Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
seuraavaks jos mä annan sille hoitoa ni se tarkottaa sitä et se saa katella kaloja tuolla lähilammessaOletko koittanut antaa sille lämpöhoitoa? Jospa vaan jotkut kylmäjuotokset pettäneet.
Monet näyttikset olen saanut tuon tapaisista ongelmista korjaantumaan, pitämällä 8min 180' asteessa uunissa. Yllättävää mutta toimii monessakin tilanteessa.seuraavaks jos mä annan sille hoitoa ni se tarkottaa sitä et se saa katella kaloja tuolla lähilammessa
ei muutaku tarjousta kehiin jos haluat kokeilla?Monet näyttikset olen saanut tuon tapaisista ongelmista korjaantumaan, pitämällä 8min 180' asteessa uunissa. Yllättävää mutta toimii monessakin tilanteessa.
En minä nyt rikkinäisiä ostele, ilmatteeks minä niitä olen ennenkin saanut.ei muutaku tarjousta kehiin jos haluat kokeilla?
no siinä tapauksessa kannattaa jatkossakin katsella niitä ilmaisia. uskoisin että jos tämän tuolla voittavalla huudolla oleva saa pelittämään omilla taikatempuillaan niin taitaa siinä tapauksessa olla halvin 3070 mitä on koskaan ostanutEn minä nyt rikkinäisiä ostele, ilmatteeks minä niitä olen ennenkin saanut.
ja tällä mennään. isken yv:tä140€ ja nouto