Myyty PowerColor Radeon RX 6600 Hellhound -näytönohjain, 8GB GDDR6 - ESPOO

Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
20
Myytävä tuote: PowerColor Radeon RX 6600 Hellhound -näytönohjain, 8GB GDDR6
Hinta: 498 eur (tarjouksia otetaan vastaan!!!)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 10/2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja kyllä
Muuta huomioitavaa:

Tilasin kaverille näyttiksen, mutta oli ehtinyt hankkia muuta kautta. GPU:n tehot eivät miellyttäneet itseäni pelatessa, joten pidetään vanha näyttis ja myydään tämä. Käyttötunteja viikonlopulta 3-5h.

Hintapyyntö on se, millä saa hakea vaikka tunnin päästä, tarjouksia otetaan vastaan. Myyn mielummin täällä innokkaalle pelaajalle kuin Torissa mahdolliselle trokaajalle!

Jos tämä on sääntöjen vastaista myyntiä, niin pahoittelut. Mielestäni kyseessä ei ole enää uusi kortti!

Korjataan nyt hintapyyntöä palautteen perusteella. Haluan joko myydä tämän fiksuun hintaan eteenpäin tai yrittää palauttamista. Tarjouksia otetaan edelleen vastaan!


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoo
Toimitustapa: Nouto tai postitus, postikulut ostajalle.
Maksutapa: Mobilepay / tilisiirto

Kuva: Pyydettäessä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 983
Eikö sen saa palauttaa sinne kauppaan tuolla hinnalla? Noitahan saa kyllä suoraan hyllystä käytännössä tuohon samaan hintaan eli saatavuuskaan ei ole ongelma (kampanjahinnat ja proshopin hinnat sitten vielä erikseen). Mutta tarjotaan nyt sitten 320 euroa.
 

Timanttia

Köyhä
Liittynyt
16.02.2021
Viestejä
280
Ei asia minulle kuulu mutta trokaamisen voi minun puolesta siirtää sinne Torin puolelle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 542
Myyn mielummin täällä innokkaalle pelaajalle kuin Torissa mahdolliselle trokaajalle!
No nyt on paksua myymistä. Tollasen lauseen laitat ilmotukseen ja sitten myyt itse 648€. Ja nyt kun pyynninkin laskit niin todennäköisesti olet julkkarista ostanut halvalla ja yrität trokata täällä, muutenhan se olisi järkevä palauttaa! Miten meni niinku omasta mielestä?

Tarjoan 375€+posti
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
20
No nyt on paksua myymistä. Tollasen lauseen laitat ilmotukseen ja sitten myyt itse 648€. Ja nyt kun pyynninkin laskit niin todennäköisesti olet julkkarista ostanut halvalla ja yrität trokata täällä, muutenhan se olisi järkevä palauttaa! Miten meni niinku omasta mielestä?

Tarjoan 375€+posti
Mitä olisi sitten pitänyt sanoa tai kirjoittaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 542
Mitä olisi sitten pitänyt sanoa tai kirjoittaa?
Jättää tollaset meriselitykset pois. Et myy trokareille, koska moraali? Sitten kuitenkin itse trokaat sen itse iotekin käyttäjille. Tässä välissä se moraali tais hävitä eurojen tieltä tai jotain :).

Jos kerran lähdet trokaamaan niin ei sitä kannata yrittää naamioida joksikin muuksi mitä se on.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 756
Viestejä
4 296 591
Jäsenet
71 698
Uusin jäsen
Emilios

Hinta.fi

Ylös Bottom