Myyty PowerColor 5700 XT OC Red Devil (Kajaani)

Liittynyt
03.02.2020
Viestejä
8
Myytävä tuote: PowerColor 5700 XT OC Red Devil
Hinta: 700€ 670€ (sis. postit)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's 11/2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä. Takuu 11/2021 asti.
Muuta huomioitavaa: Pelikäytössä ollut. Ei muita omistajia. Ei kelloteltu tai mainattu.
Alkuperäinen laatikko löytyy.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kajaani
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Käteinen/Tilisiirto/Mobilepay


Edit: Myyty muualla.
Kuva:

IMG_20210304_172727.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 564

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Hei, pahoittelen, mutta olen ollut töissä enkä kerennyt vastaamaan kaikkiin tarjouksiin. Mielestäni tässä on pahasti myyjässä vikaa. Eikö tämä myös tarkoita sitä, että myyjä sitoutuu tuotteen myymään jos tarjous on jätetty ja myyjä sen hyväksynyt ? Olen valmis ostamaan ne kortit mihin olen tarjonnut hinnan.
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Jos ostajasta ei kuulu, voisi ostajaan yrittää saada yhteyttä. Itse, kun vain olen paikalla, yritän käydä kauppaa. Sille en voi mitään, jos joku on hyväksynyt tarjoukseni juuri ennen kuin olen aloittanut pitkän työputken ja sen jälkeen suuttunut jso vastausta ei ole heti kuulunut.
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Minulle on käynyt niin, että vaikka olen tarjonnut ja tarjous hyväksytty, on kortti myyty muualle. Miten tämä voi olla sallittua ?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 564
Hei, pahoittelen, mutta olen ollut töissä enkä kerennyt vastaamaan kaikkiin tarjouksiin. Mielestäni tässä on pahasti myyjässä vikaa. Eikö tämä myös tarkoita sitä, että myyjä sitoutuu tuotteen myymään jos tarjous on jätetty ja myyjä sen hyväksynyt ? Olen valmis ostamaan ne kortit mihin olen tarjonnut hinnan.
Ei, vaan mm. tässä on nyt tilanne se, että sinä olet tehnyt sen tarjouksen, ja myyjä on sen sitten hyväksynyt. Kuten säännöissä hyvin selkeästi sanotaan, "Jos teet tuotteesta tarjouksen, sitoudut ostamaan tuotteen kyseisellä hinnalla".

Jos ostaja ei vastaa kohtuullisen ajan sisään yhteydentottoihin, on ymmärrettävää että myyjä peruu kaupan. Ei ole hyvien kauppatapojen mukaista odotuttaa myyjää, jos on tehnyt tuotteesta tarjouksen. Sinun käyttäjätiedoistasi näkee, että olet ollut tasaisesti paikalla foorumilla tuon tarjouksen jälkeen.

Eli tiivistettynä: älä tee tarjouksia joita et aio/pysty pitämään ja joihin liittyviin yhteydenottoihin et ole valmis vastaamaan kohtuullisen ajan sisällä.
Minulle on käynyt niin, että vaikka olen tarjonnut ja tarjous hyväksytty, on kortti myyty muualle. Miten tämä voi olla sallittua ?
Ei ole sallittua. Tosin jos ostajalla on taustalla useampia feidattuja kauppoja, on silloin ymmärrettävää eittei myyjä ole halukas myymään tuotetta tällaiselle ostajalle.
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Hei, okei. Epäilen siis, että en ole vain huomannut tätä ja se mennyt ohi. Myyjä voisi pitää vähän ääntä enemmän jos mitään ei kuulu ! Juuri kyseisen tuotteen olisin tarvinnut ja nyt joudun etsimään uuden. Olisiko tässä pieni kehitys paikoillaan ? Mm jos kauppaan on päästy ts tarjous hyväksytty, voisi molemmille kauippakumppaneille tulla selkeä ilmoitus asiasta ?
 
Liittynyt
03.02.2020
Viestejä
8
Hei, okei. Epäilen siis, että en ole vain huomannut tätä ja se mennyt ohi. Myyjä voisi pitää vähän ääntä enemmän jos mitään ei kuulu ! Juuri kyseisen tuotteen olisin tarvinnut ja nyt joudun etsimään uuden. Olisiko tässä pieni kehitys paikoillaan ? Mm jos kauppaan on päästy ts tarjous hyväksytty, voisi molemmille kauippakumppaneille tulla selkeä ilmoitus asiasta ?
Laitoin sulle yv:n pyytäen tiedot yms. Mitään et vastannut vaikka olet foorumilla käyny. Ei mulla ole mielenkiintoa ruveta huutelemaan perään.
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Tässä on sellainen pieni ongelma, että yleensä ostaja ja myyjä eivät ole samaan aikaan koko aikaa tällä palstalla selaamassa ja kirjoittamassa. Useesti viesti on tullut toiselta sillä välin kun on ollut tekemässä jotain muuta ja palaa jonkun tunnin tai yön jälkeen palstalle. Mielestäni jos tarjous on hyväksytty, pitäisi siitä tulla jokin erillinen tapahtuma mikä huomataan varmasti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 572
Viestejä
4 288 990
Jäsenet
71 675
Uusin jäsen
simo!

Hinta.fi

Ylös Bottom