Ostettu Pojalle Fortnite myllyä

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
7 021
Kaupat luotettavilta myyjiltä emolevy, prosessori, virtalähdettä laadukasta, muistit.

Näytönohjaimissa on niin kova tilanne päällä, että etsin sitä erikseen jollein tule hyvää tarjousta.

Itsekin kasasin tämän koneen millä nyt kirjoitan täältä foorumilta eri myyjiltä ostetusta osista ja jotain tämän tasoista jos olisi kaapissa ylimääräisenä.

Mulle voi myydä tähän koneeseen tehokkaaman prosessorin jos voin hyödyntää nykyisen prossun pojan tulevaan koneeseen.

Saako tästä mitään selvää listausta mitä haen? Fortnite ja DOOM Eternity pyörii tällä kokoonpanolla 3440x1440 resolla hyvin.

Asus Z97-AR Performance Results - UserBenchmark
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 421
En oo ihan varma tuosta benchmarkin luvusta, mutta olettaisin, että osat on tossa alla?

i7-4790k (tehokkain prossu tohon kantaan)
Z97-ar
16gb ddr3
1070 ti

Et ehkä fiksuin paketti olisi laittaa noi osat siihen pojan koneeseen ja itelle pohjaksi joku r5 3600 + b450 emo + muistit

Sorry OT
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
7 021
Olin kipeänä koko viikon ja vasta nyt jaksoin tulla koneelle.

Mutta kyllä oikein katsoit koneen speksit ja en usko, että sen tehokkaampaa tarvitaan.

Ei ole tullut tarjouksia, joten alan katsomaan myyntiketjuja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 678
Minulla voisi olla Xeonia, joka ei ole täysin optimaalista pelaamiseen, mutta toimii hintaluokkaan 300€.

Jos poweria haluat laadukkaammaksi, niin täytyy katsoa, mutta onnistuu max.50€.

Tämä siis ilman näytönohjainta ja semmoinen löytyy RX 570 satasella.

--

Tuolla siis:

Kai voin tosiostajalle etsiä sen Gold-tason virtalähteen ja vaihtaa tuohon.
 
Liittynyt
02.04.2020
Viestejä
368
Eli poika pelaa UWQHD-näytöllä?

Tuohon sun emoon ei kyl parempaa prossua ole tarjolla, et sun tosiaan sitten kannattaa tehdä suoraan siirtymä uudelle emolle, ja vastaavasti suosittelen AM4-kantaan siirtymistä.
Jos haluat vaan siirtää tuon sun käytössä olevan koneen pojallesi, mulla olisi valmis paketti sulle. ;) Muitakin koneita on profiilissa myytävänä ja hinnat jonkin verran neuvoteltavissa.
 
Liittynyt
25.11.2019
Viestejä
17
Kelpaako läppäri? Mulla roikkuu koronan takia tarpeettomaksi jäänyt Asus RoG G752VS desktop replacement -peliläpy (kun en enää tee töitä poissa kotoa), mitä en oo vielä saanut aikaiseksi laittaa myyntiin.

Speksit:
- CPU: i7-6700HQ
- GPU: GTX1070 (täysiverinen, ei mikään mobiiliversio)
- RAM: 16GB (en muista nopeusspeksejä)
- SSD+HDD: 512GB+1TB
- Näyttö: 17,3" 120Hz FullHD G-Sync

Fortnitea en ole pelannut, mutta esim. Overwatch ja Rocket League pyörivät graffa-asetukset maksimissa kokolailla tasaiset 120fps. Olen antanut itseni ymmärtää, että Fortnite olis aikalailla tasoissa noiden kanssa. Toi sitten painaa jonkun 4,5kg tjsp, joten tosiaan desktop replacement. Hintaa en oo vielä miettinyt, mutta pelkään kyllä, että tosta pitäisi saada enemmän kuin, millä saat vastaavat osat erillisinä, mutta jos yhtään kiinnostaa niin katsotaan löytyykö molemmille sopiva totuus hinnan suhteen.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
7 021
Valitettavasti läppärille ei ole tarvetta. Niitä löytyy jo 2kpl taloudesta.

Pyötäkonetta hakusessa, että pystyy jatkossa päivittämään osia parempiin jos tarvetta.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
7 021
Emolevy, prosessori + jäähy ja muistit ostettu.

Kuittaan ketjun kiinni "Ostettu" statuksella ja etsin vielä myyntipalstoilta 1070 tason näytönohjainta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 428
Viestejä
4 315 210
Jäsenet
72 032
Uusin jäsen
Muropakolainen

Hinta.fi

Ylös Bottom