Ps5 + philips oled807. Vrr ja 4k120hz ei toimi.

Olen yrittänyt kaikkea, mutta ei tunnu toimivan. Omat neuvot alkavat loppua. Playstation sanoo, ettei tv tue, vaikka pitäisi tukea. Philipsin asetuksista hdmi ultra hd asetus kohta on harmaana, joten en pysty siitäkään asettamaan asetuksia. Hdmi johto on ps5 mukana tullut.

varmistuksena että olihan käytössä hdmi1 tai 2 portti? 3/4 portit on vain hdmi 2.0 eivätkä siis tue 4k 120hz.

Tuolla on tollanen kohta(kuva), mutta kun noita ei pääse säätämään.

20250814_224342.jpg

Jos sulla menee kuva vahvistimen kautta televisiolle niin onko se vika vahvistimessa. Tai toisessa hdmi piuhassa. Jos laittaa pleikkarin suoraan televisioon niin toimiiko?

Jos sulla menee kuva vahvistimen kautta televisiolle niin onko se vika vahvistimessa. Tai toisessa hdmi piuhassa. Jos laittaa pleikkarin suoraan televisioon niin toimiiko?
Kokeilin suoraa ps5->tv ja sama lopputulos. Kun yrittää laittaa ps5 asetuksista esim. Vrr tai matalanviiveentilaa, niin herjaa "tv:si ei tue tätä ominaisuutta".

Löytyylö television asetuksista jotain tämän kaltaista:

To turn on Variable Refresh Rate (VRR) on a Philips 708 TV, navigate to the TV's settings menu, then go to "Input" -> "HDMI (2, eARC)" -> "HDMI ULTRA HD" and select the 120Hz VRR mode

Mihin porttiin olet näitä kytkenyt? Vain HDMI 1 ja HDMI 2 tukee 4K 120Hz VRR.
Lisäksi ne piti erikseen pistää päälle minun OLED Philipsillä, mutta menee @Ghostrdr ohjeilla.

To turn on Variable Refresh Rate (VRR) on a Philips 708 TV, navigate to the TV's settings menu, then go to "Input" -> "HDMI (2, eARC)" -> "HDMI ULTRA HD" and select the 120Hz VRR mode
Lisäksi ne piti erikseen pistää päälle minun OLED Philipsillä, mutta menee @Ghostrdr ohjeilla.
Eli tuo hdmi ultra hd on vaaleanharmaana, eikä sitä pääse säätämään.

20250815_132139.jpg

Tuo hdmi ultra hd on vaaleanharmaana, eikä sitä pääse säätämään

Onko se HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3 vai HDMI 4?

Ja onko sinulla varmasti HDMI 2.1 tai vähintään riittävä kaapeli?

Olen kokeillut hdmi1 ja hdmi2 portteja. Kaapelit on hdmi 2.1.

Koeta vielä porttia kolme tai neljä, jos sinulla on numeroinnit väärin. Voin illemmalla töiden jälkeen katsoa omat asetukset, mutta minulla on vanhempi Philips. Siihen on kiinni PS5 ja kakkoskone.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 115
Jäsenet
78 766
Uusin jäsen
jahan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom