Procaster televisiot

Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
60
Näihin VK Procastereihin saako suomenkieliset valikot? Areena, mtv3, ruutu ym.? Ikääntyneelle jollain max simppelillä launcherilla jos uskastaisi tarjota.... :alien:
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 301
Hyvin, telsussa on matala vasteaika. Itsellä töllö on tietokoneen näyttönä sekä pelikäytössä ja olen tyytyväinen. Toki 60hz paneeli antaa omat rajoitteensa, mutta ei mun vanha tietokone pelejä yli 60fps muutenkaan pyörittelisi. Eikä tuon vauhdikkaampaan ruudunpäivitykseen taida uudet konsolitkaan pystyä?
Onko tämä 65A900H:lla IPS vai VA-paneelilla?

Sama kysymys tuosta 65SL900H jos joku tietää.

Olen aivan kahden vaiheilla, että ostanko 700 euron Samsungin, vai ostanko vaan umpihalvan telkkarin, kun ei kovin kovaan käyttöön ole tulossa..
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Onko tämä 65A900H:lla IPS vai VA-paneelilla?

Sama kysymys tuosta 65SL900H jos joku tietää.

Olen aivan kahden vaiheilla, että ostanko 700 euron Samsungin, vai ostanko vaan umpihalvan telkkarin, kun ei kovin kovaan käyttöön ole tulossa..
Voi tulla kummalla vaan. Itsellä 65A900H on VA. Verkkiksen vastaus aiheeseen:
”ProCasterin televisioiden paneelityyppi vaihtelee valmistuserittäin. Tästä syystä tuotesivuilla on ilmoitettu lukemat eri paneelityyppeihin. kjanne4.2.2022”
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
188
Onko kenelläkään ollut ongelmaa, että televisio ei löydä WiFi-verkkoja? Hommattiin ProCaster 55SL900H, mutta se ei jostain syystä löydä yhtään wifi-verkkoa, vaikka kokeiltiin pariakin eri verkkoa. Myöskään manuaalinen verkon tietojen syöttö ei auttanut. Laite on päivitetty ja tehdasasetuksetkin palautin. Ethernet kyllä toimii.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
Onko kenelläkään ollut ongelmaa, että televisio ei löydä WiFi-verkkoja? Hommattiin ProCaster 55SL900H, mutta se ei jostain syystä löydä yhtään wifi-verkkoa, vaikka kokeiltiin pariakin eri verkkoa. Myöskään manuaalinen verkon tietojen syöttö ei auttanut. Laite on päivitetty ja tehdasasetuksetkin palautin. Ethernet kyllä toimii.
Testattu sekä 2.4 GHz, että 5 GHz verkolla? Mikä wlan-tukiasema/reititin? Joskus tullut vastaan, että laitteet ei välttämättä löydä 5 GHz verkkoa jos käytössä ei ole U-NII-1 taajuudet. Jos näin, niin tsekkaa että kanava on 48 tai alle. Muutenkin tuppaa tuosta ylimenevät olemaan DFS-taajuuksia, joiden käyttöä en muutenkaan suosittele.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
188
Testattu sekä 2.4 GHz, että 5 GHz verkolla? Mikä wlan-tukiasema/reititin? Joskus tullut vastaan, että laitteet ei välttämättä löydä 5 GHz verkkoa jos käytössä ei ole U-NII-1 taajuudet. Jos näin, niin tsekkaa että kanava on 48 tai alle. Muutenkin tuppaa tuosta ylimenevät olemaan DFS-taajuuksia, joiden käyttöä en muutenkaan suosittele.
TP-Link Archer MR200, jossa kyllä käsittääkseni oli molemmat wlan-taajuudet päällä. Ei myöskään löytänyt verkkoa, kun koitin puhelimestani jakaa (2,4 GHz) salasanalla tai ilman. Naapuritalojenkaan verkot eivät ilmestyneet listaan, vaikka esim. tietokone ne bongasikin. Mitään langatonta verkkoa ei televisio siis näytä löytävän.

Ketuttaa, kun ehdin jo tv:n laatikonkin heittää pois, ja televisio on asennettu jo lattiajalustalle, jos pitää ruveta sitä palauttelemaan/viemään huoltoon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
TP-Link Archer MR200, jossa kyllä käsittääkseni oli molemmat wlan-taajuudet päällä. Ei myöskään löytänyt verkkoa, kun koitin puhelimestani jakaa (2,4 GHz) salasanalla tai ilman. Naapuritalojenkaan verkot eivät ilmestyneet listaan, vaikka esim. tietokone ne bongasikin. Mitään langatonta verkkoa ei televisio siis näytä löytävän.

Ketuttaa, kun ehdin jo tv:n laatikonkin heittää pois, ja televisio on asennettu jo lattiajalustalle, jos pitää ruveta sitä palauttelemaan/viemään huoltoon.
Jos ei mitään verkkoja löydä niin kuulostaa tosiaan joltain vialta. Kokeile nyt ainakin päivitellä ohjelmisto Ethernetin kautta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
188
Jos ei mitään verkkoja löydä niin kuulostaa tosiaan joltain vialta. Kokeile nyt ainakin päivitellä ohjelmisto Ethernetin kautta.
Joo, se on päivitetty. Ja tein tosiaan vielä tehdasasetusten palautuksenkin, mutta siitä ei ollut apua. Laitan tänään viestiä Verkkokauppa.comiin.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Joo, se on päivitetty. Ja tein tosiaan vielä tehdasasetusten palautuksenkin, mutta siitä ei ollut apua. Laitan tänään viestiä Verkkokauppa.comiin.
Olihan langallinen verkkokaapeli irti kun etsit langattomia? Jos oli, niin vikahan tuo lienee.
 
Liittynyt
26.12.2016
Viestejä
122
Nyt kun tuo 65sl900h on verkkiksessä 400e, niin alkaa kovasti kiinnostamaan. Jos mallin jo ostaneet voisivat kertoa ovatko olleet tyytyväisiä. Jan11 oliko niin, että omistat pari pienempää versiota tästä sl- linjasta, niin miten vertautuvat vanhempaan a65:seesi?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Nyt kun tuo 65sl900h on verkkiksessä 400e, niin alkaa kovasti kiinnostamaan. Jos mallin jo ostaneet voisivat kertoa ovatko olleet tyytyväisiä. Jan11 oliko niin, että omistat pari pienempää versiota tästä sl- linjasta, niin miten vertautuvat vanhempaan a65:seesi?
2 A sarjaa , yksi SL. Käsittääkseni molemmissa malleissa on ihan se sama soc, ja paneeli vaihtelee toimituserittäin.
Kaikkien kohdalla olennaista on, että ei täytä aivan älyttömällä määrällä sovelluksia. Ja putsaa välimuistin silloin tällöin valikoista käsin (siitä päätellen, että paisuu ajan kuluessa, ei mitään automaagista flushia taida olla).
Muutoin minusta on aivan päivän selvää, että tähän rahaan on ihan ylivoimainen töllötin. Jotta saisi selvästi paremman, tarvitsisi tuplat laittaa euroja kiinni.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
195
Tuli ostettua ProCaster LE-49F449H kun halvalla sai. Tuossa on oma käyttiksensä (ei android) mikä ilmeisesti tekee päivityksistä rajallisia. Pitääkö softapäivitykset hakea jotenkin erikseen (jos niitä nyt ylipäätään on olemassakaan)? Saako siis tuohon mitenkään Areenaa asennettua? Jos ei niin toimiiko chromecast hyvin tuon kanssa, lähteenä iPhone, jonka jakamaa nettiä olisi myös tarkoitus käyttää? Kaukosäädin on aika kamala, mitä suosittelisitte alkuperäisen sijaan?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Tuli ostettua ProCaster LE-49F449H kun halvalla sai. Tuossa on oma käyttiksensä (ei android) mikä ilmeisesti tekee päivityksistä rajallisia. Pitääkö softapäivitykset hakea jotenkin erikseen (jos niitä nyt ylipäätään on olemassakaan)? Saako siis tuohon mitenkään Areenaa asennettua? Jos ei niin toimiiko chromecast hyvin tuon kanssa, lähteenä iPhone, jonka jakamaa nettiä olisi myös tarkoitus käyttää? Kaukosäädin on aika kamala, mitä suosittelisitte alkuperäisen sijaan?
Ei saa areenaa tuohon, Chromecast toimii hyvin tuon procasterin kanssa kyllä.
Kaikki monimerkkikaukosäätimet toimii, kun löydät vastaavan Vestelin koodin listasta, eli ei kun ostat sen, mikä omaa kättä ja silmää miellyttää.
 
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
10
Mikähän mahtaa olla 65A900H telkkarissa äänissä vikana? Mulla on kytketty Jamon aktiivikaiuttimet optisella kaapelilla ja TV:n oman käyttiksen appeilla kun katsoo ohjelmia, niin kaikki puhe tulee vaan vasemmasta kanavasta ja muu taustaääni tulee tasaisesti kummastakin kanavasta. Kun katson Elisa Viihteen boksin kautta niin samalla setupilla äänet kuuluu just niinkun pitää. Myös kun peilaan ohjelmia puhelimen kautta, niin esim HBO Maxin ohjelmat kuuluu oikein mitkä telkkarin kautta kuuluu väärin ‍♂
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Mikähän mahtaa olla 65A900H telkkarissa äänissä vikana? Mulla on kytketty Jamon aktiivikaiuttimet optisella kaapelilla ja TV:n oman käyttiksen appeilla kun katsoo ohjelmia, niin kaikki puhe tulee vaan vasemmasta kanavasta ja muu taustaääni tulee tasaisesti kummastakin kanavasta. Kun katson Elisa Viihteen boksin kautta niin samalla setupilla äänet kuuluu just niinkun pitää. Myös kun peilaan ohjelmia puhelimen kautta, niin esim HBO Maxin ohjelmat kuuluu oikein mitkä telkkarin kautta kuuluu väärin ‍♂
Hdmi:llä ei samaa esiinny ainakaan. Itselläni siis tv hdmi-johdolla kiinni Onkyon vahvistimessa.

Jos hdmi-mahdollisuutta ei ole, niin vianetsintä on varmaan käydä televisiossa läpi asetukset - laitteen asetukset - ääni, ja siellä digitaalinen äänentoisto sekä downmix-tila.
 
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
10
Hdmi:llä ei samaa esiinny ainakaan. Itselläni siis tv hdmi-johdolla kiinni Onkyon vahvistimessa.

Jos hdmi-mahdollisuutta ei ole, niin vianetsintä on varmaan käydä televisiossa läpi asetukset - laitteen asetukset - ääni, ja siellä digitaalinen äänentoisto sekä downmix-tila.
Elisa Viihde boksi on hdmi:llä kiinni ja sillä äänet toimii Mutta kaiuttimiin ei saa koska ei ole erikseen mitään vahvistinta välissä. Mitenhän niitä asetuksia pitäis muokata, oon niitä tässä runkkaillut mut ei tunnu auttavan
 
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
10
Tosin eniten tässä ihmetyttää se että jos peilaan telkkarin sisäisen chromecastin kautta leffaa telkkariin niin äänet toimii just eikä melkein, mutta ainoastaan noiden sisäisten appien kautta äänet menee vituilleen ‍♂ Samasta äänilähdöstä ne silti lähtee kaiuttimille
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Tosin eniten tässä ihmetyttää se että jos peilaan telkkarin sisäisen chromecastin kautta leffaa telkkariin niin äänet toimii just eikä melkein, mutta ainoastaan noiden sisäisten appien kautta äänet menee vituilleen ‍♂ Samasta äänilähdöstä ne silti lähtee kaiuttimille
PCM ja stereo luulisi olevan se yhteensopivin mahdollinen tila. Jos se ei auta, niin melkein se viimeinen vaihtoehto on tehdä koko telkkarin tehdasasetusten palautus, ja asentaa kaikki uudelleen.

Ellei sekään auta, niin jonkinlainen ratkaisu voisi olla 3,5mm analogisesta kuulokeliitännästä (sivulla alin liitin) kaiuttimien analogiseen 3,5mm liitäntään tai rca liitäntään johdolla, tai sitten erillisen hdmi splitter palikan ostaminen väliin, nehän nyt ei paljoa maksa amazoníssa, alissa, eBayssa tai vaikka Verkkiksessä.
Esim.

Jos kaiuttimissa on bluetooth, toki sitäkin voi testata, mutta siinä voi viive tulla esteeksi + kiitos Googlen YouTube tuppaa pätkimään Bluetoothin yli jokaisella Android-telkkarilla, valitettavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
49
Juuri laitettu 65Q950H tilaukseen. Voin raportoida käyttäjäkokemuksesta, kunhan saapuu ja pääse vähän tutustumaan.

Aiemmin mulla on ollut 58A900H, johon olen ollut äärimäisen tyytyväinen. Kyllähän näissä ProCaster telkuissa on aikalailla lyömätön hinta/laatu -suhde.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
690
Kun etsin lähinnä edullista n 50" töllöä ihan vaan leffojen toistoon niin kokemuksia tästä haluaisin kuulla: ProCaster 50A900H 50" Ultra HD Android Led.
Lienee ihan 4k töllö. Minulle ei smart ja ne ominaisuudet niin tärkeitä ole kun tosiaan leffojen toistamiseen tulisi.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Kun etsin lähinnä edullista n 50" töllöä ihan vaan leffojen toistoon niin kokemuksia tästä haluaisin kuulla: ProCaster 50A900H 50" Ultra HD Android Led.
Lienee ihan 4k töllö. Minulle ei smart ja ne ominaisuudet niin tärkeitä ole kun tosiaan leffojen toistamiseen tulisi.
Itselläni on 65A900H vuodelta 2020 (ja pienempi sl-malli 2021). Eli ei ihan uusi malli enää kyseessä. Ihan on kuitenkin hyvä töllötin, eikä vastaavaan hintaan muutakaan ole tarjolla. Tohon sun viiskymppiseen 5” isompi eli 55” tosin vaan 30€ enemmän hintaa eli 329,99€.
Merkistä riippumatta kaikissa edullisemmissa android-töllöttimissä tosin on pikkuisen hidas käynnistäminen ja alkuvalikoiden lataus, niin tässäkin.
Sellainen on hyvä huomata, että nämä on vielä android TV 9:lla, eikä versiopäivityksiä ole luvattu. Muuten päivityksiä näyttäisi tulevan 2-3 kertaa vuodessa, tiedä sitten kuinka kauan. Appipäivityksiä tulee ihan jatkuvalla syötöllä, lähes joka päivä jotain. Mutta ne menee taustalla itsekseen niin kuin muissakin android-telkkareissa.

Uudemmassa qled mallissa olisi android TV 11, modernimpi piirisarja (av1-tuella) ja se qled taustavalaistus. Mutta hintaakin sitten enemmän. Eli 50” 379,90€ ja 55” 399,90€. Hintaero on kuitenkin mun mielestä kohtuullinen, ja varmaan tällä hetkellä tarttuisin itse ennemmin uudempaan kuin vuoden 2020 malliin. Ihan jo päivitysten jatkuvuudenkin takia.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
690
Itselläni on 65A900H vuodelta 2020 (ja pienempi sl-malli 2021). Eli ei ihan uusi malli enää kyseessä. Ihan on kuitenkin hyvä töllötin, eikä vastaavaan hintaan muutakaan ole tarjolla. Tohon sun viiskymppiseen 5” isompi eli 55” tosin vaan 30€ enemmän hintaa eli 329,99€.
Merkistä riippumatta kaikissa edullisemmissa android-töllöttimissä tosin on pikkuisen hidas käynnistäminen ja alkuvalikoiden lataus, niin tässäkin.
Sellainen on hyvä huomata, että nämä on vielä android TV 9:lla, eikä versiopäivityksiä ole luvattu. Muuten päivityksiä näyttäisi tulevan 2-3 kertaa vuodessa, tiedä sitten kuinka kauan. Appipäivityksiä tulee ihan jatkuvalla syötöllä, lähes joka päivä jotain. Mutta ne menee taustalla itsekseen niin kuin muissakin android-telkkareissa.

Uudemmassa qled mallissa olisi android TV 11, modernimpi piirisarja (av1-tuella) ja se qled taustavalaistus. Mutta hintaakin sitten enemmän. Eli 50” 379,90€ ja 55” 399,90€. Hintaero on kuitenkin mun mielestä kohtuullinen, ja varmaan tällä hetkellä tarttuisin itse ennemmin uudempaan kuin vuoden 2020 malliin. Ihan jo päivitysten jatkuvuudenkin takia.
Omassa käytössä toi 55" taitaa olla liian suuri kun katseluetäisyys alle 2m kun sisäliikuntaan sitä ajattelin. Samoin kuin noiden muiden ominaisuuksien takia en tarvitse qledia ja yritän päästä tässä mahdollisimman halvalla :)

Laitoin eilen kokeeksi sinne 32" monitorin ja se tuntui hieman pieneltä. Ehkä jopa 43" voisi mennä mutta 50" ehkä optimi.
Kun käytössä vaan kun harrastan liikuntaa tuolla omassa huoneessa. Niin käyttö ei mitään järkyttävää, riippuu toki treenin pituudesta. Toissapäivänä 3h,eilen tunti.

Päätöllö on 65" LG olkkarissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Juuri laitettu 65Q950H tilaukseen. Voin raportoida käyttäjäkokemuksesta, kunhan saapuu ja pääse vähän tutustumaan.

Aiemmin mulla on ollut 58A900H, johon olen ollut äärimäisen tyytyväinen. Kyllähän näissä ProCaster telkuissa on aikalailla lyömätön hinta/laatu -suhde.
Onko jo saapunut? Nimittäin oma tilauksessa ja vielä kerkeisi perua :D
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
49
Onko jo saapunut? Nimittäin oma tilauksessa ja vielä kerkeisi perua :D
Jeps, telkku saapui hiljattain ja olen jälleen kerran ollut ihan tyytyväinen. Onhan tässä aidosti parannuksia edelliseen verrattuna:

-Tekniikka on jonkun verran kehittyneempää verrattuna aiempiin ProCasterehin. Vanhemassa mallissa 900H: CPU = Cortex A55 1400MHz, GPU = Mali-470 MP, tässä uudessa mallissa: CPU = Cortex A55 1500MHz, GPU Mali-G52.
-Android 11 on hyvä ja toimii aika sulavasti. Selkeä ero aiempaan, missä käyttö oli selkeästi kankeampaa.
-VA paneeli on laadukas, kuvanlaatu on oikeasti aika hyvä.
-Sisäänrakennettu Chromecast toimii moitteettomasti

Ainoaksi ongelmaksi näin reilun viikon otannalla muodostui se, ettei ulkoisesta muistista eli käytännössä muistitikulta tai ulkoiselta kovalevyltä pysty näyttämään sisältöä. TV toki tunnistaa muistin, mutta asemaa ja sen sisältöä ei saa auki. Tämä on mielenkiintoista, koska aiemmassa ProCasterissäni tämä toimi moitteettomasti. Todennäköisesti kyseessä on joku ohjelmistobugi, joka voisi ratketa tulevissa päivityksissä.

TR;DL Erinomainen tv pienellä budjetilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.02.2023
Viestejä
4
Moi kaikki!
Onko kenelläkään ratkaisua seuraavaan ongelmaan? Eli Procaster 65SL900H-televisio ei anna 5.1 ääntä ulos lainkaan?! Ei tule optista johtoa eikä HDMI Arcia pitkin vaikka olen yrittänyt jo vaikka mitä :(

Vahvistin on toki vanhahko (Marantz NR1504), mutta Elisa Viihteen premium-boksi toistaa 5.1 äänet hienosti. Nyt oli vaan ajatus siirtää tuo boksi toisen tv:n kaveriksi ja hoitaa Netflix, Elisa Viihde jne suoraan uuden Procasterin sovellusten kautta.

Mutta ääni toistuu ainoastaan stereona tai esim. Dolby Digital -valinnalla ei lainkaan...
--> Onko ideoita?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Moi kaikki!
Onko kenelläkään ratkaisua seuraavaan ongelmaan? Eli Procaster 65SL900H-televisio ei anna 5.1 ääntä ulos lainkaan?! Ei tule optista johtoa eikä HDMI Arcia pitkin vaikka olen yrittänyt jo vaikka mitä :(

Vahvistin on toki vanhahko (Marantz NR1504), mutta Elisa Viihteen premium-boksi toistaa 5.1 äänet hienosti. Nyt oli vaan ajatus siirtää tuo boksi toisen tv:n kaveriksi ja hoitaa Netflix, Elisa Viihde jne suoraan uuden Procasterin sovellusten kautta.

Mutta ääni toistuu ainoastaan stereona tai esim. Dolby Digital -valinnalla ei lainkaan...
--> Onko ideoita?
Netflixin osalta itselläni toimii, Onkyon kotiteatterivahvistin ja HDMI:lla kiinni.
Mutta olikohan se vielä niin, että Elisa viihde sovellus ei osaa antaa ulos kuin stereota, vaikka boksi osaa? Näin oli ainakin silloin kun itselläni vielä viihde oli (olen luopunut palvelusta ajat sitten).
 
Liittynyt
12.02.2023
Viestejä
4
Netflixin osalta itselläni toimii, Onkyon kotiteatterivahvistin ja HDMI:lla kiinni.
Mutta olikohan se vielä niin, että Elisa viihde sovellus ei osaa antaa ulos kuin stereota, vaikka boksi osaa? Näin oli ainakin silloin kun itselläni vielä viihde oli (olen luopunut palvelusta ajat sitten).
No onpa mukava kuulla, että 5.1 toimii ainakin yhdessä vastaavassa televisiossa. On ainakin helpompi mennä Verkkokauppaan keskustelemaan asiasta

Itsellä tuon television kautta ei tule monikanavaista ääntä mistään, oli se sitten ihan kaapeli tv -lähetys, joka on varmuudella monikanavainen, Elisa Viihteen kanavat, Netflix tai Disney+... Aika kurjaa ja nyt olenkin toiveikas, että tv on viallinen ja sen saisi korjattua/vaihdettua.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
No onpa mukava kuulla, että 5.1 toimii ainakin yhdessä vastaavassa televisiossa. On ainakin helpompi mennä Verkkokauppaan keskustelemaan asiasta

Itsellä tuon television kautta ei tule monikanavaista ääntä mistään, oli se sitten ihan kaapeli tv -lähetys, joka on varmuudella monikanavainen, Elisa Viihteen kanavat, Netflix tai Disney+... Aika kurjaa ja nyt olenkin toiveikas, että tv on viallinen ja sen saisi korjattua/vaihdettua.
Ootko toglannut töllöstä asetukset - ääni - digitaalinen äänentoisto läpi?
Samoin Dolby äänen käsittely.
 
Liittynyt
12.02.2023
Viestejä
4
Ootko toglannut töllöstä asetukset - ääni - digitaalinen äänentoisto läpi?
Samoin Dolby äänen käsittely.
Kyllä mä mielestäni kaiken mahdollisen oon käynyt läpi. Kävin itse asiassa tässä aamupäivällä Verkkokaupassa ja siellä oltiin sitä mieltä, että vialtahan tuo kuulostaa. Käyn siis vaihtamassa telkkarin uuteen ja toivon kovasti, että siinä yksilössä äänet toimii!
 
Liittynyt
12.02.2023
Viestejä
4
Lopputulos toimimattomien 5.1 äänten suhteen oli se, että sain Verkkokauppa.comista uuden television ja nyt tulee 5.1 hienosti Netflixistä, Disney plussasta jne Eli viallinenhan se ensimmäinen Procaster oli, mutta uusi toimii! En tiedä kuvittelenko vaan, mutta mielestäni kuvakin parani.
 
Liittynyt
22.03.2023
Viestejä
1
Tuli ostettua Procaster 65Q950H. Onkohan jollakulla heittää vinkkejä tai suoraan faktaa miten kyseisen mallin kuvaa on säätänyt/kalibrointi. Itse aika lapanen näissä asioissa, eikä netistäkään kovin helpolla vastausta löytynyt
 
Liittynyt
11.03.2017
Viestejä
8
Vaimon kanssa ollaan pohdittu television ostoa ja eilen bongasin Procaster 65Q950 verkkokaupassa alennuksessa. Minkälaisia kokemuksia on pidempään television omistaneilla, onko yllätyksiä tullut vastaan?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Vaimon kanssa ollaan pohdittu television ostoa ja eilen bongasin Procaster 65Q950 verkkokaupassa alennuksessa. Minkälaisia kokemuksia on pidempään television omistaneilla, onko yllätyksiä tullut vastaan?
Tuo on vasta muutaman kuukausi sitten julkaistu malli.
Mulla on pari aiemman mallin procaster android-töllöjä, ihan on hyvin toimineet ja ainakin tähän asti on päivityksiäkin tullut silloin tällöin.
Nuo on oikeasti Vestelin valmistamia ja täsmälleen samoja laitteita myydään meillä myös esim. Finlux- ja Nokia -brändien alla, muualla maailmassa muillakin nimillä.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
65A900H sai päivityksen.
Android 11, ohjelmistoversio V1.15.1.0
Tietoturvakorjaustaso 1. marraskuuta 2023
Kernel-versio 4.9.243+
Android TV -käyttöjärjestelmän koontiversio RTOC.231108.001

Edit. Siihen nähden ilahduttava päivitys, että syksyllä 2020 tämä tuli Android 9:lla eikä Verkkiksen ’Dennis’ luvannut tälle ollenkaan versiopäivityksiä, ainoastaan pienempiä ja tietoturvapäivityksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Onkohan jo kuinka vanhaa rautaa tässä mallissa? Onko mallissa android päivittynyt uudempiin versioihin?
ProCaster LE-32A501H 32" HD Ready Android LED TV – Verkkokauppa.com

Finluxilta löytyisi fullhd mallisena ja android 11 mutta jostain syystä en vaan voi sietää tota ns.kehyksetöntä tyyliä
Finlux 32" FullHD Android Smart TV 32G8.1ECI | Prisma verkkokauppa
Finluxit ja Procasterit on samoja Vestelin tekeleitä. Eli jos on samat speksit, niin kannattaa ostaa kumman halvemmalla saakin.
Tässä tapauksessa nuo ei ole vastaavat mallit. Procasterin HD ready reso on 1366x768 ja Finluxin Full HD 1920x1080
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
49
65A900H sai päivityksen.
Android 11, ohjelmistoversio V1.15.1.0
Tietoturvakorjaustaso 1. marraskuuta 2023
Kernel-versio 4.9.243+
Android TV -käyttöjärjestelmän koontiversio RTOC.231108.001

Edit. Siihen nähden ilahduttava päivitys, että syksyllä 2020 tämä tuli Android 9:lla eikä Verkkiksen ’Dennis’ luvannut tälle ollenkaan versiopäivityksiä, ainoastaan pienempiä ja tietoturvapäivityksiä.

Tämä olisi varsin positiivinen yllätys, vaikka toki 90% sovelluksista piti poistaa ennen kuin asennuksen pystyi tekemään. (Päivityksen koko 0,95 Gt)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 671
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom