Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivillä on pointti tuossa. Kiinassa (tai pohjoiskoreassa) saat kyllä kaljaa ostettua, mutta meneminen muunkuin kiinan valtion valvonnassa olevan kirkon kokoukseen ei ole sallittua, joten kiina (tai pohjoiskorea) ei siis loukkaa uskonnon vapautta.
Taitaa Suomessa olla aika iso määrä alkoholista fyysisesti riippuvaisia ihmisiä, eli jos alkoholia ei saa, niin päivystykset ruuhkautuvat pahemmi deliriasta kärsivistä kuin koronapotilaista koskaan.Päivillä on pointti tuossa. Kiinassa (tai pohjoiskoreassa) saat kyllä kaljaa ostettua, mutta meneminen muunkuin kiinan valtion valvonnassa olevan kirkon kokoukseen ei ole sallittua, joten kiina (tai pohjoiskorea) ei siis loukkaa uskonnon vapautta.
Just joo.
Alkoholi ei ole "henkilökohtaisen elämän kannalta välttämätön tarvike". Ihmisen keho ei tarvitse alkoholia mihinkään. Puhdas vesi tai ruoka on tälläinen.
Salovaaralla taas korkki aukeaa eikä oo ees parturiin päässy?
Kyllä minä mieluummin valitsen itse käytänkö pipoa, kuin että antaisin kenenkään muun valita. Entä sinä?
Lapsiakin pakotetaan talvella käyttää pipoa, joten onko tämä väärin? Toki aikuinen saa tehdä kuten parhaaksi näkee, mutta se vain on typerää olla käyttämättä pipoa talvipakkasilla.Kyllä minä mieluummin valitsen itse käytänkö pipoa, kuin että antaisin kenenkään muun valita. Entä sinä?
Ehkä sinä pakotat, minä opastan. Pipon käytöstä itsessään meidän tuskin tarvitsee sen enempää keskustella.Lapsiakin pakotetaan talvella käyttää pipoa, joten onko tämä väärin? Toki aikuinen saa tehdä kuten parhaaksi näkee, mutta se vain on typerää olla käyttämättä pipoa talvipakkasilla.
Joskus, jos opastaminen ei riitä, pitää pakottaa. Vapaakasvatus ei ole kasvatusta.Ehkä sinä pakotat, minä opastan.
Käyttämällä pipoa, suojelet muiden päitä paleltumiselta?
Krista Kiurun viimeisen twitter postauksen kommentit ovat aika surkuhupaisaa luettavaa