Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korkeataajuiset ja kapeakaistaiset äänet ovat sen verran hankalia paikannettavia, että parempi ottaa avuksi vaikka tyhjän talouspaperirullan hylsy.Avaa vaikka koppa jos viitsit ja kuuntele vierestä näyttistä mistä se kuuluu.
Nyt tarkemmin kuunnelleena ääni taitaakin tulla näytönohjaimesta, tiedättekö tämän syytä?Coil whineä voi olla, oletko varma ettei kuulu näyttiksestä? Se yleisemmin pitää sitä. Avaa vaikka koppa jos viitsit ja kuuntele vierestä näyttistä mistä se kuuluu.
Nyt tarkemmin kuunnelleena ääni taitaakin tulla näytönohjaimesta, tiedättekö tämän syytä?
Kiitos, tämä auttoi.Coil whine. Pistä Vertical Sync päälle.
Tuo asetus tekee sen automaattisesti.Kannattaako minun peleissä pitää vsyncciä päällä vai tekeekö nvidian control panel sen puolestani peleissä?
Toinen vaihtoehto on uusissa ajureissa oleva "Max Frame Rate" asetus. Käyttäisin itse mieluummin sitä kuin v-sync asetusta.Kiitos, tämä auttoi.
Kannattaako minun peleissä pitää vsyncciä päällä vai tekeekö nvidian control panel sen puolestani peleissä?