Myyty PSTV (3.60 firmiksellä)

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
190
Myytävä tuote: PSTV (3.60)
Hinta: 4540€ 35€ posteineen tai 30€ noudettuna
Maksutapa: käteinen, tilisiirto ja postiin
Tuote ostettu (mistä ja milloin): huuto.net tai tori.fi (2016-2017?)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole
Sijainti: Liminka
Muuta huomioitavaa: olen reissussa 09.08.-14.03.18

Hei! Myynnissä olisi pölyttymässä istunut PSTV. Firmware on tarkoituksella versiossa 3.60. Laitteessa sisäinen muisti on 1GB. Talosta löytyy jo alkuperäinen OLED käsikonsoli, joten saa lähtä tieltä pois uuteen kotiin. Alkuperäistä pakettia ei ole olemassa. Sisältää itse konsolin ja virtalähteen. Mieluiten nouto, mutta pienen koon vuoksi helppo laittaa myös postiin tulemaan. PSTV:lle on mahdollista laittaa myös whitelist patchi, että normaalisti sillä EI pelattavat pelit on taas pelattavia. Ohjaimista löytyy painallukset tuolloin esim. L3. Laite on nollattu ja tilitietoni on poistettu. Jos haluat päästä safe menuun, paina virtanappia pitkään pohjassa. Safe moden kautta voit lisätä tilin netin välityksellä ilman, että konsoli päivittää itseään. Jos haluat muokata konsolin niin pystyt käyttämään USB-tikkua tai ulkoista kovalevyä USB-portin kautta pelien tallentamiseen.

Kuvia löytyy: PSTV
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
190
Jos ei jo mennyt, niin 30 € sisältäen postit. :)
Olen lähettänyt viestin käyttäjälle blackbull, että kaupat on peruttu. Yhteydenpito ei näyttänyt toimivan, joten siirrän tuotteen sinulle. Voidaan jatkaa yksityisviestillä asiaa!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 534
Viestejä
4 286 720
Jäsenet
71 678
Uusin jäsen
Milook

Hinta.fi

Ylös Bottom