Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää sanoa että ei mitään hajua. Jos noissa kilkkeissä lukee jotain ni tarkistan tossa huomenna illallaOnko tää Intelin 1150 kiinnitysraudoilla?
Oot oikeassa. Laitan jatkossa aina threadiin tiedon.Joo. Kai teknisesti olit ensimmäinen joka tarjosi hp:n YV:llä, ja mä tarjosin sen jälkeen lähempää noutopaikkaa. Menee yli mun hilseen. Olisi helpompaa jos jengi kirjottaisi threadiin että HP tarjottu, niin en olisi tullut sekaantumaan. Anyway, jos arpa mulle kolahtaa, tuun autolla hakee joten ihan sama vaikka kotiovelta. Jos ei niin, no hard feelings. Kaikki hyvin.
Joo. Kai teknisesti olit ensimmäinen joka tarjosi hp:n YV:llä, ja mä tarjosin sen jälkeen lähempää noutopaikkaa. Menee yli mun hilseen. Olisi helpompaa jos jengi kirjottaisi threadiin että HP tarjottu, niin en olisi tullut sekaantumaan. Anyway, jos arpa mulle kolahtaa, tuun autolla hakee joten ihan sama vaikka kotiovelta. Jos ei niin, no hard feelings. Kaikki hyvin.
Tosiaan yv:llä tuli hp tarjous @dr_soap :lta ja kaupat sovittunaOot oikeassa. Laitan jatkossa aina threadiin tiedon.