Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Postilla koko setti 130e niin tehdään kaupatKoko setti 130€ noudolla?
Onhan mulla vaan positiivistä kauppiaspalautetta. Täällä olisi ollit ostaja rahat ensin tilille periaatteella jos suostut postittamaanKauppiaspalaute 0 ja asun Turussa, joten noudolla kiitos.
Ihmettelin vaan että joku tuikituntematon vastailee sulle ja käskee tiukanhinnan postituksella ostotavaks..Kappas vaan Ei oo happo- vastannut
Minä siis ehdotin tarjousta ketjun luoneelle? Mitäs ihmeellistä siinä on, en ole ketjun luoneen puolesta vastaillut kellekkään.Mitä täälä oikein tapahtuu, @pelipoeka vastailet ketjun luoneen puolesta että "postilla koko setti 130€ niin tehdään kaupat" ?? Etkai vastannut toisella tilillä vahingossa?? Sketchy
Kiinnostelee prossu..
No miks vastasit @Nauriskäki viestiin tuolla postiehdotuksella?Minä siis ehdotin tarjousta ketjun luoneelle? Mitäs ihmeellistä siinä on, en ole ketjun luoneen puolesta vastaillut kellekkään.
Eikö nykyään saa ehdottaa hintaa jolla kaupat sopisi?Ihmettelin vaan että joku tuikituntematon vastailee sulle ja käskee tiukanhinnan postituksella ostotavaks..
Meni vahingossa väärälle käyttäjälle...No miks vastasit @Nauriskäki viestiin tuolla postiehdotuksella?