Myydään PS4(CUH-1216B) + 4 ohjainta / Myös vaihtoja voi ehdottaa (avoin kaikille ehdotuksille)

Liittynyt
28.07.2021
Viestejä
37
Myytävä tuote: Playstation 4 + 4 ohjainta
Hinta: 120
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti - vuosia sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole takuullinen enään.
Muuta huomioitavaa: 2 ohjainta saa ladattua vain telakalla joka tulee eteen kiinni (ei usb lataus toimi)


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoo
Toimitustapa: F2F / Postitus rahaa vastaan + postikulut ostajalle.
Maksutapa: Tili/käteinen/Vaihto



Pleikkari ollut päivittäisessä käytössä lapsillani ja nyt joutaa eteenpäin ps5 tieltä. Tuulettimet tunnetusti huutaa, tahnoja ei ole vaihdettu tai konetta muutoinkaan availtu (olisi varmasti syytä tehdä jo)
Kauppa sisältää tosiaan itse konsolin sekä 4 ohjainta joista 2 voi vain ladata etu liittimien kautta (ei usb) näppärä saa nämä myös vaihdettua, itse olen kertaalleen nämä vaihtanut ennestään. Joitain pelejä voin mahdollisesti kaivaa mukaan ja tämän lataustelakan jos löydän ne jostain.
 

Liitteet

Liittynyt
05.04.2022
Viestejä
2
Kiinnostaa jos kone on muutoin toiminut huutamisesta huolimatta ja jotain pelattavaakin saisi mukaan. Mistä päin Espoota voisi noutaa/ sattuuko olemaan kulkua itään päin? (Vantaan suuntaan)
 
Liittynyt
28.07.2021
Viestejä
37
Kiinnostaa jos kone on muutoin toiminut huutamisesta huolimatta ja jotain pelattavaakin saisi mukaan. Mistä päin Espoota voisi noutaa/ sattuuko olemaan kulkua itään päin? (Vantaan suuntaan)
Moikka,

Kone on toiminut moitteetta koko tämän ajan kauan kun uutena ostettiin 4-6 vuotta sitten. Koitan selvittää näiden pelien tilanteen ja laitan mukaan kaikki ylimääräiset. Kyllä kulkua tulee ympäri pks arkisin ainakin.
 
Liittynyt
20.06.2020
Viestejä
340
Jos tää ei oo vielä menny kiinostais noi 2 ehjää ohjainta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 881
Viestejä
4 212 152
Jäsenet
70 970
Uusin jäsen
3lias5itkia

Hinta.fi

Ylös Bottom