Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Tässä ihmetellytkin, että mikä tämä ilmiö tuolla on tuolla rapakon takana, kun porukka huutelee Let's go Brandon. Otin selvää ja ihan hauska "tarina" takana. Ilmeisesti tämä iskulause kovassakin käytössä tuollapäin.
Tätäkö tarkoitat?Btw. Löytäisiköhän joku kuvasarjan. jossa yhteiskunta (alussa iso joukko) vetää sairaita ja vanhoja (pieni joukko) vankkurilla/kärryillä perässään, ja seuraavassa kuvassa kärryissä on lähinnä elostelijoita (iso joukko), ja vetäjinä pieni joukko. Kuvaa siis yhteiskunnan kehitystä. En millään meinaa löytää sitä vaikka kuinka etsin.
...Kyllä tuo on ihan oikea kirja
Miten Suomi päätti voittaa koronan - Prisma verkkokauppa
Maaliskuussa 2020 koronapandemia osui Suomeen tavalla, jota kukaan ei ollut osannut aavistaa. Miten Suomi päätti voittaa koronan on historiallinen ja autenttisuudessaan ainutlaatuinen kirja. Se perustuu Suomen hallituksen johtoviisikon jäsenten ja parin muun avainministerin kriisin aikana...www.prisma.fi
Mitä hemmettiä. Ylempi osa on aito EU-kampanja. "Kauneus on erilaisuudessa kuin nautinto on tikun työntämisessä kynnen alle."
Pitäisikö tässä osata saksaa että tämä aukeaisi ?
Pitäisikö tässä osata saksaa että tämä aukeaisi ?
Auschwitzin portti on tosiaan meemitasolla sen verta tunnettu että pitäisi osata historiantuntien kanssa yhistääPitäisikö tässä osata saksaa että tämä aukeaisi ?
Itse onnistunut valttämään kaikki nämä meemit onneksiAuschwitzin portti on tosiaan meemitasolla sen verta tunnettu että pitäisi osata historiantuntien kanssa yhistää
Tämä varsinkin aukaisi hyvin mikä tässä oli takanaArbeit macht frei – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Lause ”Arbeit macht frei” on nykyään etupäässä tunnettu natsien keskitysleireistä, mistä johtuu sen saama erittäin kielteinen sävy. Iskulause sijoitettiin yleensä leirin pääportille, joko halveksunnan osoituksena juutalaista kulttuuria kohtaan, ironisena pilana tai vankien työmoraalin kohottajana. Historioitsija Harold Marcuse jäljittää käytännön Theodor Eickeen, Dachaun keskitysleirin komentajaan, joka tiettävästi ensimmäisenä määräsi moton näin käytettäväksi.
Tähän sopii Ohisalon twiitti vuoden takaa:
Tämä on myös aika hyvä.
Ne on maailman parhaita puhumaan mustan valkoiseksi (Oho, olikohan rasistinen vertaus?). Some on jo täynnä kommentteja, ettei nuiden kuvien levittelijät ymmärrä mitään rap-musiikista.Miltähän oikeasti tummista Wokettajista tuntuu kuin valkoinen Suomalainen nainen jumputtaa n-termejä vilisevää musiikkia ja esiintyy heidän puolestapuhujana?
Joo, ja mä en oo pitkään aikaan kuullut asenteellisempaa paskaa, kuin sun viestissä. Voisit perustella missä tyttö lietsoo rasismia ja fasismia. Oisin toki voinut jättää kommentoimatta, koska suurin yleisö varmasti ymmärtää asian samoin, kuten minä, mut menkööt nyt tän verran ihan mielenkiinnosta, jos sais vaik perustelut jälkikäteen.Tämä haastattelu oli juuri se mitä Suomi tarvitsi. Telkkariin hullun raivolla räyhäävä kurdi, joka samaistuu itsensä n**keriksi, ja suomen viisaimpiin lukeutuva professori rauhallisesti heitteli tällaisia vastauksia rasismia ja fasismia lietsoviin tytön ideoihin.
Lopulta jokainen näki ja toivottavasti oppi mitä tarkoittaa äärivasemmistopolitiikka, tuo sairaalloisen agressiivinen viha valkoisia ja miehiä vastaan. En ole ikinä kuullut pahempaa rasismia mitä Ebrihami tuossa toitotti.
Enemmän sitä asenteellista paskaa oli siinä Renatsin vaahtoamisessa.Joo, ja mä en oo pitkään aikaan kuullut asenteellisempaa paskaa, kuin sun viestissä. Voisit perustella missä tyttö lietsoo rasismia ja fasismia. Oisin toki voinut jättää kommentoimatta, koska suurin yleisö varmasti ymmärtää asian samoin, kuten minä, mut menkööt nyt tän verran ihan mielenkiinnosta, jos sais vaik perustelut jälkikäteen.
Rasismia ja kun Suomessa ollaan niin kaiken lisäksi Renazin puhe täyttää kirkkaasti kansanryhmää vastaan kiihottamisen tunnusmerkistön. Itse en voi tehdä rikosilmoitusta kun asun ulkomailla eikä umpikorruptoitunut valtakunnan syyttäjäkään ole mitään tekemässä asian suhteen, mutta jos joku vaivaantuu niin nyt olisi 5 tähden tilaisuus.Enemmän sitä asenteellista paskaa oli siinä Renatsin vaahtoamisessa.
Renatsi ja Sannikka on ihonväristä johtuen eri asemassa keskenään, kuten Renatsi sanoi. Eikös ihonvärin perusteella tehty luokittelu ole rasismia?
Joo, ja mä en oo pitkään aikaan kuullut asenteellisempaa paskaa, kuin sun viestissä. Voisit perustella missä tyttö lietsoo rasismia ja fasismia. Oisin toki voinut jättää kommentoimatta, koska suurin yleisö varmasti ymmärtää asian samoin, kuten minä, mut menkööt nyt tän verran ihan mielenkiinnosta, jos sais vaik perustelut jälkikäteen.