Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida radalta kiilaaminen kuitenkaan olla sallittu. Ei ollut ohitettava ennalta arvattavissa, ois valinnu selkeesti jonkun linjan ja pitänyt sen, mutta nyt oletettavasti antoi ensin tilaa ja sitten sulki ohituksen, vaikka tilaa oli molemmille.Alemmalle luokalle annettuna (tuo oli GT4) ei tarkoita sitä että pitäisi väistää, kunhan pysyy ko. luokalle sopivalla ajolinjalla.
En näe kiilaamista, näytti ettei ohitus ehdi tapahtua joten otti ajolinjaa takaisin. Joka tapauksessa nopeamman luokan ohittajalle lankeaa yleensä päävastuu jos kolisee ja tämän voi ylioptimiseksi ohituksesti laskea.Ei taida radalta kiilaaminen kuitenkaan olla sallittu. Ei ollut ohitettava ennalta arvattavissa, ois valinnu selkeesti jonkun linjan ja pitänyt sen, mutta nyt oletettavasti antoi ensin tilaa ja sitten sulki ohituksen, vaikka tilaa oli molemmille.
En näe kiilaamista, näytti ettei ohitus ehdi tapahtua joten otti ajolinjaa takaisin. Joka tapauksessa nopeamman luokan ohittajalle lankeaa yleensä päävastuu jos kolisee ja tämän voi ylioptimiseksi ohituksesti laskea.
Ei siinä tarvi ottaa edes paljoa enempää vauhtia pois että saa ajettua miten vain mutkan apexit päin peetä. jarrutus pidemmälle kuin normaalisti. Tuossa kannattaa huomata että kierroksella ohitettavan pitää myös omalla toiminnallaan mahdollistaa turvallinen ohitus. Toki vähän vastaava tilanne tapahtui myös myöhemminki toisen parin kohdalla ja siitä ei tullu aikasakkoaTosin se taisi olla sen mutkan virallinen ajolinja, sanovat myös ettei siinä vauhdissa Aston olisi voinut kauempaa linjaa ottaa koska ne mutkat ajetaan tietyllä tavalla, Tämä siis oikeiden asiantuntijoiden sanomaa.