Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen
Kyseisen näytön omistaneena niin vähän niin ja näin. Alhaalla keskellä näyttäisi olevan pientä sanomista.Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen
Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen
Nyt on Asuksen PG27AQDP (1440p 480 Hz oled) saatavilla sekä Verkkokaupasta että Proshopista. On näköjään lähtenyt toimitukset rullaamaan kohtuullisesti.
Itse myös arvoin tuon hinnan kanssa, mutta esimerkiksi Acerin myöhemmin myyntiin tulevassa vastaavassa näytössä on korkeampi msrp kuin Asuksen mallissa, niin ei oikein tuntunut siltä, että hinta olisi ihmeemmin tämän vuoden aikana vielä tippumassa. Eikä oikein enää jaksanut odotella, että pääsee nykyisestä esports-pelinäyttönä toimineestä 240 Hz TN:stä eroon.Jep saman huomasin, nyt viikon ajan pyöritelly seuraavaa näyttöä ja vaikka onhan tää aika hemmetin kallis näyttö niin vaikuttaa toistaseksi olevan ainoa joka kattaisi omat tarpeeni, ja olisi oikeasti selkeä upgrade nykyiseen. Joten tilaukseen meni
Itse myös arvoin tuon hinnan kanssa, mutta esimerkiksi Acerin myöhemmin myyntiin tulevassa vastaavassa näytössä on korkeampi msrp kuin Asuksen mallissa, niin ei oikein tuntunut siltä, että hinta olisi ihmeemmin tämän vuoden aikana vielä tippumassa. Eikä oikein enää jaksanut odotella, että pääsee nykyisestä esports-pelinäyttönä toimineestä 240 Hz TN:stä eroon.