PS3 peli-infoa.

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Sorry nyt todellinen aloittelijakysymykset:
Kaivoin PS3:n 7v tytölle kaapista ja hommasin siihen move ohjaimen.

Nyt pitäisi pienellä budjetilla saada jtn pelejä.
Saksasta saisi käytettynä, tai ulkomailta yleensäkin. Onko noissa joitain maarajoituksia?
Konsoli on netissä, ilmeisesti voisi ostaa sieltäkin,kannattaako?
Mites noita ohjaimia voi ladata muuten kuin itse laitteesta johdolla?
Puhelimen laturi ei ainakaan ladannut mielestäni yhtään?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
152
Saksasta saisi käytettynä, tai ulkomailta yleensäkin. Onko noissa joitain maarajoituksia?
Noh vastaan ainakin tuohon ekaan kysymykseen. Ps3 on aluevapaa konsoli pois lukien persona 4 arenaa, joten ulkomailta ostetut pelit toimii ps3:lla.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Torista ja Huutonetistä kannattaa katsella myös pelejä, joskus löytyy halvalla.
PSN Storesta ei välttämättä kannata ostaa, koska digitaalisella pelillä ei ole jälleenmyyntiarvoa. Fyysisen pelin voit aina myydä eteenpäin.
Ohjaimia voi ladata konsolista, tai tavallisella (kännykkä)laturilla, saatan muistaa väärin mutta voi olla että piti painaa PS -nappulaa että lähti lataamaan pelkän laturin kanssa.
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
239
Torista ja Huutonetistä kannattaa katsella myös pelejä, joskus löytyy halvalla.
PSN Storesta ei välttämättä kannata ostaa, koska digitaalisella pelillä ei ole jälleenmyyntiarvoa. Fyysisen pelin voit aina myydä eteenpäin.
Ohjaimia voi ladata konsolista, tai tavallisella (kännykkä)laturilla, saatan muistaa väärin mutta voi olla että piti painaa PS -nappulaa että lähti lataamaan pelkän laturin kanssa.
Pitääpä kokeilla tuota PS-nappulaa, ollut ei-niin-käytännöllistä jättää pleikkari päälle ja ohjainta lataamaan.
 
Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
452
Itse ainakin olen hankkinut vielä joitain klassikko pelejä PS3:lle suoraan digitaalisena. Ei tuon konsolin ja pelien jälleenmyyntiarvo ole enää niin suuri että kannattaisi miettiä että pelit pakko hankkia fyysisenä imo..
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Pitääpä kokeilla tuota PS-nappulaa, ollut ei-niin-käytännöllistä jättää pleikkari päälle ja ohjainta lataamaan.
En tuota vanno että toimii mutta näin muistelen. Eikös kolmosenkin voi laittaa yöksi lepotilaan, lataa silloin ohjainta? On siitä jo pari vuotta kun viimeksi kunnolla käytti kolmosta.

@salojarm Jos kirpparilta haet 2,5€ PS3 pelin niin luultavasti saat kyllä sen myytyä samaan hintaankin vielä pois.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Mä en saa kyllä lataamaan tavallisella usb laturilla noita ohjaimia.
Googlettelin niin ilmeisesti melkein kaikista latureista puuttuu joku "kättely" ominaisuus joka liittyy että tunnistaa johdon päässä olevan ohjaimen.
En tuota vanno että toimii mutta näin muistelen. Eikös kolmosenkin voi laittaa yöksi lepotilaan, lataa silloin ohjainta? On siitä jo pari vuotta kun viimeksi kunnolla käytti kolmosta.
Lepotilassa (punainen ledi) ei mielestäni myöskään lataa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 020
Viestejä
4 210 381
Jäsenet
71 005
Uusin jäsen
Seppochu

Hinta.fi

Ylös Bottom