Myyty Poistettu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samiro
  • Aloitettu Aloitettu
Menikö tää jo? Voisin tulla noutaa hp:llä, asun kanssa tässä kaivokselassa.
 
Tarjosin tosta hp:n ja kaupat Vaskipellon puolella, mutta luulenpa, että Kaupat Kaivokselan puolellakin on järjestettävissä.
 
Joo. Kai teknisesti olit ensimmäinen joka tarjosi hp:n YV:llä, ja mä tarjosin sen jälkeen lähempää noutopaikkaa. Menee yli mun hilseen. Olisi helpompaa jos jengi kirjottaisi threadiin että HP tarjottu, niin en olisi tullut sekaantumaan. Anyway, jos arpa mulle kolahtaa, tuun autolla hakee joten ihan sama vaikka kotiovelta. Jos ei niin, no hard feelings. Kaikki hyvin.
 
Joo. Kai teknisesti olit ensimmäinen joka tarjosi hp:n YV:llä, ja mä tarjosin sen jälkeen lähempää noutopaikkaa. Menee yli mun hilseen. Olisi helpompaa jos jengi kirjottaisi threadiin että HP tarjottu, niin en olisi tullut sekaantumaan. Anyway, jos arpa mulle kolahtaa, tuun autolla hakee joten ihan sama vaikka kotiovelta. Jos ei niin, no hard feelings. Kaikki hyvin.
Oot oikeassa. Laitan jatkossa aina threadiin tiedon.
 
Joo. Kai teknisesti olit ensimmäinen joka tarjosi hp:n YV:llä, ja mä tarjosin sen jälkeen lähempää noutopaikkaa. Menee yli mun hilseen. Olisi helpompaa jos jengi kirjottaisi threadiin että HP tarjottu, niin en olisi tullut sekaantumaan. Anyway, jos arpa mulle kolahtaa, tuun autolla hakee joten ihan sama vaikka kotiovelta. Jos ei niin, no hard feelings. Kaikki hyvin.
Oot oikeassa. Laitan jatkossa aina threadiin tiedon.
Tosiaan yv:llä tuli hp tarjous @dr_soap :lta ja kaupat sovittuna
 
Tässä vielä kuvana yv:llä tullut tarjous niin ei jää epäselväksi kaupankäynti
 

Liitteet

  • SmartSelect_20220711-104959_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20220711-104959_Samsung Internet.jpg
    74,8 KB · Luettu: 9

Statistiikka

Viestiketjut
253 994
Viestejä
4 415 687
Jäsenet
73 280
Uusin jäsen
viio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom