• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Princess Aerofryer Oven

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 336
Olen just lähdössä viemään tämän 12 litran versiota takaisin kun oli todella lyhyessä testissä.
Pistin sen uunin päälle liesituulettimen alle, niin kauas seinästä vielä kun pystyy eli oli tosi reilusti tilaa välissä ja liesituuletin oli vielä täysillä imemässä lämpöä pois ja 12 minuutin jälkeen se takana ollut seinä oli aivan tulikuuma tosta laitteesta johtuvasta tulikuumasta takaa tulevasta ilmasta, infrapunamittari sanoi seinässä olevan laatan lämmöksi 76 astetta ja siinä kohtaa päätin etten tota romua pidä.

Mulla ollut liki 10 erilaista airfryeria eikä ikinä mikään malli ole läheskään noin tehokkaasti heittänyt lämpöä sisältä hukkaan, toi oli aivan järkyttävä...
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
623
Olen just lähdössä viemään tämän 12 litran versiota takaisin kun oli todella lyhyessä testissä.
Pistin sen uunin päälle liesituulettimen alle, niin kauas seinästä vielä kun pystyy eli oli tosi reilusti tilaa välissä ja liesituuletin oli vielä täysillä imemässä lämpöä pois ja 12 minuutin jälkeen se takana ollut seinä oli aivan tulikuuma tosta laitteesta johtuvasta tulikuumasta takaa tulevasta ilmasta, infrapunamittari sanoi seinässä olevan laatan lämmöksi 76 astetta ja siinä kohtaa päätin etten tota romua pidä.

Mulla ollut liki 10 erilaista airfryeria eikä ikinä mikään malli ole läheskään noin tehokkaasti heittänyt lämpöä sisältä hukkaan, toi oli aivan järkyttävä...
Miksi sulla on ollut liki 10 erilaista airfryeriä?
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
62
Olen just lähdössä viemään tämän 12 litran versiota takaisin kun oli todella lyhyessä testissä.
Pistin sen uunin päälle liesituulettimen alle, niin kauas seinästä vielä kun pystyy eli oli tosi reilusti tilaa välissä ja liesituuletin oli vielä täysillä imemässä lämpöä pois ja 12 minuutin jälkeen se takana ollut seinä oli aivan tulikuuma tosta laitteesta johtuvasta tulikuumasta takaa tulevasta ilmasta, infrapunamittari sanoi seinässä olevan laatan lämmöksi 76 astetta ja siinä kohtaa päätin etten tota romua pidä.

Mulla ollut liki 10 erilaista airfryeria eikä ikinä mikään malli ole läheskään noin tehokkaasti heittänyt lämpöä sisältä hukkaan, toi oli aivan järkyttävä...
Mikä 12 litran versio? 11L versiossa (Princess Airfryer Deluxe) ei ole ainakaan tuollaista ongelmaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
435
Mikä 12 litran versio? 11L versiossa (Princess Airfryer Deluxe) ei ole ainakaan tuollaista ongelmaa
En ole itse havainnut vastaavaa ongelmaa tässä ko. tarjouksessakaan olevassa. Pari kuukautta ollut kovassa käytössä ja on hyvä laite, kun vaan ei odota, että olisi mikään varsinainen ihmeidentekijä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 336
Miksi sulla on ollut liki 10 erilaista airfryeriä?
Koska tykkään vaihdella malleja aina kun tulee jotain parempaa.
Tosin nyt on pahasti jämähdytty philipsin xxl airfryeriin eikä parempaa tunnu löytyvän :D

Tosiaan 200c oli asteina ja 12 minuuttia se ehtis siinä lieden reunalla olla, ja oli siis todella reilu turvaväli seinään ja ihan infrapunamittarilla se tuli varmistettua miten kuumaa se sieltä puski…

Ja ihan se 12 litran versio mikä verkkiksestä myös löytyy mikä oli alta satkun tarjouksessa viime viikolla…

Voihan se olla että maanantaikappale kyseessä mutta kannattaa kuitenkin vähän varovainen olla…
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 348
Viestejä
4 308 662
Jäsenet
71 813
Uusin jäsen
Tearow

Hinta.fi

Ylös Bottom