Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Tässä vielä se versio missä "internet" tarkoittaa internettiä eikä Hesarin toimitusta:
En kyl usko, et noin on oikeasti käynyt. Eihän sosiaaliturvakaan johda tuohon. Mut en siltikään kannata sosialismia.
En kyl usko, et noin on oikeasti käynyt. Eihän sosiaaliturvakaan johda tuohon. Mut en siltikään kannata sosialismia.
Mitä ihmettä
Mitä ihmettä
Kaappauksen lähdettä ei ollut, enkä tuolla nimellä löytänyt.
Mutta pari samansisältöistä linkkiä viimevuosikymmeneltä.
CIEL - Centre for fcebook.com Individual and Economic Liberty (suomeksi)
puheenvuoro.uusisuomi.fi/taukovihko
Eikös toi oo "osu ja uppos" komentti?Sen kyllä sanon, että sun meemit on kyllä ketjun paskimpaa satoa. Teetkö itse vai mistä viemäristä näitä löydät?
Sen kyllä sanon, että sun meemit on kyllä ketjun paskimpaa satoa. Teetkö itse vai mistä viemäristä näitä löydät?
Eikös toi oo "osu ja uppos" komentti?
Postaa niitä kuvia ja lopeta se valittaminen.Ei ole.
Postaa niitä kuvia ja lopeta se valittaminen.
pro tip: käyttäjiä voi laittaa ignoreen, sekä raportoida mielestään asiattomat viestit.
Sen kyllä sanon, että sun meemit on kyllä ketjun paskimpaa satoa. Teetkö itse vai mistä viemäristä näitä löydät?
Case in point mitä tulee edellisen sivun memeen.