Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla siis on itsellä tällä hetkellä 2x360mm radit 1x x-flow ja 1x se360mm kiinni just tossa perus minissä ja niistä toi se360mm ois tarkotus siirtää air malliin ku sivujen mukaan tukee vain 1x360mm radia. nuo 2x240mm se radia kyllä kiinnostais! mulla ei ole mihinkään kiire tämän kanssa kun kotelokin varmaan helmikuussa vasta suomenmarkkinoilla jimmssillä, toki se on ennakkoon tilattu kotelo ja tulee ensimmäisten joukossa minulleItsellä oli ajatus O11 Miniin rakentaa, mutta suunnitelma muuttui, joten ylimääräisinä 2 kpl SE360 radia ja 1 SE240. Nykyisessä on kans 1 SE240 sisällä, mutta aikomus olisi vaihtaa PE sarjalaiseksi, joka jo hankittu, mutta pitäisi loop purkaa. Jos ei sulla kiire, sitten tässä väliviikolla ja vuoden ekalla viikolla olisi aikaa.
Jatketaan yv:lla.mulla siis on itsellä tällä hetkellä 2x360mm radit 1x x-flow ja 1x se360mm kiinni just tossa perus minissä ja niistä toi se360mm ois tarkotus siirtää air malliin ku sivujen mukaan tukee vain 1x360mm radia. nuo 2x240mm se radia kyllä kiinnostais! mulla ei ole mihinkään kiire tämän kanssa kun kotelokin varmaan helmikuussa vasta suomenmarkkinoilla jimmssillä, toki se on ennakkoon tilattu kotelo ja tulee ensimmäisten joukossa minulle![]()
Kiinnostaa kyllä. Käyn huomenna heittämässä käteistä tilille ja kätellään kaupat lukkoon. Eekoota meinaa saanu pikkasen metsästääOnko vielä tarvetta? Jos postihommat ok, niin Lahden seutuvilta löytyisi EK-Waterblocks EK-CoolStream Rad SE 240-jäähdytin. Ostettu Jimm's PC-Store tammikuussa 2019, eli takuuta ei ole. Sinänsä käyttämätön, että ei ole (muistaakseni) ollut nesteitä sisällä, mutta täten myös testaamaton. Sopivuutta koteloon taisi tulla testattua, pieni naarmu jäänyt kehyksen selkäpuolelle siitä muistoksi, yritin saada kuviin mukaan. Hintapyyntö 30,00 euroa sisältäen postituksen.
Katson miten saan tuon noilla 1x360mm ja 2x 240mm normiradilla skulaamaan, itellä on onneks yks 360mm flow myös jos tarvii kattoon sellanen asennella. Mutta ilmottelen kyllä viimeistään viikonloppuna miten käyAlphacool ST30 x flow 240 löytyy ostettu jimmsiltä 6.10-21.
40€ sis postit.
On ollut Lian-Li O11 mini kotelossa lyhyen ajan.
Hakusessa lähinnä ek radia.perus 240 löytyy, tarvis saada vaihdossa joku muu kyllä
Tästä 30e posteineen?Alphacool ST30 x flow 240 löytyy ostettu jimmsiltä 6.10-21.
40€ sis postit.
On ollut Lian-Li O11 mini kotelossa lyhyen ajan.
Nimen omaan ekn perusradi kyseessäHakusessa lähinnä ek radia.
Vielä hakusessa 1 240mm ek radi. Näköjäön ei tuo 360mm menekkään ilman kikkailuja ni laitellaas tilalle sitten kaliiperia lyhyempi!
Tarjotkaa hinnan kanssa
Hintaa tälle? Mulla jäämässä jossain välissä 2x360mm raditNimen omaan ekn perusradi kyseessä
Tällä hetkellä kone on vielä palasina pumppurikon takia mutta toi on aktiivikäytössä niin en hirveesti viittis odotella että mieluusti vaihdolla menis. Koska 360 vapautuisi?Hintaa tälle? Mulla jäämässä jossain välissä 2x360mm radit
40€sis postin voin myydä.Tästä 30e posteineen?
Kannattaa kyllä kerätä kaikki mahdollisen kasaan ennen uuden loopin kasausta ja liittimiä tarpeeksi että ei tarvitse odottaa sen takia sekä tyhjennysventtiili helpon huolettavuuden takia hyvä asentaa samalla.No siis ite en ajatellu kauheeta kiirettä pidellä tolla kasaamisella tohon uuteen ku näyttää olevan sen verran mutkia matkassa ja noi 360mm on omassa koneessa viel kiinni ja seki käytössävarmaan tässä ostelen kaikki vesikamat uusiks ja kasailen ihan ajan kanssa ja siirrän emon, näyttiksen ja sunmuut romut vastakun on saanu looppiin kaikki kamat
Mulla on kaikkea ihan riittävästi ja varsinki ku purkaan ton nykysen loopinKannattaa kyllä kerätä kaikki mahdollisen kasaan ennen uuden loopin kasausta ja liittimiä tarpeeksi että ei tarvitse odottaa sen takia sekä tyhjennysventtiili helpon huolettavuuden takia hyvä asentaa samalla.
Mulla on lian li mini nyt ja asentelen air vesioon seuraavan loopinTuohon Lian li mini koteloon mahtuu mATX emolevyn tai ITX malliseen 360mm radi ylös ja itsellä on 360mm alhaalla kun on normi ATX emo niin tilaa on pelkästään tuulettimille.
240mm on sivulla 54mm paksu ja voi olla paksumpi jos käytää alhaalla 240mm pitkä radia muuten tulee lian ahdasta kun sivuradia ei pysty nostamaan niin ylös jos 360mm radi ylhäällä asennettu.
Tällänen ois nytTuohon Lian li mini koteloon mahtuu mATX emolevyn tai ITX malliseen 360mm radi ylös ja itsellä on 360mm alhaalla kun on normi ATX emo niin tilaa on pelkästään tuulettimille.
240mm on sivulla 54mm paksu ja voi olla paksumpi jos käytää alhaalla 240mm pitkä radia muuten tulee lian ahdasta kun sivuradia ei pysty nostamaan niin ylös jos 360mm radi ylhäällä asennettu.