Ostetaan Prosessorijäähdytin LGA 1151 kantaan Supermicro X11SCA-F (ei pysty asentamaan backplatea) (Tampere)

Cryptic5627

Tukijäsen
Liittynyt
14.03.2023
Viestejä
68
Tarvitsisin prosessorijäähdyttimen, joka sopii Supermicro X11SCA-F emolevyyn. Kanta on LGA 1151 mutta kun tuossa emolevyssä on jo oma backplate, jossa on M3 kierrereiät samalla jaolla siis kuinb LGA 1151 niin mikään ei sovi. Prossu on i3-9100 eli ei mikään xeon, joten TDP ei kummoinen ole. Tilaa on hyvin ja ei tarvitse olla tuuletinta edes, voin sellaisen asentaa itse customina. Kun saisi vaan tuohon jonkun perhanan heatsinkin ruuvattua kiinni..

Cooler Masterin i70 voisi sopia.

Hinta:10-40e

Muuta huomioitavaa:
Tampereella tulen hakemaan käteisellä tai Mobilepaylla. Postitse Mobilepay tai tilisiirto.
 
Liittynyt
10.04.2024
Viestejä
73
Saisko tuohon modattua Intelin socket-H vakiojäähystä pienellä patentilla niin, että ottaa vakiokiinnikkeet pois ja korvaa m3 ruuveilla + sopivalla määrällä prikkoja väliin? Mulla ois joutilas siili+tuuletin Atalassa, jos haluat kokeilla. 5€ noudettuna.
20240812_213815[1].jpg
 
Liittynyt
26.07.2019
Viestejä
603
Oletko kokeillut irroittaa tuota backplatea? Useasti esim. valmispakettikoneissakin noita liimattuja backplateja kiinni. Tiukassa ovat, mutta irtoaa.
 

Cryptic5627

Tukijäsen
Liittynyt
14.03.2023
Viestejä
68
Saisko tuohon modattua Intelin socket-H vakiojäähystä pienellä patentilla niin, että ottaa vakiokiinnikkeet pois ja korvaa m3 ruuveilla + sopivalla määrällä prikkoja väliin? Mulla ois joutilas siili+tuuletin Atalassa, jos haluat kokeilla. 5€ noudettuna.
Kiitos ttästä. Mulla oli myös yksi näitä stock coolereita ja sitä en heti ainakaan saanut askarreltua paikoilleen. Tai jää tosiaan vähän turhan DIY näköisesksi ja tuntuiseksi.
 

Cryptic5627

Tukijäsen
Liittynyt
14.03.2023
Viestejä
68
Oletko kokeillut irroittaa tuota backplatea? Useasti esim. valmispakettikoneissakin noita liimattuja backplateja kiinni. Tiukassa ovat, mutta irtoaa.
Tätä voisi kyllä kokeilla. Tuo ei selkeästi ole tuossa niin tiukassa etteikö irtoaisi mutta ei millään ilkeäisi vääntää uutta emolevyä ihan näin rajusti heti ensi kättelyyn..

Väliaikainen fixi löytyi huvittavasti Dellin Optiplex koneen stock coolerista. Se on juurikin tällainen suoraan m3 ruuveilla ruuvattava.OEM laitteiden kanssa tulee kyllä hulluksi välillä.

Huomenna kokeilen jos tämä lähtisi tosiaan irti suosiola.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 086
Tätä voisi kyllä kokeilla. Tuo ei selkeästi ole tuossa niin tiukassa etteikö irtoaisi mutta ei millään ilkeäisi vääntää uutta emolevyä ihan näin rajusti heti ensi kättelyyn..

Väliaikainen fixi löytyi huvittavasti Dellin Optiplex koneen stock coolerista. Se on juurikin tällainen suoraan m3 ruuveilla ruuvattava.OEM laitteiden kanssa tulee kyllä hulluksi välillä.

Huomenna kokeilen jos tämä lähtisi tosiaan irti suosiola.
Kuumailmapuhallin auttoi oman Supermicron tapauksessa. Sillä sai liimat sulamaan, jolloin levy lähti irti ilman kovaa väkivaltaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
249 784
Viestejä
4 351 450
Jäsenet
72 495
Uusin jäsen
LPH

Hinta.fi

Ylös Bottom