Prosessoria vailla

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
23.01.2022
Viestejä
15
Hei! Tarvitsisin i7 prosessoria koneeseeni olisi kiva jos joku suostuisi myymään minulle sellaisen järkevään hintaan
 
Liittynyt
23.01.2022
Viestejä
15
Juttu on se että ajattele ostaa valmis koneen johon uuden prosessorin joten en vielä tiedä millä kannalla. Mutta kaikenlaista saa ehdottaa. Enkä edes paljoa tiedä koneista joten voisiko minua neuvoa tässä tilanteessa. Haluaisin pelata rocket leaguea 100fps mutta en vain tiedä minkä koneen ostaisin kun budjettia on vain 100e haluaisin ostaa ser jäte sodasta Juha Kokkosen koneen mutta ne ei ilmeisesti myy tekemiään koneita mutta auttakaa minua ja suositelkaa jotain hyviä koneita 100e tai alle. Miten paljon te voitte minulta pyytää käytetystä prosessorista i7 itse olisin valmis maksamaan jotain 3e
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
443
Onko tämä olevinaan joku vitsi,konetta kannattaa käytettynä katsoa vaikka osta myy palstalta.Pelkällä prossulla ei pitkälle pötkitä.100 fps ei tule pelkstään prossusta vaan myös näyttis on tärkeä.
 
Liittynyt
18.04.2017
Viestejä
264
Hiukan vitsiltä haiskahtaa tai sitten on epätoivoinen yritys saada kone lähes ilmaiseksi.
Tuolta Rocket Leaguen speksit: Requirements Test.
Näyttiksenä varmaan joku GTX 960 voisi riittää, niitä kun etsit tuolta myydään osastolta niin voit saada sellaisen juuri mainitulla 100 eurolla...
Prosessiksi riittänee joku edullisempikin. Valitettavasti tarvitset lottovoittajan tuuria ja jonkun hyväntekijän jos meinaat saada "hyvän" koneen alle 100 euron budjetilla.
 
Liittynyt
23.01.2022
Viestejä
15
Ei ole mikään vitsi olen 13 vuotias poika joka viikkorahoilla on ostamassa konetta jolla voisi aikaa kuluttaa ja nauttia pelaamisesta. Juha Kokkonen jos näät tämän niin voitko vastata että mistä ja miten sait tuo sre jäte sota jaksossa ton koneen
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
443
Okei no katsot käytettyä konetta laitat ilmoituksen tuonne kauppapuolelle ja budjetin.Itse säästäisin hieman lisää.Ei kannata ottaa ihan minimi vaatimuksien mukaista konetta vaan mielellään hieman yli.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 334
Sinun kannattaisi tehdä uusi ketju tänne: Konepaketit
Kerro tarkasti mihin käyttöön kone tulisi ja mikä olisi budjetti. Sen perusteella väki osaisi auttaa paremmin.

Juttu on se että ajattele ostaa valmis koneen johon uuden prosessorin joten en vielä tiedä millä kannalla. Mutta kaikenlaista saa ehdottaa. Enkä edes paljoa tiedä koneista joten voisiko minua neuvoa tässä tilanteessa. Haluaisin pelata rocket leaguea 100fps mutta en vain tiedä minkä koneen ostaisin kun budjettia on vain 100e haluaisin ostaa ser jäte sodasta Juha Kokkosen koneen mutta ne ei ilmeisesti myy tekemiään koneita mutta auttakaa minua ja suositelkaa jotain hyviä koneita 100e tai alle. Miten paljon te voitte minulta pyytää käytetystä prosessorista i7 itse olisin valmis maksamaan jotain 3e
Budjettisi on liian pieni.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 184
Ei ole mikään vitsi olen 13 vuotias poika joka viikkorahoilla on ostamassa konetta jolla voisi aikaa kuluttaa ja nauttia pelaamisesta. Juha Kokkonen jos näät tämän niin voitko vastata että mistä ja miten sait tuo sre jäte sota jaksossa ton koneen
Yllä jo hyvin vastattiin, mutta lisään vielä oman ehdotukseni
Tästä koneen runko,

Ja etsit tähän jostain 960 näytönohjaimen n.50 - 60 €

Lisäksi kokkonen osti tuon koneen torista tai täältä joltain tyypiltä, jolla tuo sattui olemaan myynnissä ja silloin ei ollut näytönohjaimista pulaa. Tuolloin esimerkiksi 1060 6gb malli maksoi 100-120 €, nyt sen hinta on 200-230 €.
 
Liittynyt
23.01.2022
Viestejä
15
Kiitos hyvästä vastauksesta. Jaa en tiennytkään että niistä on pulaa. Tuo ehdottamasi kone on todella potentiaalinen kapistus ja sopisi hyvin budjettiinikin
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
443
Tässä ois oma ehdotukseni.Toi Intel Xeon E3-1225 vastaa i7 prossua jota hait.Timon ehdotuksessa on i5.Tuohon sit vaan parempi näyttis niin pelit pyörii.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 184
Tässä ois oma ehdotukseni.Toi Intel Xeon E3-1225 vastaa i7 prossua jota hait.Timon ehdotuksessa on i5.Tuohon sit vaan parempi näyttis niin pelit pyörii.
Hyvä löytö tuohan on myös tehokkaampi. Oli mennyt itseltä ohi kun kauppa-aluetta selailin.


Edit. tuo xeon on i5, eli 4/4

 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 236
Tuossa oikea paikka ostoilmoitukselle.

 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 877
Viestejä
4 207 060
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom