Valitan tietyntason autismia, mutta haluan vaan sanoa, että Meshify C ja Meshify C Mini ero on: toinen on 5cm korkeampi. Tuonne olisi helposti mahtunut se 5cm korkeampi Meshify C. ATX olisi myös antanut paljon paremmin emolevyvaihtoehtoja.
Hieno setup kyllä ja jännä valaistus.
--
Itse suosin Micronin E-die 3200CL16 ja käytän niitä niillä profiileilla. Toimivat jopa Ryzen 2700X:n kanssa, jolla melkein samanlaiset (tai täysin samanlaiset) Corsairin 3000MHz palikat eivät toimineet. Ja niiden kanssa säädin speksien rajoissa oikein kunnolla, olettaen jokaisen uuden AGESAn parantavan ongelman. Ei se siitä korjaantunut. Parhaiten toimi 2666MHz vakaasti.
Suosittelen, että ostaa semmoiset laadukkaat hyvän hinta/laatu-suhteen muistit ja sellaiset nuo Crucialit ovat. Varmaan noista puhutaan:
Tekniset tiedot : Kapasiteetti : 32GB (2 x 16GB) Nopeus : DDR4 3200MHz Latenssi : CL16 Jännite : 1.35V
www.jimms.fi
Niitä saa kuitenkin jopa satasella Amazonin aleista aina silloin tällöin, ja pitää vaan kytätä. Siitä ei ole apua, jos tarve on nyt.
--
Lämpöjä saat helpoiten alas katsomalla sen Sampsan ylikellotusoppaan ja käyttämällä pelkästään Curve Optimizeria. Jos ei kellottelu kiinnosta, niin PBO pois (niinkuin minulla on nyt) ja lämmöt tippuu sen 10 astetta rasituksessa vähintään.
--
AI Suiten poisto voi auttaa noihin ääniongelmiin. Tai kaiken Asus-paskeen. Valitan, minulla on ollut kolme eri generaation Ryzeniä Asuksen C6H:lla ja opin heti alkuun, ettei siihen asenneta niitä valmistajan ohjelmia.