Positiiviset uutiset ja hauskat meemit koronaviruksesta (ei politiikkaa!)

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 123
Tällainen tuli vastaan muualla:



Suomalaisille täsmäohjeita
vallitsevaan tilanteeseen
Kirka: Tää yö nyt ollaan vaan ja… mennään nukkumaan.
Hallitus:
✔️

Popeda: matkalla Alabamaan
Hallitus:
❌

Ultra Bra: Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta
Hallitus:
✔️

Kirka: Hengaillaan
Hallitus:
❌

Juice: Juankoski, Here I Come
Hallitus:
❌

Tik Tak: Mennään minne vaan
Hallitus:
❌

Danny: Nyt kutsuu mua Kuusamo
Hallitus:
❌

Gasellit: Mitä mä Malagas? Viihdyn hiton hyvin himas
Hallitus:
✔️

Kikka: Nyt lähtee sukkula Venukseen
Hallitus: Kyllä, oikeus poistua maasta on edelleen voimassa.
Katri-Helena: Tule luo
Hallitus:
❌

Klamydia : Mä lähden himaa
Hallitus :
✔️

Olavi Virta: Ruudun takaa
Hallitus:
✔️

Fredi: Kolmatta linjaa takaisin
Hallitus: Vain ydinperheen seurassa
Tapsa: Toiset on luotuja kulkemaan
Hallitus: Vain Alkoon
Leevi: Minä lähden Pohjois-Karjalaan
Hallitus: Oma vai vuokramökki?
Vicky Rosti: Mulla kauas Menolippu oooon.
VR: Meillä on maskipakko
Hevisaurus: Synttäribileet
Hallitus:
❌

Happoradio: Pois Kalliosta
Hallitus:
❌

Anne Mattila: Perutaan häät
Hallitus:
✔️

Poju: Kruunalla kotiin ja klaavalla Esson baariin
Hallitus: Kruuna
Hector: Juodaan viinaa, tullaan viisaammiksi näin
Hallitus: Toki, Alkot ovat auki!
Maija Vilkkumaa: Ei
Hallitus: Ei niin
Apulanta: Nähdään lauantaina
Hallitus:
❌

Apulanta: Ei oo mukavaa
Hallitus: Ei tämä ole meistä kenestäkään mukavaa. Mutta näin on nyt toimittava.
Apulanta: Mun täytyy mennä
Hallitus: Nyt ei täydy.
Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen.
Hallitus: Etänä!
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 160
Päivillä on pointti tuossa. Kiinassa (tai pohjoiskoreassa) saat kyllä kaljaa ostettua, mutta meneminen muunkuin kiinan valtion valvonnassa olevan kirkon kokoukseen ei ole sallittua, joten kiina (tai pohjoiskorea) ei siis loukkaa uskonnon vapautta.

Just joo.

Alkoholi ei ole "henkilökohtaisen elämän kannalta välttämätön tarvike". Ihmisen keho ei tarvitse alkoholia mihinkään. Puhdas vesi tai ruoka on tälläinen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 168
Päivillä on pointti tuossa. Kiinassa (tai pohjoiskoreassa) saat kyllä kaljaa ostettua, mutta meneminen muunkuin kiinan valtion valvonnassa olevan kirkon kokoukseen ei ole sallittua, joten kiina (tai pohjoiskorea) ei siis loukkaa uskonnon vapautta.

Just joo.

Alkoholi ei ole "henkilökohtaisen elämän kannalta välttämätön tarvike". Ihmisen keho ei tarvitse alkoholia mihinkään. Puhdas vesi tai ruoka on tälläinen.
Taitaa Suomessa olla aika iso määrä alkoholista fyysisesti riippuvaisia ihmisiä, eli jos alkoholia ei saa, niin päivystykset ruuhkautuvat pahemmi deliriasta kärsivistä kuin koronapotilaista koskaan.

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 160
Kyllä minä mieluummin valitsen itse käytänkö pipoa, kuin että antaisin kenenkään muun valita. Entä sinä?
Lapsiakin pakotetaan talvella käyttää pipoa, joten onko tämä väärin? Toki aikuinen saa tehdä kuten parhaaksi näkee, mutta se vain on typerää olla käyttämättä pipoa talvipakkasilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 136
Lapsiakin pakotetaan talvella käyttää pipoa, joten onko tämä väärin? Toki aikuinen saa tehdä kuten parhaaksi näkee, mutta se vain on typerää olla käyttämättä pipoa talvipakkasilla.
Ehkä sinä pakotat, minä opastan. Pipon käytöstä itsessään meidän tuskin tarvitsee sen enempää keskustella.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 450
WA1.jpg


Kokeillaan uusiksi. Tämä on ehkä oikeampi ketju (en kyllä muista mihin ketjuun tämä meni). Aikaisempi kuitenkin poistettiin, niin oletan sen olleen vahinko poisto, kun miten ilmoitusta ei tuosta tullut ja kyselyyn ei vastattu. Ei tässä nähdäkseni pitäisi mitään "laitonta" olla.
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
1 575
Pakistanin Karachissa jossain konsertissa mies muistuttaa todellisuudesta (lähde: reddit)

vq56fthxe1d81.png
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
1 575
Krista Kiurun viimeisen twitter postauksen kommentit ovat aika surkuhupaisaa luettavaa. Toivottavasti tämä ei ole liian poliittista tähän ketjuun. Ei ainakaan ole tarkoitus olla poliittisesti mitään mieltä ja Kiuru on kumminkin nimetty koronastrategiaa johtamaan, niin ehkäpä tämä sallitaan.

 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itseltäni hörähti kyllä spontaani kun huomasin, että "tohtori" Campbell on näköjään nyt sitä mieltä, että korona kannattaisi hankkia. Olisko tässä hetki, kun viimeistenkin uskovaisten silmät aukeaa ja tuon rahastajan/vajakin fanittaminen loppuu? :D

Sitähän voisi mennä aina kaikkien tautien aallon etureunalla (veitsenterällä?) kun nyt miettii. Sairastuttaisi itsensä aina uudestaan niin pian kuin vain suinkin tarttuu koska profit. Täälläkin joku penaalin terävin pyyhekumi pohti viime vuonna muistaakseni, että pitäisköhän nyt hommata nopeesti delta niin sitten olis suojaa omikronia vastaan... :btooth:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 661
Viestejä
4 207 578
Jäsenet
70 930
Uusin jäsen
tomoslono

Hinta.fi

Ylös Bottom