• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Pörssisähkösopimus Eletra 0 e/kk ja 0-marginaali 6 kk ajan

Shiraus

Goddess of Electricity
Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
965
Tuote: pörssisähkösopimus
Tarjoushinta: perusmaksu 0 e/kk 6 kk ajan + marginaali 0 snt/kWh 6 kk ajan (maksat siis vain spot-hinnan)
Normaalihinta: enemmän
Kauppa: Eletra Energy (Powerin sähköfirma)
Voimassa: 6.-30.11.2025 netissä ja Power-myymälöissä
Linkki: Sähkösopimukset - Eletra Energy Finland



ELETRA NOLLA - 6 KK 0-marginaali ja 0€/KK kuukausimaksu​

Eletra Nolla on riskitön sähkösopimus, joka antaa asiakkaille mahdollisuuden kokeilla Eletraa ilman kustannuksia ensimmäisten kuuden kuukauden ajan:
  • 0 €/kk perusmaksu
  • 0 snt/kWh marginaali Nord Poolin varttihinnoittelun päälle
6 kuukauden ajan asiakas maksaa vain sähkön pörssihinnan varttikohtaisesti – ei lisämarginaalia, ei piilokuluja, ei sitoutumista.

Kampanja on voimassa vain uusille kuluttaja-asiakkaille (B2C), joiden vuosikulutus on enintään 25 000 kWh.

Kuuden kuukauden kampanjajakson jälkeen:
Kun aloitusjakso päättyy, asiakas siirtyy automaattisesti Eletra PowerSpot -sopimukseen seuraavin ehdoin:
  • Marginaali: 0,38 snt/kWh
  • Kuukausimaksu: 4,8 €/kk
  • Ei määräaikaa – sopimuksen voi irtisanoa milloin tahansa
 
Tässähän tulee myös se alennuskuponki, sopimusehdoissa lukee:

Eletra PowerSpot-sopimukseen liittyvät lisäehdot:

  1. Eletra PowerSpot-sopimuksen tekijä saa alennuksen Power-myymälään. Alennus koskee uusia asiakkaita, jotka eivät ole
    olleet Eletra PowerSpot-tilaajia, eivätkä ole saaneet alennusta tilauksesta viimeisen 12 kuukauden aikana. Eletra PowerSpot -asiakas sitoutuu olemaan Eletran Energian asiakkaana 4 kuukautta sopimuksen käynnistymisestä (saatua Powerin alennusta vastaan). Mikäli asiakas irtisanoo sopimuksensa ennen sitoutumisajan päättymistä, Powerilla on oikeus periä saatu alennus takaisin asiakkaalta.
  2. Asiakkaan on oltava MyPOWER-jäsen tai hankittava MyPOWER-jäsenyys saadakseen alennuksen. MyPOWER-jäsenyys on
    ilmainen ja siihen liittyy etuja Power-myymälöissä asioidessa.
 
Tässähän tulee myös se alennuskuponki, sopimusehdoissa lukee:

Eletra PowerSpot-sopimukseen liittyvät lisäehdot:

  1. Eletra PowerSpot-sopimuksen tekijä saa alennuksen Power-myymälään. Alennus koskee uusia asiakkaita, jotka eivät ole
    olleet Eletra PowerSpot-tilaajia, eivätkä ole saaneet alennusta tilauksesta viimeisen 12 kuukauden aikana. Eletra PowerSpot -asiakas sitoutuu olemaan Eletran Energian asiakkaana 4 kuukautta sopimuksen käynnistymisestä (saatua Powerin alennusta vastaan). Mikäli asiakas irtisanoo sopimuksensa ennen sitoutumisajan päättymistä, Powerilla on oikeus periä saatu alennus takaisin asiakkaalta.
  2. Asiakkaan on oltava MyPOWER-jäsen tai hankittava MyPOWER-jäsenyys saadakseen alennuksen. MyPOWER-jäsenyys on
    ilmainen ja siihen liittyy etuja Power-myymälöissä asioidessa.
Eri sopimus. Tämä on Eletra Nolla, tuo kuponki kuuluu Eletra PowerSpot-sopimukseen, jota ei tällä hetkellä ole nettisivuilla tarjolla.
 
Jaahans, eli nyt kun käynnissä on vastaava 12 kuukauden vanha tilaus vielä, pitäisi ensin 14 päivän irtisanomiajalla ostaa sähköä jostain muualta, ja välittömästi irtisanoa se ja palata Eletran asiakkaaksi. Ei näy ehdoissa määritelmää, mikä tarkoittaa "uusi asiakkuus". Oletettavasti siis riittää, että on välissä ostanut sähköä päivän tai pari jostain muualta. Voikohan tuollaisesta kikkailusta tulla jotain ylimääräisiä kuluja?

E: Todennäköisesti sähköä on ostettava välissä muualta vähintään se 14 päviää, mutta tuo ei liene ongelma jos kerran aloitusajaksi kelpaa vaikka tammikuu tai helmikuu.
 
Viimeksi muokattu:
Todennäköisesti tämä siirtyy eteenpäin tilauspäivän mukaan, siten että on 90vrk tilauspäivästä. Eli jos odottelisi 30.11. asti, niin veikkaan että saisi 28.2.2026 alkamaan.

Samaa ajattelin odotella, 2.10. alkoi viimeisin 6kk 0€/kk pösäsoppari (en enää edes muista mille Helen-Vattenfall-Lumme kombosta) niin tuolla saisi siitäkin täyden hyödyn irti, ja olisi sitten taas myös uusi asiakas Eletralle kun 2026 Black Fr... eiku Monthin tarjous koittaa. :)
 
Harmittavasti voi vain 3kk päähän tehdä sopimuksen. Oma nykyinen loppuu 28.2. niin sinne ei vielä pysty tehdä. Saa nähdä onnistuuko 29.11.
 
Minulla on alkamassa 1.1.1026 Lumpeen perusmaksuton pörssi. Pitääkö minun perua tuo, ennen kuin voin laittaa tämän ”jonoon”? Ilmeisesti vain yksi sopimus voi olla jonossa, onko oikein?
 
Harmittavasti voi vain 3kk päähän tehdä sopimuksen. Oma nykyinen loppuu 28.2. niin sinne ei vielä pysty tehdä. Saa nähdä onnistuuko 29.11.
Minullakin loppuu 28.2. Väreen kuukausimaksuton pörssijakso, mutta ei kai siinä mitään ongelmaa ole tehdä vaikkapa 30.11. sopimus Eletran kanssa alkamaan 28.2., kun nykyinen ei ole määräaikainen sopimus.
 
Lukee, että "vain uusille asiakkaille". Onko joku jo ehtinyt kysymään saako saman vanhoille asiakkaille. Facebookin pörssisähkö-ryhmässä joku oli kysynyt, että uuden tarjouksen saa vanhatkin asiakkaat, mutta mikä on totuuden laita?`Eletran viime vuoden black fridaysta ostettu sopimus on päättymässä 4viikon kuluttua ja tämä kuulostaisi mukavalta jatkolta.
 
Jaahans, eli nyt kun käynnissä on vastaava 12 kuukauden vanha tilaus vielä, pitäisi ensin 14 päivän irtisanomiajalla ostaa sähköä jostain muualta, ja välittömästi irtisanoa se ja palata Eletran asiakkaaksi. Ei näy ehdoissa määritelmää, mikä tarkoittaa "uusi asiakkuus". Oletettavasti siis riittää, että on välissä ostanut sähköä päivän tai pari jostain muualta. Voikohan tuollaisesta kikkailusta tulla jotain ylimääräisiä kuluja?

E: Todennäköisesti sähköä on ostettava välissä muualta vähintään se 14 päviää, mutta tuo ei liene ongelma jos kerran aloitusajaksi kelpaa vaikka tammikuu tai helmikuu.
Mulla oli kans Eletran viime vuoden BlackWeek Spot soppari, joka oli voimassa 5.12.2025 asti. Koitin nyt tilata tämän alkamaan 6.12., ja näyttäisi siltä, että tilaus meni läpi ja astui voimaan heti (eikä 6.12. kuten laitoin tilaukseen). Äppiinkin tuli jo näkyviin uusi sopimus välittömästi tilauksen jälkeen, ja sopimuksen alkupäiväksi tämä päivä. Saas nähdä kuinka tämän kanssa käy :x3:
 
Ei sinänsä liity kyseiseen tarjoukseen, mutta Eletraan yleisesti.
Itellä oli Eletran soppari kesästä lähtien ja just tunti sitten laitoin siirtyyn pois. Ensinnäkin Eletran se äppi on aivan perseestä. Nyt se ei edes päästä kirjautuun sisälle. Eivät ole saaneet varttisähköä näkymään vaikka ollut hyvin tiedossa, että se muutos on tulossa. Kulutusta ei ole näyttänyt etusivulla noin kolmeen kuukauteen. Äppi oli niin huono, että sille en antais mitäåän painoarvoa. Itselle suurin syy siirtymiselle kuitenkin se, etteivät ole mukana Synergin Smart rewardseissa. Tuskin myöskään koskaan tulevat, kun Power konserni kyseessä.
 
Laitoin nyt itsekin arvan vetämään vanhan tilauksen jatkoksi, ja nyt sovelluksessa lukee että vanha "Black week spot deal" päättyy 11.12.2025 ja ilmestyi kenttä "tuleva tuotteenvaihto", jossa lukee "Eletra nollaspot".

Katsotaan miten käy. Oudolta tuntuisi jos alkavat jälkikäteen tuosta mussuttamaan, koska tässä kuitenkin on vahva tunnistautuminen ja käyttöpaikan tiedot annettu, joten kuvittelisi että heillä pitäisi olla kyvykkyys tarkistaa täyttääkö tilaaja kampanjan ehdot. Jätin kokonaan vastaamatta kysymyskeen olenko muuttamassa vai vaihtamassa sähkönmyyjää, koska tässähän en tee kumpaakaan ;)
 
Ei sinänsä liity kyseiseen tarjoukseen, mutta Eletraan yleisesti.
Itellä oli Eletran soppari kesästä lähtien ja just tunti sitten laitoin siirtyyn pois. Ensinnäkin Eletran se äppi on aivan perseestä. Nyt se ei edes päästä kirjautuun sisälle. Eivät ole saaneet varttisähköä näkymään vaikka ollut hyvin tiedossa, että se muutos on tulossa. Kulutusta ei ole näyttänyt etusivulla noin kolmeen kuukauteen. Äppi oli niin huono, että sille en antais mitäåän painoarvoa. Itselle suurin syy siirtymiselle kuitenkin se, etteivät ole mukana Synergin Smart rewardseissa. Tuskin myöskään koskaan tulevat, kun Power konserni kyseessä.
Mistä sovelluksesta saa katsoa oman kulutuksen jotta ei tarvitse eri yhtyön sovelluksia vaihtaa joka 6 kk?
Kulutuksen näkee aina Fingridin Datahubista kaikille sun nimissä (tai valtuutetuille?) oleville liittymille ja osoitteille riippumatta siitä keneltä sähköt tulee: Fingrid Customer Portal
 
Tuleeko tuolta vielä myöhemmin joku sopimusvahvistus, jossa näkyy sopimuksen alkamispäivä? Näissä ekoissa viesteissä sopimuksen tekemisen jälkeen ei ole mitään mainintaa alkamispäivästä.
 
Kun kirjoitan kotiosoitteen, niin se päivittyy automaattisesti ruotsiksi? WTF? :lol:

Ja sopimusvahvistuksessa ei näy yhteenvetoa tms.
Olin kyllä varma, että laitoin oikean alkamispäivän, mutta tuossa antaa epäilyksen tunteen 😂😂
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 306
Viestejä
4 980 955
Jäsenet
80 053
Uusin jäsen
arska09

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom