Pöytäradio keittiöön/olohuoneeseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nopo
  • Aloitettu Aloitettu
Keittiöön olisi tarkoitus ostaa laadukkaampi radio entisen halpismallin tilalle. Hintaluokka 100-300€, muita vaatimuksia ei juuri ole.

Tivoli Audio on ymmärtääkseni laadukas merkki, ostanko jonkun niiden malleista vai jonkun muun?

Katselin myös näitä malleja:

Keittiöön olisi tarkoitus ostaa laadukkaampi radio entisen halpismallin tilalle. Hintaluokka 100-300€, muita vaatimuksia ei juuri ole.

Tivoli Audio on ymmärtääkseni laadukas merkki, ostanko jonkun niiden malleista vai jonkun muun?

Katselin myös näitä malleja:

Itse ottaisin Sangean wr-15/bt mallin, jo ulkonäön ja ominaisuuksien vuoksi. Ääni jopa uskomattoman hyvä ja erittäin tarkka/hyvä viritin.

Itse ottaisin Sangean wr-15/bt mallin, jo ulkonäön ja ominaisuuksien vuoksi. Ääni jopa uskomattoman hyvä ja erittäin tarkka/hyvä viritin.
Sulla omakohtaista kokemusta ko. radiosta?

Sulla omakohtaista kokemusta ko. radiosta?
Sen mitä broidin luona räpläillyt. Soundi hyvä, kanavat pysyy kohdillaan/ei vaeltele. Helppo/sujuva käyttää. Saa liitetty antenniverkkoon (jos haluaa). 11 versiota on kehuttu myös.

Tätä isompaa JBL:ää joskus katellut mökkiradioksi: https://fi.jbl.com/dab-radio/TUNER+XL-.html

En oo vielä päässyt missään kuuntelemaan, että onko tuossa miten käsitelty ääni. Ainakin niissä boombokseissa on melkoiset korostukset, tosin jos hyvin hiljaa vaan taustamusaa soittelee, niin tuskinpa siitä haittaakaan on. Vakavamieliset musiikinkuuntelut sitten ihan eri laitteilla.

Itse hankin powerista tällaisen.

Hintaisekseen erinomainen laite ja ihan hyvä ääni. Pesee jbl flipit mennen tullen. Lisää rahaa laittamalla saa varmasti parempaakin, mutta satasen budjettiin soiva peli ja itse tykkään vähän retrohtavasta ulkonäöstä.

Mulla on tuo Stream 94 joka on kyllä erinomainen laite, muttei taida mennä budjettiin ainakaan suomesta ostettuna. FM- radio on käytettävyydeltä ja äänenlaadullisesti kyllä aika kökkö, kun on tottunut nettiradioon. Streamista löytyy hätätapauksiin FM-radiokin. Ainoa miinus laitteessa on että akku-/patterikäyttö on tehty tarpeettoman vaikeaksi ja kalliiksi. Itse olen miettinyt jonkun DIY-ratkaisun rakentamista jos on tarvetta siirrellä radiota vaikka terassille. Ulkomailta noita irtoaa välillä hieman reilulla 200 eurolla.

Jos haluaa tilaa säästää, niin tuossa melkoinen ihme pieneksi radioksi. Akkukäyttöisenä näppärä ottaa tarvittaessa mukaan terassillekkin.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 390
Jäsenet
74 151
Uusin jäsen
Malik

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom