• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Proshop.fi -20% lisäalennus DEMO-tuotteista

Ei suuri vahinko, mutta tulipa tilattua tästä kamppiksesta Logitechin Powerplay matto. Aina miettinyt, että olisi ehkä kivempi käyttää sellaista laturina kuin aina muistaa kytkeä jotain kaapeleita. Siistikuntoinen, mutta täysin eloton lätyskähän sieltä tuli. Ei lataa, ei syty ledit, ei mitään. Joku palauttanut kenties rikkinäisen. Tuossa kun naputtelin proshopin reklamaatioprosessin läpi ja luki ukaasit, että perivät maksua jos heidän testeissä toimii ja varaathan prosessiin 8-15 päivää vastaanottamisesta, kirjoittele sarjanumerot yms, niin aloin ymmärtämään miksi joku ehkä vaan heittää palautuksen sisään, sen sijaan että lähtisi tekemään reklamaatiota.

Ja nyt ovat sit nostaneet hintaakin ko tuotteella :(. Toki eipä oo ostonappulakaan aktiivinen. Mä sain sen mun pallit 5070ti kortin vähä samalla tavalla, eli onnistuin kyttää oikeaan aikaan ku "lisää koriin" nappula oli ilmestyn. Mut toi hinnan nostaminen eilisestä vähä haisee nokkaan siltä itseltään nyt.

Ja nyt ovat sit nostaneet hintaakin ko tuotteella :(. Toki eipä oo ostonappulakaan aktiivinen. Mä sain sen mun pallit 5070ti kortin vähä samalla tavalla, eli onnistuin kyttää oikeaan aikaan ku "lisää koriin" nappula oli ilmestyn. Mut toi hinnan nostaminen eilisestä vähä haisee nokkaan siltä itseltään nyt.
Tuntuu jotenkin normaalilta Proshopitilta tämä. Muistan kun noin 3 vuotta sitten ekat alienware qd-oledit tuli markkinoille ja tuo oli ainut paikka mistä sitä sai niin hinta vaihteli noin +- 70 euroa muutaman päivän sisällä.

Siellä on tuo -20% taas. Hmm taisi olla jo aiemmin mainittu, en vaan ainakaan tiistaina pystynyt katsomaan mitään.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 411
Jäsenet
80 677
Uusin jäsen
nikke77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom