Myyty Poistettu

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Poistettu
 
Viimeksi muokattu:

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Katsellaam huomiseen klo 15.30 asti ja jos tuo on isoin niin siinä tapauksessa tervetuloa. Paikanpäällä testipenkki missä saa itse vielä todeta miten pelittää!
 

ToniJH

Tontsa80
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
157
Oletko koittanut antaa sille lämpöhoitoa? Jospa vaan jotkut kylmäjuotokset pettäneet.
 

ToniJH

Tontsa80
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
157
seuraavaks jos mä annan sille hoitoa ni se tarkottaa sitä et se saa katella kaloja tuolla lähilammessa
Monet näyttikset olen saanut tuon tapaisista ongelmista korjaantumaan, pitämällä 8min 180' asteessa uunissa. Yllättävää mutta toimii monessakin tilanteessa.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Monet näyttikset olen saanut tuon tapaisista ongelmista korjaantumaan, pitämällä 8min 180' asteessa uunissa. Yllättävää mutta toimii monessakin tilanteessa.
ei muutaku tarjousta kehiin jos haluat kokeilla?
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
En minä nyt rikkinäisiä ostele, ilmatteeks minä niitä olen ennenkin saanut.
no siinä tapauksessa kannattaa jatkossakin katsella niitä ilmaisia. uskoisin että jos tämän tuolla voittavalla huudolla oleva saa pelittämään omilla taikatempuillaan niin taitaa siinä tapauksessa olla halvin 3070 mitä on koskaan ostanut
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
ja tosiaan mitä noihin kylmäjuotoksiin sanoit, asia todellakin voi olla niin että ne on pettänyt kun ollut kuitenkin louhimassa. tosiaan itse en ole moista koskaan tehnyt enkä oikein tohon omaan kotiuuniin viitsi mitään elektroniikkaa iskeä paistumaan, saattaa olla että hellasärö on siinä vaiheessa sen verran isoilla kierroksilla että saan jatkossa nukkua takapihalla teltassa :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 858
Viestejä
4 206 597
Jäsenet
70 991
Uusin jäsen
Blankd

Hinta.fi

Ylös Bottom