käynnistää RGB softan kirjautuessa ja 30 sekunnin päästä sammuttaa sen - ehtii aktivoida efektin eikä jää taustalle pyörimään suotta.

Mulla oli vastaava tilanne RAM RGB kanssa, joskin Gigabyten softa ne kyllä tunnisti, mutta efekti meni päälle vasta kun softan käynnisti.

Kiersin tekemällä Task Scheduleriin tehtävän, joka käynnistää RGB softan kirjautuessa ja 30 sekunnin päästä sammuttaa sen - ehtii aktivoida efektin eikä jää taustalle pyörimään suotta.
Ei oo vastaava kun nimenomaan käynnistyksessä pitäsi saada muut värit kuin default. Eli siis ihan kunnossa on windowsin puolelta hommat. kiinnostava vinkki silti tuo task scheduler.

Ei oo vastaava kun nimenomaan käynnistyksessä pitäsi saada muut värit kuin default. Eli siis ihan kunnossa on windowsin puolelta hommat. kiinnostava vinkki silti tuo task scheduler.
Asrockin emolla samaa ongelmaa. Bios ei voi Ram-ledejä muokata ja aina sateenkaari. Omalla ohjelmalla voi sammuttaa ledit Windowsissa sekä valita väri- ja valoteeman tai sammuttaa muisteista led.

Veikkaan ettei ongelmaan ole ratkaisua. Jos on, ilolla otan vastaan sen.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
289 555
Jäsenet
79 656
Uusin jäsen
kulunutrengas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom