Minkälaisia kokemuksia muilla on Dellin laadusta/laadunvalvonnasta nykyään?
Tilasin itse
@Komplett.fi :ilta kaksi U2715H:ta. Näytöt tuli nopeasti, mutta noudettaessa jo huomasin että toisen pakkaus oli avattu aiemmin.
Soitto aspaan, avattu bumerangina takaisin ja uusi laitettiin heti tulemaan.
Kun sain tuon yhden sinetöidyn paketin raahattua kotiin ja päälle, huomasin että kehyksen pinnassa on vikaa, pintamateriaalista puuttui pala. Taas yhteyttä aspaan ja uusi näyttö lähti tulemaan.
Vihdoin molemmat uudet saapui noudettavaksi ja vein tuon kehysvikaisen samalla palautukseen.
Nyt avasin yhden noista saapuneista ja näytön takana selkeitä naarmuja muovin pinnassa, eivät lähde kostealla mikrokuituliinalla mihinkään, eli mistään pölystä ei ole kyse vaan johonkin sitä on rouhittu.
Meinasin että jos ei avaisi tuota toista ollenkaan vaan palauttaisi molemmat ja katselisi jotakin muuta tilalle.
Komplettin aspalle tästä kyllä täydet pisteet, nopeaa toimintaa sieltä ja firmaa ei voi syyttää (paitsi avatun paketin lähettämisestä).
Olen kyllä aika tarkka ihminen, mutta pitää avaamattomissa pakkauksissa olevat mielestäni silti tulla siinä kunnossa asiakkaalle että jälleenmyyntiarvo ei ole heti avattaessa jo kärsinyt...