Hei! Tarvitsisin i7 prosessoria koneeseeni olisi kiva jos joku suostuisi myymään minulle sellaisen järkevään hintaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Budjettisi on liian pieni.Juttu on se että ajattele ostaa valmis koneen johon uuden prosessorin joten en vielä tiedä millä kannalla. Mutta kaikenlaista saa ehdottaa. Enkä edes paljoa tiedä koneista joten voisiko minua neuvoa tässä tilanteessa. Haluaisin pelata rocket leaguea 100fps mutta en vain tiedä minkä koneen ostaisin kun budjettia on vain 100e haluaisin ostaa ser jäte sodasta Juha Kokkosen koneen mutta ne ei ilmeisesti myy tekemiään koneita mutta auttakaa minua ja suositelkaa jotain hyviä koneita 100e tai alle. Miten paljon te voitte minulta pyytää käytetystä prosessorista i7 itse olisin valmis maksamaan jotain 3e
Yllä jo hyvin vastattiin, mutta lisään vielä oman ehdotukseniEi ole mikään vitsi olen 13 vuotias poika joka viikkorahoilla on ostamassa konetta jolla voisi aikaa kuluttaa ja nauttia pelaamisesta. Juha Kokkonen jos näät tämän niin voitko vastata että mistä ja miten sait tuo sre jäte sota jaksossa ton koneen
Hyvä löytö tuohan on myös tehokkaampi. Oli mennyt itseltä ohi kun kauppa-aluetta selailin.Tässä ois oma ehdotukseni.Toi Intel Xeon E3-1225 vastaa i7 prossua jota hait.Timon ehdotuksessa on i5.Tuohon sit vaan parempi näyttis niin pelit pyörii.
Myyty - Dell precision t1600 (Kempele)
Myytävä tuote: Dellin pönttökone vaikka kotitoimistoon Osat: Intel Xeon E3-1225 4x2Gb 1600MHz DDR3 ATI Firepro v3800 näytönohjain OCZ Agility 3 60Gb SSD Seagate 500Gb HDD 265W Dellin oma virtalähde. Ei PCI-e lisävirtoja Hinta: 60€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): Sieltä täältä Kuitti löytyy...bbs.io-tech.fi