Myyty PowerColor RX 6600 Fighter (Oulu)

hahuu

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2020
Viestejä
211
Myytävä tuote: PowerColor RX 6600 Fighter
Hinta: 160 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Datatronic 13.1.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): löytyy, takuun pituudesta en ole ihan varma kun sitä ei kuitissa sanota (olisikohan pari vuotta)
Muuta huomioitavaa:

Hyväkuntoinen näytönohjain, paitsi että:

Parin viikon käytön jälkeen näytönohjaimen toisesta tuulettimesta alkoi kuulua hiljainen säksätys. Äänen ilmaannuttua lähetin näytönohjaimen takaisin Datatronicille, joka puolestaan lähetti sen tukkurille. Reilu kuukausi myöhemmin sain viestin "Tuote tuli eilen tukkurilta takaisin. Heiltä tuli kielteinen päätös. Tuote toimii heidän testeissä mainiosti. Eli kyseinen kortti pitää coil wireä joka on normaalia. Haluatko tuotteen takaisin?"

Olin kyllä itsekin heti kortin hankittuani huomannut, että se rasituksessa jonkin verran sirisee, mutta sen kanssa itse pystyin elämään. Yritin vielä Datatronicilta kysellä, olikohan tukkuri edes tajunnut, että vika on tuulettimessa eikä coil whinessä, mutta en saanut siihen mitään vastausta ja kortti lähetettiin minulle takaisin.

Kokeilin korttia sen takaisin saatuani, ja sama hiljainen säksätys tuulettimesta edelleen kuului. En hyvällä omallatunnolla pysty myymään tätä "mainiosti toimivana", mutta ehkä tuo ääni ei kaikkia ihmisiä haittaa. Tai sitten jos ei tiedä, miltä kortti alunperin kuulosti, niin voi olla vaikea huomata, mikä tuulettimessa on pielessä. Ei sitä säksätystä esim. kuulokkeet päässä kuule.

LP;EL ihan hyvä näytönohjain, jossa toinen tuuletin kuulostaa vähän hassulta.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: nouto, posti (+ 7 €)
Maksutapa: tilisiirto, MobilePay


Kuva:
IMG_20230326_221919.jpg
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
106
Minä voisin tuon säksättäjän ostaa. Asun ite Oulussa että voidaan vaikka treffit sopia Tosiaan tarjoan 160€
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 214
Viestejä
4 330 829
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom