puhelimesta valokuvat koneelle

Liittynyt
05.09.2023
Viestejä
99
eli mulla on tämmönen ongelma,mulla on joku samsung galaxy puhelin missä on näyttö täysin rikki ja pitäs saada kuvat koneelle,onko mitään vinkkejä?
 
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
1 269
eli mulla on tämmönen ongelma,mulla on joku samsung galaxy puhelin missä on näyttö täysin rikki ja pitäs saada kuvat koneelle,onko mitään vinkkejä?
Jos puhelin tukee videon näyttöä USB:n kautta (video over usb), tarvitset sellaisen adapterin, jossa on yhdessä päässä puhelimeen sopiva USB-C ja toisessa HDMI-liitäntä. Sillä saat puhelimen kiinni tietokoneen näyttöön. Jos kosketusnäyttö ei toimi, tarvitset sellaisen adapterin, jossa on HDMI:n lisäksi sellainen "iso" USB-A-liitäntä, johon saat hiiren kiinni.


Tässä esimerkki adapterista.


Edit: vaihdettu halvempi adapteri
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 812
eli mulla on tämmönen ongelma,mulla on joku samsung galaxy puhelin missä on näyttö täysin rikki ja pitäs saada kuvat koneelle,onko mitään vinkkejä?
Jos käyntiin lähtee luuri, niin hyvällä tuurilla pääset sisältöön käsiksi, kun kytket latauspiuhan luuriin kiinni ja usb:n liität koneeseen. Tunnistuu uutena asemana koneella. Luurin kansiot tulee näkyviin ja sieltä DCIM-kansio. Siellä valokuvat. Whatsapp:n kuvat löytyy whatsapp-kansiosta. Jos ei tunnistu, niin sit jo edellä mainittua adapteria käyttöön.
 
Liittynyt
05.09.2023
Viestejä
99
Jos käyntiin lähtee luuri, niin hyvällä tuurilla pääset sisältöön käsiksi, kun kytket latauspiuhan luuriin kiinni ja usb:n liität koneeseen. Tunnistuu uutena asemana koneella. Luurin kansiot tulee näkyviin ja siektä DCIM-kansio. Siellä valokuvat. Whatsapp:n kuvat löytyy whatsapp-kansiosta. Jos ei tunnistu, niin sit jo edellä mainittua adapteria käyttöön.
Ei näy.pitää hommata toi adapteri.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 157
Ei näy.pitää hommata toi adapteri.
Ennen kuin hommaa adapterin niin kannattaa tarkistaa, tukeeko puhelin videol ulostuloa usbin kautta. Jos puhelimessa USB 2.0 niin todennäköisesti ei tue mutta USB 3.1 laitteet yleensä tulevat. Mikä puhelin kyseessä?
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 157
En muista joku Samsung Galaxy oisko ollu joku a41
Samsung Galaxy A41 ei käsittääkseni tue HDMI outputtia, niin ei onnistu sitä kautta. Joko yrittää hiirellä/näppiksellä sokkona asentaa vaikka Smart Swicthin tai laittaa puhelin kuvien siirtotilaan (kts. alla olevan ketjun viestit, missä tässä onnistuttu samalla puhelimella) tai sitten ostaa vaan uuden näytön alle 30€.
 
Viimeksi muokattu:

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 368
Ei auta tosiaan koittaa laittaa erilliseen näyttöön kiinni.

Monilla puhelinhuolto firmoilla on tietojenpalautus palveluja rikkinäisestä luurista. Esim tuossa sinun tapauksessa sen tietojen pelastuksen ajan siinä käytetään ehjää näyttöä jotta voidaan sallia USB-tiedonsiirto, ja toki syöttää pääsykoodi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 270
Viestejä
4 231 398
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom