Myyty R9 280 Asus (Joensuu)

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Myytävä tuote: Asus R9 280 Direct CU II
Hinta: 50€ posteineen, 40€ noudolla
Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole
Muuta huomioitavaa:

Toimiva kortti, esports pelit full hd:na rullailee vielä ihan mainiosti
Tarkemmat tiedot kortista: R9280-DC2T-3GD5 | Näytönohjaimet | ASUS Suomi


Sijainti: Joensuu
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Käteinen/s-pankki


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
17.02.2019
Viestejä
136
Mulla olisi Gigabyte R9 290X 4GB ostettu vuonna 2014. Kuittikin löytyy. Tuulettimet pyörivät mutta lämpenee aivan helvetisti (noin 84C) pelikäytössä RDR2:ssa. Jos prosussa riittää tehot. Tämä vanha kortti jaksaa vääntää yllättävän hyvin tähän nähden: Sapphire AMD HD 6450, 1GB GDDR3, DVI/HDMI/VGA, PCI-E 2.0 - 49,00€

Ainoa vika on se, että pitää hieman pienellä meisselillä hieman hulistaa toista virtaliitintä, että toinen virtaliitin lähtee irti rikkomati korttia mutta kuten huomaat yllä...

Gigabyte laatua kuitenkin, että toimii raskaankin yli 3v pelikäytön (6-12h per päivä BF4) jälkeen. Tämän jälkeen ollut testikorttina työpöytä käytössä lähinnä.

Postikulujen hinnalla saat ensimmäisessä rivissä mainitun kortin.
 
Viimeksi muokattu:

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Mulla olisi tuollainen R9 290X ostettu vuonna 2014. Kuittikin löytyy. Tuulettimet pyörivät mutta lämpenee aivan helvetisti (noin 84C) pelikäytössä RDR2:ssa. Ainoa vika on se, että pitää pienellä meisselillä hieman hulistaa toista virtaliitintä, että lähtee irti rikkomati korttia.

Gigabyte laatua kuitenkin, että toimii raskaankin yli 3v pelikäytön jälkeen. Tämän jälkeen ollut testikorttina. Työpöytä käytössä lähinnä.

Postikulujen hinnalla saat tämän kortin. Tämä kortti vaatii 8P+6P virtaliittimet ja vähintään 550W powerin.
Mulla siis on myynnissä tuo oma kortti, en ole ostamassa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Mulla olisi Gigabyte R9 290X 4GB ostettu vuonna 2014. Kuittikin löytyy. Tuulettimet pyörivät mutta lämpenee aivan helvetisti (noin 84C) pelikäytössä RDR2:ssa. Jos prosussa riittää tehot. Tämä vanha kortti jaksaa vääntää yllättävän hyvin tähän nähden: Sapphire AMD HD 6450, 1GB GDDR3, DVI/HDMI/VGA, PCI-E 2.0 - 49,00€

Ainoa vika on se, että pitää hieman pienellä meisselillä hieman hulistaa toista virtaliitintä, että toinen virtaliitin lähtee irti rikkomati korttia mutta kuten huomaat yllä...

Gigabyte laatua kuitenkin, että toimii raskaankin yli 3v pelikäytön (6-12h per päivä BF4) jälkeen. Tämän jälkeen ollut testikorttina työpöytä käytössä lähinnä.

Postikulujen hinnalla saat ensimmäisessä rivissä mainitun kortin.
Mulle kelpais postikulujen hinnalla xd
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 438
Viestejä
4 282 809
Jäsenet
71 675
Uusin jäsen
simo!

Hinta.fi

Ylös Bottom