Myyty PowerColor Radeon RX 6800 Fighter, Turku tku

Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Myytävä tuote: Powercolor rx 6800 Fighter
Hinta: Pyynti 850 euroa. Jos samoihin aikoihin tulee pari samantasoista tarjousta niin suosin noutajaa.

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms Tammikuu
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Alunperin 24 kk, do the math.

Muuta huomioitavaa: Fighter on tuossa nyt mainannut jotain 3-4 viikkoa. Katso myös vaihtoilmoitus muista mikäli esim. haluat vaihtaa lyhyempään.

Vaihdetaan - RTX 3070, RX 6800 -> 2080 Ti/3060 Ti/3070, TKU Turku | TechBBS (io-tech.fi)

Asus XT myyty. Fighterista on ehkä tulossa ostaja illalla mutta en ole ihan varma, aina epäilyttää ostajat jotka kysyy mun tietoja ummet ja lammet muttei juurikaan itse tavarasta. Jep yllättäen ei mitään kuulunut.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku

Toimitustapa: Nouto tai postitus, tätä en viitsi tarjota tuotavaksi minnekään
Maksutapa: Mobilepay tai Siirto noutaessa, tilisiirto postittaessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
825 ja nouto? Sanoit, että vaatii koppatilaa, niin sitä mulla ainakin pitäisi olla...
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Vanhemmasta sukupolvesta kiinnostaa vain 2080 Ti.

Sitten ihan kun kaikilla varmaan ei ole noi vanhat julkaisuhinnat tiedossa, kun noiden Radeoneiden myynti alkoi, 6800 oli halvimmillaan n. 700 euroa, 6800 XT oli alkaen 850e. Sellaisia hintoja voi ehkä nähdä syksyllä taas, tai oikein tuurilla AMD kaupassa.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Joo laita. En tiedä ehtisikö tilisiirto näkyä mulla aamupäivällä mutta teoriassa tämä voisi ehkä ehtiä postiin vielä perjantaina.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Toivottasti. Niko laittoi viestiä tuossa vasta eilen päivällä niin en olisi millään ehtinyt pakata ja lähettää, ja seuraavan kerran posti lähtee maanantaina viideltä. Laitan hänelle vielä tänään sähköpostia.

Jooh puhelimessa vaihdettiin muutama sananen ja omalta osalta näyttää että kaupat olisi toteutumassa, merkkaan myydyksi kun on lähetetty.
 
Viimeksi muokattu:

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Noniin, ihmettelin kun tästä ei kuulunut. ELi kaupat. Laitan Yv puh nro.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Vielä on (valitettasti) kaupan. Laitoin viestiä yhdelle perjantaina YV:llä tarjonneelle.

Muut kuten @Datariver82 ovat samalla viivalla. Edelleen suositaan noutajia mutta ei se näy euromääräisesti mun hinnassa. Postiennakkoa en tue.

Jos nyt vielä illalla saa tilisiirron tehtyä niin se luultavasti näkyy mulla joskus 11-12 välillä aamulla. Mutta mä en millään ehdi niin nopeasti sitä pakkaamaan ja postittamaan, se menee väkisin ainakin seuraavaan päivään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 239
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom