Myytävä tuote: Powercolor Red Devil Radeon RX 580 8 GB mainaukseen
Hinta:288 € / tarjoa Näillä näkymin myyty
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä viime vuonna
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei takuuta
Muuta huomioitavaa:
Samsung muistit, 31.1 MH/s, gpu 1150MHz / 900mV, mem 2075MHz / 920mV, 92W (Minerstat Mining OS:lla). Ei loppuun asti hiottu, lähinnä watit alas ja hiljaiseksi kohtalaisella MH/s. Itse mainannut tämän vuoden puolella, ei ongelmia.
Kortti toimii pcie x1 väylässä normaalisti (=riserin perässä) ja ollut viime vuonna m.2 pcie x4 väylässä läppärin egpu:na. Ei kuitenkaan toimi normaalisti pcie x16 väylässä! Syytä en tiedä, näin ollut edelliseltä omistajalta hankittaessa ja koko ajan kun kortti ollut minulla. Tämän takia myydään vain mainaukseen. Tuulettimista ei ylimääräisiä ääniä.
Ollut mainaajalla (alkuperäinen omistaja) 2017-2018, sen jälkeen hyllyssä 1-2v ennen kuin päätyi minulle. Edellisen omistajan mukaan hänen tuottoisin RX-sarjan kortti, mikä Samsungin muistien + MH/s perusteella ei kaukaa haettu.
Mallinro:
AXRX580 8GBD5-3DH/OC
Valmistajan sivu:
Ei vaihtoa näytönohjaimeen, uusi kortti löytyy jo (ja sen vuoksi myynnissä).
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta myös postitus mahdollinen.
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto
Kuva: (viime viikolla otettu)
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä viime vuonna
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei takuuta
Muuta huomioitavaa:
Samsung muistit, 31.1 MH/s, gpu 1150MHz / 900mV, mem 2075MHz / 920mV, 92W (Minerstat Mining OS:lla). Ei loppuun asti hiottu, lähinnä watit alas ja hiljaiseksi kohtalaisella MH/s. Itse mainannut tämän vuoden puolella, ei ongelmia.
Kortti toimii pcie x1 väylässä normaalisti (=riserin perässä) ja ollut viime vuonna m.2 pcie x4 väylässä läppärin egpu:na. Ei kuitenkaan toimi normaalisti pcie x16 väylässä! Syytä en tiedä, näin ollut edelliseltä omistajalta hankittaessa ja koko ajan kun kortti ollut minulla. Tämän takia myydään vain mainaukseen. Tuulettimista ei ylimääräisiä ääniä.
Ollut mainaajalla (alkuperäinen omistaja) 2017-2018, sen jälkeen hyllyssä 1-2v ennen kuin päätyi minulle. Edellisen omistajan mukaan hänen tuottoisin RX-sarjan kortti, mikä Samsungin muistien + MH/s perusteella ei kaukaa haettu.
Mallinro:
AXRX580 8GBD5-3DH/OC
Valmistajan sivu:
AXRX 580 8GBD5-3DH/OC - PowerColor
www.powercolor.com
Ei vaihtoa näytönohjaimeen, uusi kortti löytyy jo (ja sen vuoksi myynnissä).
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta myös postitus mahdollinen.
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto
Kuva: (viime viikolla otettu)
Liitteet
Viimeksi muokattu: